Niby się wierzyć nie chce...

Data: 2009-05-04 13:50:35
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
....niby za siedmioma górami, za siedmioma lasami...
"Serwis Daily Mail podaje, że za sprawą nowych reform BBC musiałoby
zatrudniać w swoich programach większą liczbę kobiet oraz
przedstawicieli innych ras i mniejszości seksualnych."

http://moto.onet.pl/1555144,1,powazne-zmiany-w-programie-top-gear,artykul.html?node=2

A to jest już tuż, tuż. Postymp u bram!
Pytanie kiedy pedzie będą mieli parytet w zatrudnieniu, w parlamencie,
w odznaczeniach i w czym tam jeszcze...
Piotr

Data: 2009-05-04 13:51:19
Autor: CeSaR
Niby się wierzyć nie chce...
A to jest już tuż, tuż. Postymp u bram!
Pytanie kiedy pedzie będą mieli parytet w zatrudnieniu, w parlamencie,
w odznaczeniach i w czym tam jeszcze...

W KK?

Data: 2009-05-04 13:59:33
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
Dnia Mon, 4 May 2009 13:51:19 +0200, CeSaR napisał(a):

W KK?

Co w KK baranku? Tam pedały już od dwana grasują, jak wszedzie, gdzie się może trafić
łatwy łup. I świadczy to raczej o nędzy moralnej tych kochasi. Do tego
zmierzasz?
Piotr

Data: 2009-05-04 14:07:02
Autor: CeSaR
Niby się wierzyć nie chce...
Co w KK baranku?
Tam pedały już od dwana grasują, jak wszedzie, gdzie się może trafić
łatwy łup. I świadczy to raczej o nędzy moralnej tych kochasi. Do tego
zmierzasz?

Jakiś wikary cię chyba za młodu "popchnął" bo na samo KK myślenie ci się wyłącza.

Data: 2009-05-04 14:13:50
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
Dnia Mon, 4 May 2009 14:07:02 +0200, CeSaR napisał(a):

Jakiś wikary cię chyba za młodu "popchnął" bo na samo KK myślenie ci się wyłącza.

No właśnie, że nie. Sporo za młodu czasu spedziłem w kosciele, bo
byłem ministrantem i wyobraź sobie nikt mnie nie tknął. Ba, obecnie na
fali lewiźnianego srania w KK, popytałem moich kolegów o swoje
wrażenia z młodosci i oni mają podobnie, ani nie widzieli, ani nie
słyszeli o tym o czym teraz cała lewizna trąbi. Mam wnioski, z tego takie, że ktoś tu przesadza, albo w ostatnich
latach ruszył jakiś pedalski zaciąg do służby w KK.
Piotr

Data: 2009-05-04 14:18:43
Autor: CeSaR
Niby się wierzyć nie chce...
[...]

No i OK. Więc po co te nerwy?

Data: 2009-05-04 13:54:56
Autor: raff
Niby się wierzyć nie chce...
Piotr pisze:
[...]

A co z zoofilami ?

Stanowczo sie upominam o prawa zoofilow (to ze wzgledu na Kupe i jadrysia).

R.

Data: 2009-05-04 14:09:08
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
Dnia Mon, 04 May 2009 13:54:56 +0200, raff napisał(a):

A co z zoofilami ?

Stanowczo sie upominam o prawa zoofilow (to ze wzgledu na Kupe i jadrysia).

Dla zoo, to ja mam pomysł na teleturniej pt; ja czy mój partner?
Lekka konstrukcja okraszona dowcipami konferansjera, polegająca na
tym, że bedziemy konkurować ze swoimi "kochankami" w tym z czego oni
są znani, i np:
- kto wyliże sobie dokladniej jajka pan X czy uroczy kundelek Azor,
- kto ma wiekszą pytę, pan Y, czy tony osiołek
- kto szybciej wygrzebie robaka, pan G , czy kogucik Rufus
A u biseksualnych można robić trójkąciki:
- zgadnij kto mi robi lepiej ty Hans, czy mój snejki?
- patelnia marzeń, czyli sznaucer Gugi, kontra moja Lisa...
Smiechu i zdrowej zabawy będzie co nie miara! W zabawę oczywiście
będzie można wciągnąć adoptowane dzieci zoologerskich par.
Piotr

Data: 2009-05-04 14:21:46
Autor: raff
Niby się wierzyć nie chce...
Piotr pisze:
[...]

A jest cos takiego jak faunofilia ?

Pani Jadzia kopulujaca z paprotką,

Pani Zosia postanowila zalegalizowac zwiazek ze swoim bananem, itp. itd.

R.

Data: 2009-05-04 14:25:00
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
Dnia Mon, 04 May 2009 14:21:46 +0200, raff napisał(a):

Pani Zosia postanowila zalegalizowac zwiazek ze swoim bananem, itp. itd.

Taki banan jest bardzo niestały, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-04 14:09:16
Autor: jadrys
Niby się wierzyć nie chce...
raff pisze:
Piotr pisze:
[...]

E, coś mi się wydaje że Ty o swoje prawa walczysz..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-04 14:13:08
Autor: raff
Niby się wierzyć nie chce...
[...]

A teraz jadrysiu, zaspiewaj gromkim: "Boj to jest nasz ostatniiii..."

R.

Data: 2009-05-04 15:05:21
Autor: jadrys
Niby się wierzyć nie chce...
raff pisze:
[...]

Raczej pierwszy, będzie, już niedługo..

Data: 2009-05-05 08:58:50
Autor: Vic
Niby się wierzyć nie chce...
raff wrote:
A co z zoofilami ?

Stanowczo sie upominam o prawa zoofilow (to ze wzgledu na Kupe i jadrysia).

Szanujmy takze prawa pijacych slodkie wina. To nie ich wina!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-04 14:33:58
Autor: Panslavista
Niby się wierzyć nie chce...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

W pogrzebach z asystą wojskową...

Data: 2009-05-04 17:06:23
Autor: boukun
Niby się wierzyć nie chce...

[...]

A gdyby tak u nas przeprowadzić ustwę o ujawnieniu narodowości osób pełniących funkcje publiczne, to i Polacy by miel szanse zasiąść z parytetu w parlamencie...

boukun

Niby się wierzyć nie chce...