Niby się wierzyć nie chce...

Data: 2009-05-04 13:51:19
Autor: CeSaR
Niby się wierzyć nie chce...
A to jest już tuż, tuż. Postymp u bram!
Pytanie kiedy pedzie będą mieli parytet w zatrudnieniu, w parlamencie,
w odznaczeniach i w czym tam jeszcze...

W KK?

Data: 2009-05-04 13:59:33
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
Dnia Mon, 4 May 2009 13:51:19 +0200, CeSaR napisał(a):

W KK?

Co w KK baranku? Tam pedały już od dwana grasują, jak wszedzie, gdzie się może trafić
łatwy łup. I świadczy to raczej o nędzy moralnej tych kochasi. Do tego
zmierzasz?
Piotr

Data: 2009-05-04 14:07:02
Autor: CeSaR
Niby się wierzyć nie chce...
Co w KK baranku?
Tam pedały już od dwana grasują, jak wszedzie, gdzie się może trafić
łatwy łup. I świadczy to raczej o nędzy moralnej tych kochasi. Do tego
zmierzasz?

Jakiś wikary cię chyba za młodu "popchnął" bo na samo KK myślenie ci się wyłącza.

Data: 2009-05-04 14:13:50
Autor: Piotr
Niby się wierzyć nie chce...
Dnia Mon, 4 May 2009 14:07:02 +0200, CeSaR napisał(a):

Jakiś wikary cię chyba za młodu "popchnął" bo na samo KK myślenie ci się wyłącza.

No właśnie, że nie. Sporo za młodu czasu spedziłem w kosciele, bo
byłem ministrantem i wyobraź sobie nikt mnie nie tknął. Ba, obecnie na
fali lewiźnianego srania w KK, popytałem moich kolegów o swoje
wrażenia z młodosci i oni mają podobnie, ani nie widzieli, ani nie
słyszeli o tym o czym teraz cała lewizna trąbi. Mam wnioski, z tego takie, że ktoś tu przesadza, albo w ostatnich
latach ruszył jakiś pedalski zaciąg do służby w KK.
Piotr

Data: 2009-05-04 14:18:43
Autor: CeSaR
Niby się wierzyć nie chce...
[...]