Nic

Data: 2012-05-21 13:41:18
Autor: jadryś
Nic
Data: 2012-05-21 05:11:41
Autor: Marek
Nic
On May 21, 1:41 pm, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
O zawodzie tego zboczeńca... czyli na pewno nie ksiądz..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Holenderski-sad-skazal-pedofil...

"Urodzony na Lotwie Holender"... troche zagmatwane - dlaczego nie
napisza wprost, jakich mial rodzicow...
Ja sie domyslam...

Data: 2012-05-21 14:43:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Nic

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:70c74ab7-ae7c-46a9-b469-00e33796b21fb26g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Pigmejów, czy Eskimosów?

Data: 2012-05-21 15:18:18
Autor: jadryś
Nic
W dniu 2012-05-21 14:11, Marek pisze:
[...]

Określone czynniki na pewno znajdą w jego drzewie genealogicznym jakiegoś księdza..

Data: 2012-05-21 18:00:28
Autor: Przemysław W
Nic

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jpd9l6$k05$1node2.news.atman.pl...
O zawodzie tego zboczeńca... czyli na pewno nie ksiądz..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Holenderski-sad-skazal-pedofila-na-18-lat-wiezienia,wid,14503471,wiadomosc.html

Pisząc, że to na pewno nie ksiądz dajesz wyraźnie do zrozumienia, iż zdecydowana większość pedofilów to księża. I to by się zgadzało gdyby nie to, że do niedawna twierdziłeś, iż jest inaczej.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-22 05:14:55
Autor: Grzegorz Z.
Nic
Przemysław W napisał:

Pisząc, że to na pewno nie ksiądz dajesz wyraźnie do zrozumienia, iż zdecydowana większość pedofilów to księża. I to by się zgadzało gdyby nie to, że do niedawna twierdziłeś, iż jest inaczej.

:)

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-22 07:28:41
Autor: jadryś
Nic
W dniu 2012-05-21 18:00, Przemysław W pisze:

[...]

Zinterpretowałeś mój komentarz tak żeby zabrzmiał po antyksiężemu, ale chyba ty jednak wiesz o co mi naprawdę chodziło..? Jeżeli nie to już wyjaśniam - otóż gdyby to był ksiądz to tytuł w mediach typu Onet, WP czy Gazeta zaczynał od "Ksiądz skazany za pedofilie".

Data: 2012-05-22 11:03:24
Autor: Grzegorz Z.
Nic
jadryś napisał:

[...]

Mam ci przypomnieć jak interpretowałeś moją prośbę o podanie linka?

Data: 2012-05-22 11:45:40
Autor: jadryś
Nic
W dniu 2012-05-22 11:03, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

To nie ma nic do rzeczy. Trzeba ci także wiedzieć że moje uwagi na tej grupie pewnie nie znajdą potwierdzenia w jakichś linkach. - Po prostu ja piszę o tym co myślę a nie cytuję (jak to czyni większość grupowiczów) "mądrzejszych od siebie"..

Data: 2012-05-22 14:26:23
Autor: Grzegorz Z.
Nic

jadryś napisał:

[...]

To nie ma nic do rzeczy.

Ależ ma. Pasuje też porzekadło "przyganiał kocioł garnkowi".

Data: 2012-05-23 20:05:10
Autor: Jadryś
Nic
W dniu 2012-05-22 14:26, Grzegorz Z. pisze:

Ależ ma. Pasuje też porzekadło "przyganiał kocioł garnkowi".

Ależ nie ma nic!

Data: 2012-05-22 18:10:52
Autor: Przemysław W
Nic
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał

 Trzeba ci także wiedzieć że moje uwagi na tej
grupie pewnie nie znajdą potwierdzenia w jakichś linkach. - Po prostu ja piszę o tym co myślę.....

Ok, tyle tylko, że to bardzo często odbiega od rzeczywistości.

Przemek

--

[...]
krzywdy ludzkiej, która jest wszechobecna i celowo implementowana."

Data: 2012-05-23 20:05:14
Autor: Jadryś
Nic
W dniu 2012-05-22 18:10, Przemysław W pisze:
[...]

Nie sądzę żebym w jakiejś kwestii którą poruszam się mylił.

Nic