Nic darmo, czyli jak Bolek dlug zlikwidowal

Data: 2014-10-26 13:33:19
Autor: szklanynocnik
Nic darmo, czyli jak Bolek dlug zlikwidowal
Mowili w tivi, ze Bolek jezdzil, zalatwial, az dlug umorzono,
sytuacja dziwnie podobna do obecnej na ukrainie gdzie banki
wpompuja w ukraine kase, ale w zamian za kontrole nad ukrainskim
przemyslem:) Kompletnie nieoplacalny biznes, bo ruscy zaproponowali
lepsze warunki, ale gowno wyszlo bo sie prezydent obalil,
widocznie przeciagnal strune targujac sie, az jeblo.

cytat:
Pancerną pięścią imperium Sorosa w Polsce, rozbijającą naszą jedność narodową, siejącą destrukcję w umysłach i postawach, zwłaszcza młodego pokolenia, jest wspo-mniana Fundacja Batorego założona w 1988 roku, a więc jeszcze przed polskim "Round Table". Soros jest tak pewny bezkarności, końcowego sukcesu w kasacji Pol-ski, że najzupełniej szczerze wypowiedział się o swych metodach i kierunkach ude-rzeń w książce: Sponsorowanie demokracji (Underwriting Democracy). Zaczynał tak:

Przygotowałem obszerny szkic spójnego programu gospodarczego. Miał on trzy składniki: stabilizację monetarną, zmiany strukturalne i reor-ganizację długu (...). Zaproponowałem swego rodzaju wymianę długu na majątek (...). Pokazałem ten plan Geremkowi i prof. Trzeciakowskiemu2, który przewodniczył rozmowom Okrągłego Stołu na temat gospodar-ki, poprzedzającym przekazanie władzy - obydwaj odnieśli się do planu z entuzjazmem (! - H.P.). Połączyłem swe wysiłki z Jeffrey Sachsem3 z uniwersytetu Harvarda, który proponował podobny program. Doprowa-dził on do zagorzałej debaty i stał się kontrowersyjną postacią, ale zdołał skoncentrować rozmowy na odpowiednich tematach. Pracowałem również ściśle z prof. Stanisławem Gomulką, który został doradcą nowego ministra finansów, Leszka Balcerowicza i w efekcie osiągnął szersze wpływy niż Sachs7.

http://publicdisorder.wordpress.com/2011/06/19/a-narod-spi-henryk-pajak-e-book/

Data: 2014-10-26 13:40:09
Autor: szklanynocnik
Nic darmo, czyli jak Bolek dlug zlikwidowal

sytuacja dziwnie podobna do obecnej na ukrainie

Sytuacja dziwnie podobna do panstw ameryki srodkowej gdzie
nachalnie wciskano kredyty pod grozba, paru prezydentow
tez mialo "wypadki" lotnicze.

Skonczylo sie ruina.

"spowiedz agenta" na yt.

Nic darmo, czyli jak Bolek dlug zlikwidowal