Nic mu na ten temat nie wiadomo?

Data: 2011-10-03 17:38:16
Autor: mkarwan
Nic mu na ten temat nie wiadomo?
"[...] Czy był wrak samoloty cięty - Nic mi na ten temat nie wiadomo aby
wrak był cięty.  Nic mi nie  wiadomo aby strona rosyjska systematycznie
niszczyła dowody [...]".

POGARDA (Mgła 2) film Marii Dłużewskiej i Joanny Lichockiej 4/4
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=-a55CvGdjTY#t=351s

Data: 2011-10-03 18:05:43
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j6ckt8$fus$1news.onet.pl...
[...]