Nic na was nie zarobie

Data: 2011-05-01 16:36:07
Autor: Fidler
Nic na was nie zarobie
Moj pracodawca po sprawdzeniu tej grupy
stwierdzil ze siedzi na niej raptem 5-6 osob
tylko pod kilkoma nickami.
Niektorzy nawet sami ze soba dyskutuja i sie kloca :)
Widzicie? Nawet placic za was nie chca.
Wracam na fora.

Data: 2011-05-01 13:55:14
Autor: Marek
Nic na was nie zarobie
On 1 Maj, 16:36, "Fidler" <fid...@castro.cuba> wrote:
[...]

Tu sie nie zarabia - tu mozna sie tylko leczyc - za darmo.
Ostatnio - najwiekszy zydofil na grupie ( Tzva Adonaj), przyznal, ze
nienawidzi Zydow !!!
Najwyrazniej zostal uleczony i przeszedl do normalnego zycia...

Data: 2011-05-01 23:21:30
Autor: raff
Nic na was nie zarobie

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:39572bf2-18e3-4646-8b80-00ed5ee62dbcu15g2000vby.googlegroups.com...
[...]

A tam uleczony, w glowe sie pewnie uderzyl...

R.

Data: 2011-05-01 14:24:36
Autor: Marek
Nic na was nie zarobie
On 1 Maj, 23:21, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in messagenews:39572bf2-18e3-4646-8b80-00ed5ee62dbcu15g2000vby.googlegroups.com...

> [...]
> nienawidzi Zydow !!!
> Najwyrazniej zostal uleczony i przeszedl do normalnego zycia...

A tam uleczony, w glowe sie pewnie uderzyl...

Jesli uderzenie w glowe go uleczylo - to tez dobrze...

Data: 2011-05-01 16:53:08
Autor: Marek Czaplicki
Nic na was nie zarobie
Fidler pisze w wiadomości 4dbd6fda$0$2452$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 01 maj 2011 16:36:

[...]

przecież wypłata miała być od postu, nie od czytelnika. pisz na zdrowie, przypominam. :-D

Data: 2011-05-01 17:02:32
Autor: Fidler
Nic na was nie zarobie

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipjs67$dm4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie pocieszaj mnie - czasem napisze cos za darmo.
A niech tam. Znajcie moje dobre serce.
Co tak bedziecie sami ze soba "dyskutowac".
Inaczej ta grupa zdechnie ( a nawet troche ja lubie).

Data: 2011-05-01 17:21:57
Autor: Marek Czaplicki
Nic na was nie zarobie
Fidler pisze w wiadomości 4dbd760b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 01 maj 2011 17:02:

[...]

grupa na której pojawia się najwięcej wątków w całym usenecie miałaby zdechnąć? :-)

Data: 2011-05-01 17:28:55
Autor: Krzysiek
Nic na was nie zarobie
Hallo,

"Fidler"  schrieb im Newsbeitrag news:4dbd6fda$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

niech mu Pan odpowie, ze to mowa nienawisci, ksenofobia, antysemityzm,
polucja i defloracja i za to moze wyladowac w pierdlu.
Ma placic i nie grymasic.

Do czego to doszlo, ze 1 maja pracodawcy maja czelnosc stawiac jakies wymagania??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-05-01 20:12:45
Autor: jadrys
Nic na was nie zarobie
W dniu 2011-05-01 16:36, Fidler pisze:
[...]

Gdybyś się tak po Polsku nauczył pisać to ten pracodawca jednak by cie przyjął na staż.

Data: 2011-05-01 21:32:25
Autor: raff
Nic na was nie zarobie

"Fidler" <fidler@castro.cuba> wrote in message news:4dbd6fda$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Badz pozytecznym idiotą. Jak wielu tutaj.

Czego sie nie robi dla IDEI. Popatrz na Kaweckiego.

R.

Data: 2011-05-01 21:48:21
Autor: Fidler
Nic na was nie zarobie

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ipkcge$feu$1news.onet.pl...

[...]

To jemu nie placa ???

Data: 2011-05-02 04:21:19
Autor: cirrus
Nic na was nie zarobie
[...]

Ty to nawet dla idei obnażasz swoje kretyństwo.

--
stevep

Nic na was nie zarobie