[OT] Nic nie może się zmarnować...

Data: 2009-04-11 23:38:18
Autor: BoDro
[OT] Nic nie może się zmarnować...
.... zwłaszcza gdy zawiera cenne dla każdego człowieka - a tym bardziej
cyklisty - witaminki:

http://tiny.pl/zgdh

Smacznego :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-04-11 14:51:25
Autor: Rowerex
Nic nie może się zmarnować...
On 11 Kwi, 22:38, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:
... zwłaszcza gdy zawiera cenne dla każdego człowieka - a tym bardziej
cyklisty - witaminki:

http://tiny.pl/zgdh

Smacznego :-)

Normalka w zakładzie produkującym żywność - założę się, że mają
ISOxxxx i temu podobne certyfikaty, w ogóle, kanban, shitsuke i shit
ogólny :D

Był kiedyś taki fiml "Zielona pożywka" - krok za krokiem ku temu
zmierzamy :o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-12 08:29:08
Autor: PeJot ( home)
Nic nie może się zmarnować...
Rowerex pisze:

Normalka w zakładzie produkującym żywność - założę się, że mają
ISOxxxx

Pokaż firmę która nie ma ISO.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-04-12 03:49:40
Autor: Rowerex
Nic nie może się zmarnować...
On 12 Kwi, 07:29, "PeJot ( home)" <Pe...@o2.pl> wrote:
Rowerex pisze:

> Normalka w zakładzie produkującym żywność - założę się, że mają
> ISOxxxx

Pokaż firmę która nie ma ISO.

Urząd Rady Ministrów ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-04-15 10:06:30
Autor: reme.k
Nic nie możesięzmarnować...
> Normalka w zakładzie produkującym żywność - założę się, że mają
> ISOxxxx Pokaż firmę która nie ma ISO.

Pokaż mi też firmę która tak nie postępuje.
Ludzie chcą tanio jeść i pić to mają tanio:)

Data: 2009-04-12 09:20:48
Autor: kml

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:grr2k0$kt3$1inews.gazeta.pl...
... zwłaszcza gdy zawiera cenne dla każdego człowieka - a tym bardziej
cyklisty - witaminki:

http://tiny.pl/zgdh

Smacznego :-)

Biedronka na 100% i ciekawe która inna sieciówka tym handluje.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Data: 2009-04-14 21:17:41
Autor: RK

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:grs4qo$fmt$1inews.gazeta.pl...

Biedronka na 100% i ciekawe która inna sieciówka tym handluje.

Specjalnie dziś sprawdziłem. W Biedronce w moim miasteczku nie ma żadnego z wyrobów pokazanych na zdjęciach. Więc albo już zdążyli wycofać albo nie handlują tym.

Data: 2009-04-14 21:30:30
Autor: Enagem

Użytkownik "RK" <beztego_rk42@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs2nk9$jhb$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Witam
Dokładnie Lidl i Biedronka,z tym że w Biedronce trochę inne opakowania.
pozdrawiam
Engem

Data: 2009-04-15 10:07:41
Autor: reme.k
> [...]
>
> http://tiny.pl/zgdh
>
> Smacznego :-)

Biedronka na 100% i ciekawe która inna sieciówka tym handluje.

Lidl.
U mnie (Wrocław) wygląda to dokładnie jak fotce ilustrującej materiał, takie
same opakowania i układ.

--

[OT] Nic nie może się zmarnować...