Nic nie zbuduja?

Data: 2010-09-01 11:49:25
Autor: Canucki
Nic nie zbuduja?
Nie tylko nie zbuduja obiecanych (i potrzebnych) autostrad ale w ogole nic.
Wszak “zgoda buduje” a naburmuszone miny prezydenta, premiera, marszalka Borusewicza oraz innych prominentnych czlonkow PO podczas przemowienia Jaroslawa Kaczynskiego o zadnej zgodzie i pojednaniu nie swiadcza

Krzysztof Canucki

Data: 2010-09-01 04:54:30
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 1 Wrz, 13:49, " Canucki" <canu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Nie tylko nie zbuduja obiecanych (i potrzebnych) autostrad ale w ogole nic.
Wszak &#8220;zgoda buduje&#8221; a naburmuszone miny prezydenta, premiera, marszalka
Borusewicza oraz innych prominentnych czlonkow PO podczas przemowienia
Jaroslawa Kaczynskiego o zadnej zgodzie i pojednaniu nie swiadcza

Krzysztof Canucki

Przyjedź do Gdańska i popatrz jak w oczach rośnie stadion. Przejeżdżam
tam czasami rowerem. Albo jeszcze lepiej popatrz sobie o tu:
http://kamera2012.eu/

Data: 2010-09-01 12:15:25
Autor: Canucki
Nic nie zbuduja?
Stadion rosnie a Polsce co najwyzej dlugi rosna.
Czytam wypowiedzi rzetelnych, uczciwych i patriotycznie nastawionych obserwatorow zycia politycznego i gospodarczego w Polsce wiec sie "co-nie-
co" orientuje.  Niejeden ostro przejechal sie po rzadzacych (nie rowerkiem bynajmniej) ale po nich splywa to jak woda po kaczce.  Zreszta reakcja D. Tuska na gwizdy tez swiadczy o wyalienowaniu sie i lekcewazeniu Narodu przez ekipy rzadzace.

Krzysztof Canucki

P.S. Pomimo calej dzisiejszej "nowomowy" STADION jest wciaz czyms innym niz AUTOSTRADA

Data: 2010-09-01 05:17:30
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 1 Wrz, 14:15, " Canucki" <canu...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Stadion wg twojej nowomowy nie jest też tym co określiłeś jako "w
ogóle nic"

Data: 2010-09-01 15:13:16
Autor: PaPi
Nic nie zbuduja?
> patriotycznie nastawionych
obserwatorow zycia politycznego i gospodarczego

Po takim okresleniu radzilbym nie czytac.
Jesli ktos jest w jakikolwiek sposob nastawiony nie moze byc obiektywnym obserwatorem.

Data: 2010-09-01 14:00:54
Autor: mkarwan
Nic nie zbuduja?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2deead80-8181-4892-996c-ca9e85770446i13g2000yqd.googlegroups.com...
Przyjedź do Gdańska i popatrz jak w oczach rośnie stadion. Przejeżdżam
tam czasami rowerem. Albo jeszcze lepiej popatrz sobie o tu:
http://kamera2012.eu/

Kto finansuje budowę tego stadionu?

Data: 2010-09-01 05:24:30
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 1 Wrz, 14:00, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:2deead80-8181-4892-996c-ca9e85770446i13g2000yqd.googlegroups.com...

>Przyjedź do Gdańska i popatrz jak w oczach rośnie stadion. Przejeżdżam
>tam czasami rowerem. Albo jeszcze lepiej popatrz sobie o tu:
>http://kamera2012.eu/

Kto finansuje budowę tego stadionu?

Zależy którego. Gdański budowany jest z budżetu miasta z
mniejszościowym znacznie dofinansowaniem unijnym i państwowym. Stadin
narodowy finansuje rząd.

Data: 2010-09-01 14:47:27
Autor: mkarwan
Nic nie zbuduja?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cccb6bd5-cb2a-4890-a7a6-8fe920cf1387y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

W obliczu olbrzymiego deficytu budżetowego i cięc w wydatkach, wydajemy pieniądze na stadiony, tak jakby nie było innych bardziej potrzebnych inwestycji nap ochrony śrowiska?
Komu potrzebne są te stadiony?
Garstce kibiców na dodatek rozwydrzonych robiących nierzadko zadymy na stadionach i poza nimi?

Data: 2010-09-01 05:54:19
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 1 Wrz, 14:47, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:cccb6bd5-cb2a-4890-a7a6-8fe920cf1387y11g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

inwestycji nap ochrony śrowiska?
Komu potrzebne są te stadiony?
Garstce kibiców na dodatek rozwydrzonych robiących nierzadko zadymy na

Bez stadionów nie da się zorganizować mistrzostw. Zresztą stadiony
bedą się powoli zwracać. W gdańsku sprzedano juz nazwę stadionu i
rozstrzygnieto przetarg na dzierżawę.

Data: 2010-09-01 15:58:14
Autor: mkarwan
Nic nie zbuduja?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e60d34fb-2046-4c38-93d1-8f31bee37ab1n3g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Po nam mistrzostwa?
Tym bardzie, ze osiągniecia drużyny narodowej są delikanie mówiąc niewielkie.
Skoro stadiony to taki "dobry interes" to czemu nie wybudowały ich firmy prywatne?
Bajki opowiadasz z tą rentownościa budowy stadionów.

Data: 2010-09-01 07:18:58
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 1 Wrz, 15:58, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
e?
Bajki opowiadasz z tą rentownościa budowy stadionów.
Nie napisałem, że stadiony będą rentowne i że to "taki dobry interes".
Napisałem, że zaczną się powoli zwracać, ale czy zwrócą sie
kiedykolwiek sam mam wątpliwości.
Nie wszystkie jednak inwestycje w założeniu muszą być rentowne.

Data: 2010-09-01 16:44:32
Autor: mkarwan
Nic nie zbuduja?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c07a2aab-208f-413b-8797-ffa872bf192be14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Która firma pozwala sobie na nierentowne inwestycje?

Data: 2010-09-01 14:24:25
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 1 Wrz, 16:44, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:c07a2aab-208f-413b-8797-ffa872bf192be14g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
> Nie wszystkie jednak inwestycje w założeniu muszą być rentowne.

Która firma pozwala sobie na nierentowne inwestycje?

Całe mnóstwo.
Choćby Orlen, który kupił Możejki naciskany przez Kaczorów, którzy
chcieli zagrać na nosie Rosjanom,
Znam też firmę we francji, która od 25 lat jest utrzymywana przez
Japończyków tylko dlatego, ze chca w ten sposób miec przyczółek w
Europie, cały czas liczac na otwarcie tam rynku

Data: 2010-09-02 08:24:47
Autor: mkarwan
Nic nie zbuduja?
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d148a417-1430-4e54-9f00-9214917570ecf25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

I dlatego Polsce sa potrzebne nierentowne inwestycje w stadiony?

Data: 2010-09-02 01:10:17
Autor: zbig
Nic nie zbuduja?
On 2 Wrz, 08:24, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d148a417-1430-4e54-9f00-9214917570ecf25g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
> Europie, cały czas liczac na otwarcie tam rynku

I dlatego Polsce sa potrzebne nierentowne inwestycje w stadiony?

Nie wiem. Być może nie są potrzebe , czas pokaże.

Nic nie zbuduja?