Nic prostszego ...

Data: 2016-11-22 16:52:57
Autor: z
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-22 o 15:46, re pisze:
http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk

"Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę
- jesteś mistrzem"

:-)

Reklamy nie są takie złe? Są ZŁEEEEE. Za darmo tam nie wejdę ;-)

Data: 2016-11-22 17:31:09
Autor: re
Nic prostszego ...

Użytkownik "z"

[...]

-- -
A za darmo chciałeś wejść ? No to ciekawe kto za Ciebie miałby zapłacić jak nie reklamodawca ? Nie to, żebym był rad z reklam. Cały ten internet to dzisiaj wielki syf. Zacząłem korzystać jak ludzie swobodnie dzielili się wiedzą, ale to było na poziomie amatorskim a ten materiał jest jednak profesjonalny. Jak użyjesz adblocka to go wydrzesz (sprawdzone), ale czy to takie fair to wcale nie jestem pewien. Bo oczywiście z płatności przez Ciebie nie wyniknie brak reklam tak jak nie wynika w kinach i periodykach, ale jednak jak ktoś coś daje i dobrze się tym bawimy to należałoby za to zapłacić tak jak płacisz w Wesołym Miasteczku albo brykając karocą przez Polskę.

Data: 2016-11-22 19:58:41
Autor: Irokez
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-22 o 17:31, re pisze:

[...]

Ja nie jestem przeciw reklamom, jestem za to przeciwny w jak chamski sposób Onet je umieszcza. Mam dość automatycznie włączających się filmów z ryczącym głosem.

Stosowałem więc na Onecie adblocka, potem dorzuciłem Flashblock aby się same filmy nie uruchamiały (włączałem jak chciałem obejrzeć) a jak wywaliło mi że reklamy nie sa takie złe, to.. w przypadku Onetu są bardzo złe więc zrezygnowałem całkowicie z czytania go.
A tyle lat był jako strona główna... po 2 tygodniach nie czuję już potrzeby powrotu tam.
Niech dadzą znać, kiedy reklamy będą przyjazne dla czytelnika.

Zdrówko.

--
Irokez

Data: 2016-11-22 20:48:39
Autor: J.F.
Nic prostszego ...
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5834955f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No coz, poczekamy, zobaczymy.
Bo jak tak dalej pojdzie ... onet padnie i bedzie jeden portal mniej :-)

J.

Data: 2016-11-22 21:06:55
Autor: z
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-22 o 19:58, Irokez pisze:
Ja nie jestem przeciw reklamom, jestem za to przeciwny w jak chamski
sposób Onet je umieszcza. Mam dość automatycznie włączających się filmów
z ryczącym głosem.

Dokładnie. Umieszczać reklamy to trzeba umieć. Jak mam gonić krzyżyki a video drze ryja to mi się nie chce.

A podobno UE zabroniło czy ma zabraniać wykrywania Adblocka i walenia takim oto komunikatem.

Data: 2016-11-22 21:37:14
Autor: Cavallino
Nic prostszego ...
W dniu 22-11-2016 o 19:58, Irokez pisze:
[...]

A mnie onet krzywdy nie robi, tylko do tego zestawu trzeba jeszcze dodać Disable HTML 5 Autoplay.

Data: 2016-11-23 19:32:49
Autor: Irokez
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-22 o 21:37, Cavallino pisze:

A mnie onet krzywdy nie robi, tylko do tego zestawu trzeba jeszcze dodać
Disable HTML 5 Autoplay.

Nie pomaga na "reklamy nie są złe..
no więc onecie papa

--
Irokez

Data: 2016-11-24 17:29:43
Autor: Cavallino
Nic prostszego ...
W dniu 23-11-2016 o 19:32, Irokez pisze:
W dniu 2016-11-22 o 21:37, Cavallino pisze:

A mnie onet krzywdy nie robi, tylko do tego zestawu trzeba jeszcze dodać
Disable HTML 5 Autoplay.

Nie pomaga na "reklamy nie są złe..

Przeglądam oneta codziennie.
Nie widziałem tego komunikatu.
Może adblocka masz niewłaściwego?
Jest ich kilka.

Data: 2016-11-24 22:02:09
Autor: z
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-24 o 17:29, Cavallino pisze:
Może adblocka masz niewłaściwego?
Jest ich kilka.

Ja od wielu lat używam tego.
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom

Jestem zadowolony. Nic nie muszę przy nim grzebać.

Data: 2016-11-22 23:37:40
Autor: re
Nic prostszego ...

Użytkownik "Irokez"

[...]

Ja też, ale nie całkowicie

A tyle lat był jako strona główna... po 2 tygodniach nie czuję już
potrzeby powrotu tam.
Niech dadzą znać, kiedy reklamy będą przyjazne dla czytelnika.
-- -
No ale jak reklamy mają być przyjazne ? To syf jest. Normalnie byś po prostu poszukał produktu o potrzebnych Ci cechach.

Data: 2016-11-23 21:38:09
Autor: Irokez
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-22 o 23:37, re pisze:

No ale jak reklamy mają być przyjazne ? To syf jest. Normalnie byś po
prostu poszukał produktu o potrzebnych Ci cechach.

Da się jak się chce.

"żubre" mi nie przeszkadzają (nie, że piwo, tylko forma), sprajt "prawda jest taka" też był z jajem zrobiony. nie działają na mnie wymiotnie, szukając w panice guzika MUTE na pilocie.

Rzygam za to słysząc reklamy z w kółko powtarzanym "umów się z ulotką",
czy słysząc drącego się jełopa ze słomą w butach za ile to jest TV 42 cale - momentalnie wyłączam to lub w aucie przełączam na muzę z USB. Straciłem przez to felietony Olbratowskiego słuchane na RMF przed 8 rano, bo rzadko udaje mi się przypomnieć i wstrzelić z powrotem po ich bloku z reklamą dragów.

Podobnie okienko z boku z reklamą nie drącą się prędzej zwróci na mnie uwagę niż reklama w stylu onetowym, gdzie w ogóle nie słucham ani nie patrzę co tam jest tylko jak cholerstwo wyłączyć.

--
Irokez

Data: 2016-11-24 08:00:01
Autor: z
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-23 o 21:38, Irokez pisze:

Podobnie okienko z boku z reklamą nie drącą się prędzej zwróci na mnie
uwagę niż reklama w stylu onetowym, gdzie w ogóle nie słucham ani nie
patrzę co tam jest tylko jak cholerstwo wyłączyć.

Są tacy (podobno fachowcy) co twierdzą że i taka nachalna, bezczelna reklama działa.

Jakoś mam wrażenie że za kilka lat pojawią się badania że już nie działa i przynosi odwrotny skutek od zamierzonego.

W każdym razie u mnie reklama leci tylko wtedy jak na czas nie zdążę jej ściszyć
(wku... i podnosi mi się ciśnienie, powinienem domagać się odszkodowania ;-) )
wyłączyć przełączyć na inny kanał z reklamą (czyli przełączyć na mp3) W pracy słucham notorycznie stacji interentowych bez reklam. A tv nagrywam i przewijam.
I oni myślą że działa?
A tak przy okazji taka kampania reklamowa to najlepszy sposób na wytworzenie kosztów. Efekt nie mierzalny a podatek mniejszy.
Genialne w swojej prostocie :-)
Mam nadzieję że pisiory i tą patologią się zajmą ;-)

Nic prostszego ...