Nic prostszego ...

Data: 2016-11-22 21:27:20
Autor: Tomasz Pyra
Nic prostszego ...
Dnia Tue, 22 Nov 2016 15:46:32 +0100, re napisał(a):

http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk

"Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę - jesteś mistrzem"

:-)

15/15 ;)

Na jedno pytanie nie ma prawidłowej odpowiedzi "Który z czynników
atmosferycznych zmniejsza możliwość wystąpienia poślizgu?", a objaśnienie
do tego również jest błędne. Ale trafiłem w to co poeta miał na myśli ;)

Jedno pytanie musiałem strzelać "Czy w tej sytuacji masz prawo kontynuować
wyprzedzanie?", bo film się nie załadował. Ale dobrze przewidziałem że
pewnie coś podchwytliwego tam jest i strzeliłem w "tak" ;)

Data: 2016-11-22 22:00:54
Autor: Budzik
Nic prostszego ...
Użytkownik Tomasz Pyra hellfire@spam.spam.spam ...

[...]

Niestety mistrzem moglibysmy cie okrzyknac tylko jakbys odpowiedział na połowe... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2016-11-22 23:27:20
Autor: Tomasz Pyra
Nic prostszego ...
Dnia Tue, 22 Nov 2016 22:00:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Niestety mistrzem moglibysmy cie okrzyknac tylko jakbys odpowiedział na połowe... ;-)

I jeszcze trzasnął obrotowymi drzwiami ;)

Nic prostszego ...