Nic prostszego ...

Data: 2016-11-22 23:20:53
Autor: re
Nic prostszego ...

Użytkownik "janusz_k"

http://niusy.pl/@moto.onet.pl/9vk

"Najtrudniejsze pytania z egzaminów na prawo jazdy. Odpowiesz na połowę
- jesteś mistrzem"

:-)
10/15 bez podpowiedzi :) wyłożyłem się na gradzie, na 90 poza miastem,
pod wiaduktem, na policjancie stał bokiem ale nie wiedziałem że ręce też
są ważne :) no i ładunek, myślałem że 0,5m.
-- -
Hehe, też nie wiem ile się jeździ poza zabudowanym :-)

Data: 2016-11-23 21:36:43
Autor: Janusz
Nic prostszego ...
W dniu 2016-11-22 o 23:20, re pisze:

[...]

No właśnie, ja pomyliłem się ze zwykłą drogą :) gdzie jest 90
a na tych lepszych jest stówa.

--
Pozdr

Janusz