Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało

Data: 2012-11-29 03:47:07
Autor: Przemysław W
Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało

W najnowszym sondażu TNS Polska dla "Gazety Wyborczej" PO i PiS mają po 28 proc. poparcia. Jeszcze dwa tygodnie dzieliło je 12 punktów. Teraz PiS "urósł" o 5 procent, a PO straciło aż 6. - Taki uzyskaliśmy wynik. Przyznaję, sama jestem trochę zaskoczona skalą zmian preferencji - mówi "Gazecie" Urszula Krassowska z TNS Polska.

Data: 2012-11-29 13:28:44
Autor: Grzegorz Z.
Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało
Przemys³aw W napisa³:

W najnowszym sonda¿u TNS Polska dla "Gazety Wyborczej" PO i PiS maj± po 28 proc. poparcia. Jeszcze dwa tygodnie dzieli³o je 12 punktów. Teraz PiS "urós³" o 5 procent, a PO straci³o a¿ 6. - Taki uzyskali¶my wynik. Przyznajê, sama jestem trochê zaskoczona skal± zmian preferencji - mówi "Gazecie" Urszula Krassowska z TNS Polska.

A dla "palig³upa" uros³o z 6 na 8. Ale o tym sza.

--
"Ho³dys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa siê wiêc pyanie,  czy z powodu
³ysy, czy z powodu ¿yd?" - mkarwan

Data: 2012-11-29 13:55:52
Autor: xan
Nic siê nie sta³o lemingi, nic siê nie sta³o
W dniu 29.11.2012 10:47, Przemys³aw W pisze:

[...]

No i po co to info ? Przecie¿ sonda¿e s± nie wiarygodne i pod zamówienie - tam mówi Hofamn.

Data: 2012-11-29 05:14:34
Autor: Leszczur
On 29 Lis, 13:55, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> W najnowszym sonda u TNS Polska dla "Gazety Wyborczej" PO i PiS maj po
> 28 proc. poparcia. Jeszcze dwa tygodnie dzieli o je 12 punkt w. Teraz
> PiS "ur s " o 5 procent, a PO straci o a 6. - Taki uzyskali my wynik.
> Przyznaj , sama jestem troch zaskoczona skal zmian preferencji - m wi
> "Gazecie" Urszula Krassowska z TNS Polska.

No i po co to info ? Przecie sonda e s nie wiarygodne i pod zam wienie
- tam m wi Hofamn.

Ale nawet nie musz± byæ robione na polityczne zamowienie.
Wystarczy zbyt ma³a lub ¼le dobrana grupa ankietowanych.
W tym wypadku by³a przesuniêta w stronê elektoratu PiS.
Ludzie nie zmieniaj± preferencji politycznych w co drug± ¶rodê
miesi±ca, wiêc warto¶æ sonda¿y (wiarygodnych lub nie) jest praktycznie
¿adna. Nie ma czym siê emocjonowaæ.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-29 07:03:18
Autor: Przemysław W
Użytkownik xan napisał:
W dniu 29.11.2012 10:47, Przemysław W pisze:

[...]

No i po co to info ?

PO to:

"Moim zdaniem to bardzo wyraźny znak, że Polacy nie zaakceptują w życiu publicznym ani skrajnego cynizmu, ani niebezpiecznego z punktu widzenia interesów kraju szaleństwa - powiedział w sobotę premier Donald Tusk, komentując wyniki najnowszego sondażu poparcia dla partii politycznych"

>Przecież sondaże są nie wiarygodne i pod zamówienie
- tam mówi Hofamn.

Niewiarygodne. Tak powiedział? Widocznie michnik tego nie słyszał
i nadal robi swoje.

Data: 2012-11-29 14:33:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Nic siê nie sta³o lemingi, nic siê nie sta³o

U¿ytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k97m0o$404$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ale tylko w wypadku, gdy s± niekorzystne dla PiS-u.

uchachany

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-11-29 14:40:04
Autor: xan
W dniu 29.11.2012 14:33, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

ba, to przecie¿ wiadomo, oni nawet ka¿de wybory wygrywaj± jako opozycja :D

Data: 2012-11-29 16:50:39
Autor: Marek Woydak
On Thu, 29 Nov 2012 03:47:07 -0600, Przemys³aw W wrote:

[...]

Przecie¿ sonda¿e k³ami±! Na dodatek te z GW-ówna! Podcieracie siê ich
sonda¿ami? A fe! A fe!  MW

Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało