Nic się ie dzieje ...

Data: 2011-09-08 11:41:36
Autor: Potocki Passion & Adventure
Nic się ie dzieje ...
:(

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl
www.DogsPassion.pl
GG: 3121891

Data: 2011-09-08 12:52:12
Autor: Mirek Ptak
Nic się ie dzieje ...
Dnia 2011-09-08 11:41,  *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
:(

Wszyscy grają - ja od 6 miesięcy (weekendowo) w New Vegas i jest coraz fajniej :) - właśnie zaczynam Old World Blues i brakuje mi tylko 3 pucharków do platyny :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-08 13:02:33
Autor: Potocki Passion & Adventure
Nic się ie dzieje ...
Mirek Ptak wrote:
[...]

Może w tym tygodniu serwis Sharpa poradzi sobie z moim spalonym od pioruna TV to też pogram. Obecnie cioram na pc w Knights & Merchants. Poluję na Allegro na Mass Effect 1 PL Classics + dlc, do tego ściagnę drugie z XBLM.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-08 14:14:48
Autor: Goomich
Nic się ie dzieje ...
"Potocki Passion & Adventure" <salon@dogspassion.pl> naskrobał/a w
[...]

A nie możesz kupic ostatniego CD Action?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2011-09-08 14:40:46
Autor: Potocki Passion & Adventure
Nic się ie dzieje ...
Goomich wrote:
[...]

Próbuję grac na pc, ale jednak to nie to, cały czas ciagnie mnie do konsoli. Na pc zostanę ze strategiami i przygodówkami point & click.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-17 13:39:51
Autor: Bartlomiej Lidke
Nic się ie dzieje ...
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:
Wszyscy grają - ja od 6 miesięcy (weekendowo) w New Vegas i jest coraz fajniej :)

phi! ja od 9-ciu i jeszcze bez dlc :-P

btw: dodatki ponoc uprawniaja do poziomu >30. czy jesli kupie
dlc ale bede jeszcze gral w podstawowy to bede mogl levelowac ponad
30? czy dlc poszerzaja swiat (w sensie otwiera mi sie dajmy na to
przejazd torami do innej lokacji) czy tez to sie odpala z menu
i poza postacia jest oderwane od podstawki?

właśnie zaczynam Old World Blues i brakuje mi tylko 3 pucharków do platyny :)

jak duze sa te dlc w stosunku do podstawki? sa jakies szczegolnie
dobre/zle czy pi*drzwi podobne do podstawki i mozna je brac jak leci?

czuje ze z dlc bede mial 2 lata grania :-D

--
butthead
                                         o 'Niesmiertelnym' (c) Pleciucha:

Data: 2011-09-17 20:53:38
Autor: Mirek Ptak
Nic się ie dzieje ...
Dnia 2011-09-17 15:39, *Bartlomiej Lidke* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Wszyscy grają - ja od 6 miesięcy (weekendowo) w New Vegas i jest coraz
fajniej :)

phi! ja od 9-ciu i jeszcze bez dlc :-P

Sprawdziłem - pierwsze Trophy mam z 4 stycznia - więc jednak też 9 miesięcy :)

[...]

Tak, pierwsze trzy DLC podnoszą max poziom o 5 leweli każdy, czyli 45 poziom jest max w tej chwili (mam :) ) i można nie zaczynając żadnego w głównej grze ten poziom osiągnąć.
Światy są połączone - Honest Hearts poprzez tunel, Dead Money przez Bunkier i Old World Blues najciekawiej - "teleporter" na pustyni, a po skończeniu dostaję się własne urządzenie teleportujące z każdej lokacji do dodatku :)

[...]

Nie za wielkie niestety. Ja ostro do nich przysiadłem i pokończyłem je dosyć szybko. Najszybciej chyba Honest Hearts (mimo 2 zakończeń żeby zdobyć pucharki), potem Old World Blues i najdłuższe to Dead Money (jednocześnie najtrudniejsze).

czuje ze z dlc bede mial 2 lata grania :-D

No jeszcze wyjdą dwa na dniach - jeden to historia (Lonesome Road), a drugi to tylko nowe bronie (Gun Runners' Arsenal) :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-09 09:25:45
Autor: Tiber
Nic się ie dzieje ...
Silly, silly Potocki Passion & Adventure nabazgrału:

:(

Pooglądaj sobie: http://www.gametrailers.com/top-100-trailers/

;)

--