Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało

Data: 2012-11-29 13:55:52
Autor: xan
Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało
W dniu 29.11.2012 10:47, Przemysław W pisze:

W najnowszym sondażu TNS Polska dla "Gazety Wyborczej" PO i PiS maj± po
28 proc. poparcia. Jeszcze dwa tygodnie dzieliło je 12 punktów. Teraz
PiS "urósł" o 5 procent, a PO straciło aż 6. - Taki uzyskali¶my wynik.
Przyznaję, sama jestem trochę zaskoczona skal± zmian preferencji - mówi
"Gazecie" Urszula Krassowska z TNS Polska.

No i po co to info ? Przecież sondaże s± nie wiarygodne i pod zamówienie - tam mówi Hofamn.

Data: 2012-11-29 05:14:34
Autor: Leszczur
On 29 Lis, 13:55, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> W najnowszym sonda u TNS Polska dla "Gazety Wyborczej" PO i PiS maj po
> 28 proc. poparcia. Jeszcze dwa tygodnie dzieli o je 12 punkt w. Teraz
> PiS "ur s " o 5 procent, a PO straci o a 6. - Taki uzyskali my wynik.
> Przyznaj , sama jestem troch zaskoczona skal zmian preferencji - m wi
> "Gazecie" Urszula Krassowska z TNS Polska.

No i po co to info ? Przecie sonda e s nie wiarygodne i pod zam wienie
- tam m wi Hofamn.

Ale nawet nie musz± być robione na polityczne zamowienie.
Wystarczy zbyt mała lub Ľle dobrana grupa ankietowanych.
W tym wypadku była przesunięta w stronę elektoratu PiS.
Ludzie nie zmieniaj± preferencji politycznych w co drug± ¶rodę
miesi±ca, więc warto¶ć sondaży (wiarygodnych lub nie) jest praktycznie
żadna. Nie ma czym się emocjonować.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-11-29 07:03:18
Autor: Przemysław W
Użytkownik xan napisał:
W dniu 29.11.2012 10:47, Przemysław W pisze:

W najnowszym sondaĹĽu TNS Polska dla "Gazety Wyborczej" PO i PiS majÄ… po
28 proc. poparcia. Jeszcze dwa tygodnie dzieliło je 12 punktów. Teraz
PiS "urósł" o 5 procent, a PO straciło aż 6. - Taki uzyskaliśmy wynik.
PrzyznajÄ™, sama jestem trochÄ™ zaskoczona skalÄ… zmian preferencji - mĂłwi
"Gazecie" Urszula Krassowska z TNS Polska.

No i po co to info ?

PO to:

"Moim zdaniem to bardzo wyraźny znak, że Polacy nie zaakceptują w życiu publicznym ani skrajnego cynizmu, ani niebezpiecznego z punktu widzenia interesów kraju szaleństwa - powiedział w sobotę premier Donald Tusk, komentując wyniki najnowszego sondażu poparcia dla partii politycznych"

>PrzecieĹĽ sondaĹĽe sÄ… nie wiarygodne i pod zamĂłwienie
- tam mĂłwi Hofamn.

Niewiarygodne. Tak powiedział? Widocznie michnik tego nie słyszał
i nadal robi swoje.

Data: 2012-11-29 14:33:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k97m0o$404$1news.icm.edu.pl...
[...]

Ale tylko w wypadku, gdy s± niekorzystne dla PiS-u.

uchachany

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-11-29 14:40:04
Autor: xan
W dniu 29.11.2012 14:33, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

ba, to przecież wiadomo, oni nawet każde wybory wygrywaj± jako opozycja :D

Nic się nie stało lemingi, nic się nie stało