Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy

Data: 2011-04-15 17:09:04
Autor: RadioX
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy
http://www.tvn24.pl/-1,1699672,0,1,poslowie-o-pepeszy-piety-to-byl-zart-- nie-jest-idiota,wiadomosc.html

Węgrzyn z PO został wyrzucony za lesbijki.
Ciekaw jestem czy Piętę wyrzucą za to?

RX

Data: 2011-04-15 17:11:31
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 17:09, RadioX pisze:
Węgrzyn z PO został wyrzucony za lesbijki.
Ciekaw jestem czy Piętę wyrzucą za to?

A kiedy MSZ Radosława Sikorskiego wywalą z PO i postawią zarzuty za
nawoływanie do dorżnięcia watah z PiS-u ?

Data: 2011-04-15 17:28:34
Autor: RadioX
W dniu 2011-04-15 17:11, u2 pisze:
[...]

Chrzanię tam Sikorskiego...
Pisałem o Pięcie.
Straszne szmacenie partii jest, kiedy jej przedstawiciel mówi takie rzeczy myśląc, że opinia publiczna się nie dowie.

Ja tylko czekam na tłumaczenia bo już są zajebiste i czy władze wykluczą go z partii.

Data: 2011-04-15 17:39:51
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 17:28, RadioX pisze:
A kiedy MSZ Radosława Sikorskiego wywalą z PO i postawią zarzuty za
nawoływanie do dorżnięcia watah z PiS-u ?

Chrzanię tam Sikorskiego...

Czyli jesteś z LSD. LSD chętnie by skorzystało na wojnie polsko-polskiej.

Data: 2011-04-15 17:54:30
Autor: RadioX
W dniu 2011-04-15 17:39, u2 pisze:
[...]

Na pewno korzystam z wony pol-pol bo mam niezły ubaw z ludzi popierających PiS.
Dla Ciebie to każdy to partyjniak.

Jutro w moich okolicach będzie zjazd Palikotowców i jak będą cukier sprzedawać po 2,50 to będę sercem już z nimi.

PS. Dzisiaj przypadkiem znalazłem blog córki Tuska. Nie znam się na tym o czym ona pisze, ale jeszcze nikt jej od dziwek za to nie wyzwał.

Data: 2011-04-15 17:57:47
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 17:54, RadioX pisze:
Czyli jesteś z LSD. LSD chętnie by skorzystało na wojnie polsko-polskiej.

Na pewno korzystam z wony pol-pol bo mam niezły ubaw z ludzi
popierających PiS.
Dla Ciebie to każdy to partyjniak.

Ja pisze o upodobaniach. A nie ma takiej partii LSD. To tylko upodobanie
do zioła.

Data: 2011-04-15 18:39:05
Autor: RadioX

Przeczytaj co napisałeś lepiej:
> [...]

Robisz celowo teraz z siebie idiotę?

Ja zrozumiałe ironię LSD, ale ty już siebie nie.

Tak czy inaczej ja kończę wątek przynależności lub "zioła" LSD :) szkoda czasu.

Wracając do temat podjudzana do mordów to zaczyna to być jeszcze bardziej zajebiste oto za jakimś newsem:
"Szef klubu PiS Mariusz Błaszczak zawiadomił prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa przez byłego posła PO Janusza Palikota za ostre słowa o prezesie PiS w jednym z wywiadów. Sam Palikot odpowiada: - Jarosław Kaczyński byłby jeszcze bardziej niebezpieczny martwy niż żywy. Dlatego życzę mu jak najlepszego zdrowia - pisze w wydanym w piątek oświadczeniu."

Data: 2011-04-15 18:43:44
Autor: u2
W dniu 2011-04-15 18:39, RadioX pisze:
[...]

Przecież ty chętnie skorzystać, ty żywa menda jesteś. Jak LSD :)

Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy