NicerDicer Plus - warto kupić?

Data: 2012-12-22 07:26:17
Autor: Kris
NicerDicer Plus - warto kupić?
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 12:43:20 UTC+1 użytkownik E.Z. napisał:
Witam!

Czy ktoś ma i mógłby podzielić się

swoją opinią na temat NicerDicer Plus

z topshop za 249 zł?

Warto to kupić?

Spam?

Data: 2012-12-22 17:26:23
Autor: E.Z.
[...]

Czekałem kiedy znajdzie się taki i... także
na tej grupie, który we wszystkim widzi spam.

Lepiej nie pisz na żadną grupę, bo na każdej
będę odpisywał na Twój news :  Spam?

Data: 2012-12-22 20:46:43
Autor: Qrczak
NicerDicer Plus - warto kupić?
Dnia 2012-12-22 17:26, obywatel E.Z. uprzejmie donosi:

Nie strasz, nie strasz...

qr.a

NicerDicer Plus - warto kupić?