Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Data: 2011-05-11 19:21:25
Autor: sundayman
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Nich go diabli wezmą.

Prośba ma dużą szansę na realizację...

Data: 2011-05-11 19:27:31
Autor: WW
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 2011-05-11 19:21, sundayman pisze:

Nich go diabli wezmą.

Prośba ma dużą szansę na realizację...

To postulat. :-P

Musiałem się zatrzymać, tak mi się ręce trzęsły. Jeszcze nigdy nikogo nie walnąłem a już sporo lat jeżdżę.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2011-05-12 12:23:27
Autor: Arek
W dniu 2011-05-11 19:27, WW pisze:

Nich go diabli wezmą.

Prośba ma dużą szansę na realizację...

To postulat. :-P

Musiałem się zatrzymać, tak mi się ręce trzęsły. Jeszcze nigdy nikogo
nie walnąłem a już sporo lat jeżdżę.

Spokojnie, zaraz Adaś Ł. Ci wyjaśni, że nie potrafisz jeździć.

A.

Data: 2011-05-16 13:54:46
Autor: Filip KK
W dniu 2011-05-12 12:23, Arek pisze:

Spokojnie, zaraz Adaś Ł. Ci wyjaśni, że nie potrafisz jeździć.

Bo ma napęd na przód, dlatego nie może normalnie jeździć. :P

Nich szlag trafi debili na motorze !!!