Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Data: 2011-05-11 17:47:23
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin WW
Właśnie wróciłem i aż mnie trzęsie. Zwykła droga, jednopasmowa. Chce
wyprzedzić. Widzę w lusterku motor jakieś 6 - 7 samochodów za mną.
Zaczynam wyprzedzać i w tym momecie ten debil jest tuż koło mnie z lewej
strony. Ja przyspieszyłem z 100 do 130 przed rozpoczęciem wyprzedzania,
to ile ten motocyklista jechał ? W ostatniej chwili ja przyhamowałem a
on odbił w lewo, ale mocno nim targnęło. Opanował motor i po chwili
zniknął na horyzoncie. Naprawdę niewiele brakowało, a patrzę w lusterka.

Niestety widząc motor w lusterku trzeba zakładać, że dosiada go jakiś pojeb który zapieprza w okolicach 200. Jest takich bardzo wielu, o czym piszę już od dawna, ale niektórzy to wyśmiewają, bo przecież to "niemożliwe". Ty jak widzę już się przekonałeś, że możliwe... ;)

Data: 2011-05-11 19:53:32
Autor: DoQ
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 11-05-2011 19:47, to pisze:

Niestety widzc motor w lusterku trzeba zakada, e dosiada go jaki
pojeb ktry zapieprza w okolicach 200. Jest takich bardzo wielu, o czym
pisz ju od dawna, ale niektrzy to wymiewaj, bo przecie to
"niemoliwe". Ty jak widz ju si przekonae, e moliwe... ;)

A Tobie co tym razem? Jaja sobie robisz czy zmiana pogldw o 180 stopni?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-11 18:31:28
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin DoQ
A Tobie co tym razem? Jaja sobie robisz czy zmiana poglądów o 180
stopni?

Możesz rozwinąć? Gdzie tu widzisz zmianę poglądów? ;)

Data: 2011-05-11 20:45:05
Autor: DoQ
W dniu 11-05-2011 20:31, to pisze:

A Tobie co tym razem? Jaja sobie robisz czy zmiana pogldw o 180
stopni?
Moesz rozwin? Gdzie tu widzisz zmian pogldw? ;)

Musiabym pogrzeba w archiwum, ale jako nie mam motywacji :P

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-11 19:11:26
Autor: to
[...]

Musiałbym pogrzebać w archiwum, ale jakoś nie mam motywacji :P

Wystarczy własnymi słowami... ;)

Data: 2011-05-11 20:09:21
Autor: Artur Maśląg
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 2011-05-11 19:47, to pisze:
(...)
Niestety widząc motor w lusterku trzeba zakładać, że dosiada go jakiś
pojeb który zapieprza w okolicach 200.

Błędne założenie - zresztą te 200 to gdzie i kiedy? Na Puławskiej
w DC? Tak, czasem się tacy trafiają nocną porą - podobnie jak upalacze
4 kółek.

Jest takich bardzo wielu, o czym piszę już od dawna,

Jest ich niewielki odsetek i ta bardziej agresywna część szybko się
wykrusza jeszcze wiosną.

> ale niektórzy to wyśmiewają, bo przecież to
"niemożliwe". Ty jak widzę już się przekonałeś, że możliwe... ;)

Nic dziwnego, że się "naśmiewają" skoro w korku na Puławskiej
ścigant slalomem wyprzedza wszystko co się rusza z prędkością
ca. 150km/h.

Data: 2011-05-11 20:20:44
Autor: DoQ
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 11-05-2011 20:09, Artur Malg pisze:

Bdne zaoenie - zreszt te 200 to gdzie i kiedy? Na Puawskiej
w DC? Tak, czasem si tacy trafiaj nocn por - podobnie jak upalacze
4 kek.

A co to za problem dla wysokoobrotowej 600tki, skoro po ok 10s i 400m ze startu zatrzymanego bdzie miaa ok 220km/h? Tym bardziej, o ile skrci si ten czas i dystans jeli motocyklista "odwinie" jadc ju te 80km/h? A gdzie mocniejsze motocykle? 900,1100cm3?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-11 20:31:45
Autor: Artur Malg
W dniu 2011-05-11 20:20, DoQ pisze:
[...]

Wiesz, e od lat nie jed motocyklem, ale za chwil pewnie znw
zaczn - synowie lada moment 18 pokocz. Nie raz opisuj debilizmy
na drogach (w tym Puawskiej DC), ale naprawd nie widziaem w cigu
dnia jedcych po 200km/h. Na tylnym kole owszem itd., ale bez
przesady.

Data: 2011-05-11 20:36:22
Autor: DoQ
W dniu 11-05-2011 20:31, Artur Malg pisze:

[...]

Ale co to za problem pojecha przecinakiem Puawsk 200km/h skoro 200KM samochd da rad?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-11 18:37:27
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:36:22 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 11-05-2011 20:31, Artur Maśląg pisze:

Wiesz, że od lat nie jeżdżę motocyklem, ale za chwilę pewnie znów
zacznę - synowie lada moment 18 pokończą. Nie raz opisuję debilizmy na
drogach (w tym Puławskiej DC), ale naprawdę nie widziałem w ciągu dnia
jeżdżących po 200km/h. Na tylnym kole owszem itd., ale bez przesady.

Ale co to za problem pojechać przecinakiem Puławską 200km/h skoro 200KM
samochód da radę?

żaden. Co nie znaczy, że tyle jeżdżą. Rozumiem, że masz radar w oczach?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 20:41:41
Autor: DoQ
W dniu 11-05-2011 20:37, masti pisze:

Ale co to za problem pojecha przecinakiem Puawsk 200km/h skoro 200KM
samochd da rad?
aden. Co nie znaczy, e tyle jed. Rozumiem, e masz radar w oczach?

http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4 tak przecie to niemoliwe, wyjtek potwierdzajcy regu, bo motocyklici to jak wiemy najbardziej rozwana grupa uytkownikw drg.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-11 18:47:22
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 20:41:41 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 11-05-2011 20:37, masti pisze:

Ale co to za problem pojechać przecinakiem Puławską 200km/h skoro
200KM samochód da radę?
żaden. Co nie znaczy, że tyle jeżdżą. Rozumiem, że masz radar w oczach?

http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4 tak przecież to niemożliwe,

czytasz co się do Ciebie pisze? Jest to możliwe. A czego ma ten przykład dowodzić? A Dzidka w BMW widziałeś?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 20:52:05
Autor: DoQ
W dniu 11-05-2011 20:47, masti pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4 tak przecie to niemoliwe,
czytasz co si do Ciebie pisze? Jest to moliwe. A czego ma ten przykad
dowodzi? A Dzidka w BMW widziae?

No jak to czego? Mam radar w oczach czy jednak mg mnie w miecie wyprzedzi motocykl majcy 200km/h na blacie? No i jak to w kocu jest, jed i da si czy nie jed i nie da si?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 14:21:00
Autor: KJ Sia Sw
W dniu 2011-05-11 20:41, DoQ pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=RZdDH0hPPK4 tak przecie to niemoliwe,
wyjtek potwierdzajcy regu, bo motocyklici to jak wiemy najbardziej
rozwana grupa uytkownikw drg.

Bez przesady, go si owszem przeciska, na wolnym polu odkrca, ale midzy samochodami to jedzie cakiem inteligentnie, oprcz tego jednego w tunelu to mija auta z cakiem sensowna predkoci, nie e wolno, ale to nie jest jazda na samobj.

Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu ;-)

Dla dobrze ogarnitego motocyklisty w sam raz, ja bym co prawda pojecha to jakie 15% wolniej, ale ja mam +40 lat.

KJ

Data: 2011-05-12 14:44:59
Autor: szerszen
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Uytkownik "KJ Sia Sw" <KJ@noway.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:iqgjbp$749$1@inews.gazeta.pl...

to nie jest jazda na samobj.

hm, jako filmu jest gwniana, ale na samym pocztku, przy dbrowszczaku, zaliczy dwa razy czerwone wiata
8 minuta 8 sekund, kolejne czerwone i mijanka z samochodem na skrzyowaniu i pieszym na pasach
stawanie na przednim w kanionie do najmdrzejszych te nie naley

jeli ty uwaasz e wszystko jest ok, to co musiaby zrobi, aby zmieni zdanie?

Data: 2011-05-13 11:03:08
Autor: KJ Sia Sw
W dniu 2011-05-12 14:44, szerszen pisze:

hm, jako filmu jest gwniana, ale na samym pocztku, przy
dbrowszczaku, zaliczy dwa razy czerwone wiata

jest gwniana wic w sumie nie wiadomo czy wystartowa na czerwonych czy wpasowa si na zielone w momencie kiedy wyszo poza kadr. Nie przesdzam w tym przypadku, ale wstrzeli si przed samochody akurat na zielone to si do czsto zdarza na moto.

8 minuta 8 sekund, kolejne czerwone i mijanka z samochodem

No, bardzo moliwe e przepaowa na czerwonym, wczeniej do tego miejsca nie doszedem (w poowie skozyem oglda bo nic si nie dziao).

i pieszym na pasach

IMO pieszy zosta ominity kulturalnie, z tyu, z duym dystansem, auto te przepuci kulturalnie, co nie zmienia faktu, e prawie na 100% go przejecha na czerwonym.

jeli ty uwaasz e wszystko jest ok,

Masz racj,  nie wszystko jest OK, ja tam nie wszystkie przepisy wyznaj, ale kilka w tym przejcia dla pieszych (prdko, niewyprzedzanie), czerwone wiato wyznaj wrcz fanatycznie.

Tyle e dalej twierdz, to nie jest bezmylna jazda na samobja.

to co musiaby zrobi, aby
zmieni zdanie?

No, ile mogem ju zmieniem.

KJ

Data: 2011-05-13 12:09:41
Autor: szerszen
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Uytkownik "KJ Sia Sw" <KJ@noway.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:iqis4c$d2m$1@inews.gazeta.pl...

jest gwniana wic w sumie nie wiadomo czy wystartowa na czerwonych czy wpasowa si na zielone w momencie kiedy wyszo poza kadr.

wiadomo, czerwone dla pieszych wieci si z boku jak psu jaja, wic niezwykle mao prawdopodobnym jest, aby by lag pomidzy wiatami dla pieszych i samochodw

No, bardzo moliwe e przepaowa na czerwonym, wczeniej do tego miejsca nie doszedem (w poowie skozyem oglda bo nic si nie dziao).

nie moliwe tylko pewne i to po raz przynajmniej 3 w tym filmiku

Masz racj,  nie wszystko jest OK, ja tam nie wszystkie przepisy wyznaj, ale kilka w tym przejcia dla pieszych (prdko, niewyprzedzanie), czerwone wiato wyznaj wrcz fanatycznie.

ja te nie jestem wity, te mam obie kategorie i lubi 2oo, ale wanie takie zachowanie robi z opinie i nie ma co go broni, a przede wszystkim ono jest gwn przyczyna wypadkw, chodzi mi gwnie o rnice prdkoci, ja wiem e 90% kierowcw przynajmniej w warszawie przekracza dozwolone prdkoci, ale spora cz motocyklistw, choby ten, jedzi duo ponad rednia ruchu i nawet nie daje szansy kierowcom na zauwaenie ich

Tyle e dalej twierdz, to nie jest bezmylna jazda na samobja.

to jest bezmylna jazda, kwestia samobja jest kwesti czasu, lub braku szczcia, jazda 240 nawet po siekierkowskim w normalnym ruchu to proszenie si o dzwona, wystarczy jeden mao rozgarnity, zamylony, z mniejszym refleksem kierowca katamarana i bd go zbiera gbk do soika z mostowych barierek

No, ile mogem ju zmieniem.

:)

Data: 2011-05-13 15:49:25
Autor: KJ Sia Sw
W dniu 2011-05-13 12:09, szerszen pisze:

to jest bezmylna jazda, kwestia samobja jest kwesti czasu, lub braku
szczcia, jazda 240 nawet po siekierkowskim w normalnym ruchu

kurde, sorry, jeszcze raz obejrzalem druga czesc, fakt, siekierkowski byl na banzai zrobiony jak dla mnie.

proszenie si o dzwona, wystarczy jeden mao rozgarnity, zamylony, z
mniejszym refleksem kierowca katamarana i bd go zbiera gbk do
soika z mostowych barierek

Tam duzo miejsca jest na rozne manewry ale fakt, jakby ktores auto przed nim zlapalo gume to mogloby sie zle skonczyc.
No, ile mogem ju zmieniem.

:)

No, jeszcze nieco zmienilem ;-)

KJ

Data: 2011-05-13 15:59:00
Autor: szerszen
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Uytkownik "KJ Sia Sw" <KJ@noway.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:iqjct6$bmg$1@inews.gazeta.pl...

No, jeszcze nieco zmienilem ;-)

bd z Ciebie ludzie ;)

Data: 2011-05-13 16:30:25
Autor: KJ Sia Sw
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 2011-05-13 15:59, szerszen pisze:

bd z Ciebie ludzie ;)

To tylko staro :-)
KJ

Data: 2011-05-16 08:49:28
Autor: szerszen
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Uytkownik "KJ Sia Sw" <KJ@noway.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:iqjfa2$i7a$1@inews.gazeta.pl...

To tylko staro :-)

nie przesadzaj, a taki stary nie jeste, dopiero wchodzisz w przedzia zawaowy ;)

Data: 2011-05-12 14:47:49
Autor: MZ
W dniu 2011-05-12 14:21, KJ Sia Sw pisze:

Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu ;-)

Dla dobrze ogarnitego motocyklisty w sam raz, ja bym co prawda pojecha
to jakie 15% wolniej, ale ja mam +40 lat.

Jasne, zwaszcza te 230 km/h w tunelu Wisostrady, to w sam raz
"ogarnity motocyklista". Jak to leciao? Po DC motory 200 nie jed?

--
MZ

Data: 2011-05-12 14:09:42
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 14:47:49 +0200 osobnik zwany MZ wystukał:

"ogarnięty motocyklista". Jak to leciało? Po DC motory 200 nie jeżdżą?

samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 16:34:59
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin masti
"ogarnięty motocyklista". Jak to leciało? Po DC motory 200 nie jeżdżą?

samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

To z tego, że trochę inny to odsetek jednych i drugich.

Data: 2011-05-12 17:11:39
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 16:34:59 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

"ogarnięty motocyklista". Jak to leciało? Po DC motory 200 nie jeżdżą?

samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

To z tego, że trochę inny to odsetek jednych i drugich.

tu się liczą sztuki nie odsetki.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 18:42:41
Autor: to
[...]

Chyba w jakimś odmóżdżonym zestawieniu.

Data: 2011-05-12 20:39:29
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 16:09, masti pisze:

"ogarnity motocyklista". Jak to leciao? Po DC motory 200 nie jed?
samochody te jed. tylko co z tego?

Samochodw nie obejmuje gupawa solidarno jajnikw "patrz w lusterka bo som wszendzie". Poza tym, mao ktry "samochodziarz" wciska kit jakoby 200km/h czy jazda pomidzy samochodami z tak prdkoci byo niemoliwym urojeniem.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 18:46:06
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 20:39:29 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 12-05-2011 16:09, masti pisze:

"ogarnięty motocyklista". Jak to leciało? Po DC motory 200 nie jeżdżą?
samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

Samochodów nie obejmuje głupawa solidarność jajników "patrz w lusterka
bo som wszendzie". Poza tym, mało który "samochodziarz" wciska kit
jakoby 200km/h czy jazda pomiędzy samochodami z taką prędkością było
niemożliwym urojeniem.

i to zmienia coś w tym, że tak jeżdżą?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 20:51:41
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 20:46, masti pisze:

[...]
i to zmienia co w tym, e tak jed?

No zdarza si e jed (cho zdecydowanie rzadziej ni motocyklici) i co? Trzeba wciska kit "to niemoliwe, 200?? masz radar??"

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 18:59:31
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 20:51:41 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

[...]

No zdarza się że jeżdżą (choć zdecydowanie rzadziej niż motocykliści)

masz statystyki?

co? Trzeba wciskać kit "to niemożliwe, 200??

poproszę MID gdzie tak napisałem

masz radar??"

a masz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 21:05:37
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 20:59, masti pisze:

No zdarza si e jed (cho zdecydowanie rzadziej ni motocyklici)
masz statystyki?

Nie prowadz, policj zapytaj.

co? Trzeba wciska kit "to niemoliwe, 200??
poprosz MID gdzie tak napisaem

masz radar??"
a masz?

A niby po co mi?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 19:18:37
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:05:37 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 12-05-2011 20:59, masti pisze:

No zdarza się że jeżdżą (choć zdecydowanie rzadziej niż motocykliści)
masz statystyki?

Nie prowadzę, policję zapytaj.

co? Trzeba wciskać kit "to niemożliwe, 200??
poproszę MID gdzie tak napisałem

skoro masz takie zrozumienie tekstu pisanego to gratuluję.
Udaj się do podstawówki, nauczą Cię zrozumienia tych robaczków zwanych literami

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 21:51:13
Autor: DoQ
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 12-05-2011 21:18, masti pisze:
Dnia piknego Thu, 12 May 2011 21:05:37 +0200 osobnik zwany DoQ wystuka:

skoro masz takie zrozumienie tekstu pisanego to gratuluj.
Udaj si do podstawwki, naucz Ci zrozumienia tych robaczkw zwanych
literami

Tia, jasne.

">> Ale co to za problem pojecha przecinakiem Puawsk 200km/h skoro 200KM > samochd da rad?
> aden. Co nie znaczy, e tyle jed. Rozumiem, e masz radar w oczach?"

Przecie to proste jak drut. Zasugerowae e bredz, bo to e mog nie znaczy e jed (czyli ma si rozumie wg. Ciebie nie jed). No i co ja tam wiem, przecie nie posiadam certyfikowanego radaru, zgadza si? Szkoda tylko, e youtube nie kamie i teraz musisz odwraca kota ogonem. Zrobie si enujcy niczym niejaki MC.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 20:23:51
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:51:13 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

> [...]

200KM > samochód da radę?
 > żaden. Co nie znaczy, że tyle jeżdżą. Rozumiem, że masz radar w

Przecież to proste jak drut. Zasugerowałeś że bredzę, bo to że mogą nie
znaczy że jeżdżą (czyli ma się rozumieć wg. Ciebie nie jeżdżą). No i co
ja tam wiem, przecież nie posiadam certyfikowanego radaru, zgadza się?
Szkoda tylko, że youtube nie kłamie i teraz musisz odwracać kota ogonem.

skoro wyczytałeś tam, że twierdzę, ze to niemożliwe to rzeczywiście masz problem z rozumieniem słowa pisanego.

Zrobiłeś się żenujący niczym niejaki MC.

LOL

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 22:32:42
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 22:23, masti pisze:

[...]
skoro wyczytae tam, e twierdz, ze to niemoliwe to rzeczywicie masz
problem z rozumieniem sowa pisanego.

No teraz si bdziesz upiera, e motocyklici jednak jed i 200km/h po DC. W takim razie z czym polemizowae? Niech Twoje pkule dojd do jakiego kompromisu i wreszcie si okrel.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 20:35:53
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:32:42 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

[...]

No teraz się będziesz upierał, że motocykliści jednak jeżdżą i 200km/h

weź zacznij rozumieć co się do Ciebie pisze.

jak dla mnie EOT

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 22:39:45
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 22:35, masti pisze:

No teraz si bdziesz upiera, e motocyklici jednak jed i 200km/h
we zacznij rozumie co si do Ciebie pisze.

Czyli nie napiszesz jednak z czym polemizowae?

jak dla mnie EOT

No tak, zasadnicza szkoa zachowa MC.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 20:44:43
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:39:45 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 12-05-2011 22:35, masti pisze:

No teraz się będziesz upierał, że motocykliści jednak jeżdżą i 200km/h
weź zacznij rozumieć co się do Ciebie pisze.

Czyli nie napiszesz jednak z czym polemizowałeś?

dobra, skoro chcesz to Ci wyłożę.
Między "niemozliwe" a "możliwe choć mało kto jeździ" a "wszyscy jeżdżą" jest spora różnica.

jak dla mnie EOT

No tak, zasadnicza szkoła zachowań MC.

tak dobrze się znacie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 22:50:37
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 22:44, masti pisze:

Czyli nie napiszesz jednak z czym polemizowae?
dobra, skoro chcesz to Ci wyo.
Midzy "niemozliwe" a "moliwe cho mao kto jedzi" a "wszyscy jed"
jest spora rnica.

Bdziesz tak miy i zrewanujesz si mid'em do posta w ktrym napisaem "WSZYSCY MOTOCYKLICI JED 200kmh PO UL.PUAWSKIEJ" ?

jak dla mnie EOT
No tak, zasadnicza szkoa zachowa MC.
tak dobrze si znacie?

Nawet gdyby tak byo, to co w tym zego?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 21:33:45
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:50:37 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

[...]

Będziesz tak miły i zrewanżujesz się mid'em do posta w którym napisałem
"WSZYSCY MOTOCYKLIŚCI JEŻDŻĄ 200kmh PO UL.PUŁAWSKIEJ" ?

gdzie coś takiego napisałem?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-13 18:23:32
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 23:33, masti pisze:

[...]
gdzie co takiego napisaem?

W takim razie nadal nie wiem z czym polemizujesz....

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-13 10:21:20
Autor: kakmar
Dnia 12.05.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
[...]

No teraz się będziesz upierał, że motocykliści jednak jeżdżą i 200km/h po DC. W takim razie z czym polemizowałeś? Niech Twoje półkule dojdą do jakiegoś kompromisu i wreszcie się określą.

Właśnie wczoraj w korku pojawił się jeden co wierzył że da się szybko.
O ile media nie przekręciły za bardzo jak to mają w zwyczaju.

200 po mieście, jest owszem możliwe, ale na kawałku pustej 3 pasmowej drogi. Starczy ten niecały kilometr żeby się do tylu rozpędzić i zatrzymać.
W miejskim ruchu gdzie większość jedzie 50~90, mniejszość popierdala autami 120 zygzakiem, 200 to szaleństwo i nikt daleko tak nie zajedzie.

W korku stojącym, więcej niż 10m/s to ryzyko, które szybko rośnie wraz z prędkością. Jakoś nie widuję żeby ktokolwiek jeździł codziennie szybko w korku. Przez parę lat jeden raz widziałem takiego co przekraczał 50 na Toruńskiej, między szeroko stojącymi autami. Tyle że to było chwilowe przyśpieszanie w szerszych miejscach kanionu. Jak ktoś to co wypisujecie przeczyta, że motocykliści po mieście zawsze
200, i spróbuje tak jeździć, to dołączą go do statystyki wypadków.

Ktoś kto przeczyta "150 w korku" i spróbuje, raczej nie osiągnie 100.
Te 100 jest niby teoretycznie możliwe w kilku miejscach gdzie pasy są
szerokie. Tyle że na pewno nie jest to Puławska, nie w korku. Bo gdy jest pustawo to sporo aut tyle jedzie.

Naprawdę nie rozumiem, większość z licytujących się w tym wątku to już
dawno zapomniało jak byli młodzi, a piszecie bzdury jak dzieciaki.

--
kakmartgmaildotcom

Data: 2011-05-13 10:22:28
Autor: AZ
On 2011-05-13, Sebastian Kaliszewski <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> wrote:
"ogarnięty motocyklista". Jak to leciało? Po DC motory 200 nie jeżdżą?

samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

270też?

Gdzie w Wawie rozpedzisz sie do 270 oprocz siekiery i teraz S8?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-13 11:17:04
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Fri, 13 May 2011 12:15:43 +0200 osobnik zwany Sebastian
Kaliszewski wystukał:

masti wrote:
[...]

jeden taki próbował małym czerwonym na Puławskiej

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-13 11:25:19
Autor: KJ Sia Sw
W dniu 2011-05-12 14:47, MZ pisze:

Jasne, zwaszcza te 230 km/h w tunelu Wisostrady, to w sam raz
"ogarnity motocyklista".

Ale w czym problem? Boisz si duych liczb, czy co?

Ogarnity bo przez te 10 minut jazdy nie widziaem adnego spicia nerwu czy tez sytuacji " o kurwa ! wyda nie wyda!?!" i tyle.

Mi tam wczoraj w bocznych uliczkach na maym skrzyowaniu wprost z chodnika wjechaa na ciasn (zaparkowany rzd aut po lewej) rowerzystka, nawet nie na przejciu dla pieszych.
Nie wiem czy miaem 40 na liczniku. Gdybym normalnie patrzy si na przepisy i jecha wg nich to wykatapultowabym idiotk adnym lukiem na asfalt. Ale poniewa wida byo kilka metrw przede mn e to ciel drogowe co kombinuje (nie, nie dlatego e si obejrzaa, tylko po torze jazdy) to zamknem gaz i... uratowaem jej ycie (kurwa prawie jak Superman, nie?). W zasadzie powinienem zatrzyma i opierdoli, ale poniewa zareagowaem odpowiednio wczenie i nawet mi si puls nie podnis to jako nie miaem w sobie adrenaliny na dydaktyk.

Bo jazda na moto polega na myleniu i pewnej empatii drogowej, dla mnie ten go z filmu myla i tyle.

A, ze 230?
Prdko nie ma nic wsplnego z szybkoci.

> Jak to leciao? Po DC motory 200 nie jed?

A to nie wiem, ja takich rzeczy nigdy nie mwiem, ale te ja zazwyczaj nie podaj adnych liczb gdzie i jak szybko jechaem.

KJ

Data: 2011-05-13 09:44:37
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin KJ Siła Słów
Prędkość nie ma nic wspólnego z szybkością.

Intrygujące spostrzeżenie. Czy chciałbyś coś więcej na ten temat opowiedzieć?

Data: 2011-05-13 11:50:25
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-05-13 11:44, to pisze:
begin KJ Siła Słów

Prędkość nie ma nic wspólnego z szybkością.

Intrygujące spostrzeżenie. Czy chciałbyś coś więcej na ten temat
opowiedzieć?

Lubię je.

Zostawię Ci satysfakcję z osobistego zgłębiania tego stwierdzenia, deszczowy weekend sie zapowiada.

KJ

Data: 2011-05-12 20:32:01
Autor: DoQ
W dniu 12-05-2011 14:21, KJ Sia Sw pisze:

Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu ;-)

Tia. Do czasu jak jaki wstrtny samochodziarz nie wywry go w lusterku, a on akurat bdzie jecha 220.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-12 18:42:10
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin DoQ
Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu ;-)

Tia. Do czasu jak jakiś wstrętny samochodziarz nie wywróży go w
lusterku, a on akurat będzie jechał 220.

Brak wyobraźni jest typowy dla ludzi głupich lub bez doświadczenia. W przypadku wielu motocyklistów, patrząc na sposób argumentacji i roszczeniową postawę (że niby wszyscy mają na nich uważać jak popierdalają 2-3x za szybko z minimalnym odstępem) wydaje się, że chodzi raczej o to pierwsze.

Data: 2011-05-12 20:48:41
Autor: DoQ
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 12-05-2011 20:42, to pisze:

Brak wyobrani jest typowy dla ludzi gupich lub bez dowiadczenia. W
przypadku wielu motocyklistw, patrzc na sposb argumentacji i
roszczeniow postaw (e niby wszyscy maj na nich uwaa jak
popierdalaj 2-3x za szybko z minimalnym odstpem) wydaje si, e chodzi
raczej o to pierwsze.

Tak jakby da mapie nabity karabin maszynowy i wypuci z klatki w letnie, sobotnie popoudnie.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-13 11:34:34
Autor: KJ Sia Sw
W dniu 2011-05-12 20:32, DoQ pisze:

Tia. Do czasu jak jaki wstrtny samochodziarz nie wywry go w
lusterku, a on akurat bdzie jecha 220.

DoQ, od kilku lat ta sama piewka... moe pora wziac wasne jaja w gar i zacza lata na 2OO po miecie?

No chyba e deficyt...

KJ

Data: 2011-05-13 20:37:04
Autor: DoQ
W dniu 13-05-2011 11:34, KJ Sia Sw pisze:

DoQ, od kilku lat ta sama piewka... moe pora wziac wasne jaja w
gar i zacza lata na 2OO po miecie?
No chyba e deficyt...

Ciekawe do czego przydadz Ci si te stalowe jaja, jak ktrego razu "nienachalny, miejski stunt" nie pjdzie po Twojej myli.

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-13 12:20:47
Autor: Sebastian Kaliszewski
KJ Sia Sw wrote:
[...]

Nad wyraz. ok 60-70 pomidzy stojcymi.

BTW. kto tu twierdzi (taki jeden A.. i paru innych go wspierao), e niemoliwe, eby kto robi slalom midzy samochopdami przy 150km/h. C jak wida da si tak od 165 do 230km/h :)

Na prostej i 270 si dao :)

oprcz tego jednego w tunelu to mija auta z cakiem sensowna predkoci, nie e wolno, ale to nie jest jazda na samobj.

220km/h gdy auta jad ok 100 (to jest typowa prdko w "przekrcie").

Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu ;-)

Dla dobrze ogarnitego motocyklisty w sam raz, ja bym co prawda pojecha to jakie 15% wolniej, ale ja mam +40 lat.

Znaczy slalom pomidzy 140 a 200 :) na prostych do 230, tylne kko od 110 do 140, jazda w rzeczonym tunelu do 190 :)

C...

\SK

Data: 2011-05-13 15:55:54
Autor: KJ Sia Sw
W dniu 2011-05-13 12:20, Sebastian Kaliszewski pisze:

220km/h gdy auta jad ok 100 (to jest typowa prdko w "przekrcie").

na wjezdzie do tunelu fakt mija gosc auto przy 1,8 na mnie za szybko ale akurat widac bylo ze tamten samochod pasa nie zmieni.

Znaczy slalom pomidzy 140 a 200 :) na prostych do 230, tylne kko od
110 do 140, jazda w rzeczonym tunelu do 190 :)

jak napisalem troche wyzej/nizej siekierkowskiego to jednak tak bym nie pojechal w tym ruchu, raz ze nei tak szybko, dwa ze gosc mocno wyprzedza prawym czego ja bardzo nie lubie robic tzn. w  ogole wyprzedzac prawym, a juz nigdy z taka roznica predkosci - na ta czesc trasy mozesz przyjac jednak znacznie wolniej :-)
Aczkolwiek jest luzno i raczej jednym pasem bym nie jechal.

KJ

Data: 2011-05-13 16:03:20
Autor: szerszen
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Uytkownik "KJ Sia Sw" <KJ@noway.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:iqjd9b$csj$1@inews.gazeta.pl...

akurat widac bylo ze tamten samochod pasa nie zmieni.

jeli przy takiej jedzie kto zakada, e inny czego nie zrobi, to znaczy e ju jedn nog stoi w trumnie

Data: 2011-05-11 22:05:40
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin masti
Rozumiem, że masz radar w oczach?

Ja potrafię ocenić, czy ktoś jedzie szybciej ode mnie o 50, 100 czy 150 km/h. Dla Ciebie to coś niebywałego?

Data: 2011-05-11 22:07:03
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 22:05:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

Rozumiem, że masz radar w oczach?

Ja potrafię ocenić, czy ktoś jedzie szybciej ode mnie o 50, 100 czy 150
km/h. Dla Ciebie to coś niebywałego?

chcesz się założyć?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 10:12:07
Autor: szerszen
Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqf1a7$jmf$9@inews.gazeta.pl...

chcesz się założyć?

a z dokładnością do ilu km/h? ;)

Data: 2011-05-13 15:26:54
Autor: MichałG
W dniu 2011-05-12 00:07, masti pisze:
[...]

naprawde nie potrafisz?

Data: 2011-05-13 16:22:46
Autor: masti
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Dnia pięknego Fri, 13 May 2011 15:26:54 +0200 osobnik zwany MichałG
wystukał:

naprawdę wydaje Ci się, że potrafisz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-14 06:48:11
Autor: MichałG
W dniu 2011-05-13 18:22, masti pisze:
[...]

oczywiscie!

z podaną wyzej dokładnością - z palcem w d... .
ale ja jezdze 40 lat po 100 tys rocznie.

mic

Data: 2011-05-16 09:28:31
Autor: Andrzej Ława
W dniu 14.05.2011 06:48, MichałG pisze:

naprawde nie potrafisz?

naprawdę wydaje Ci się, że potrafisz?

oczywiscie!

z podaną wyzej dokładnością - z palcem w d... .

Pytanie: po co? W codziennej praktyce umiejętność oceny zakresu
prędkości (w km/h) przydaje się tylko i wyłącznie do zrzędzenia, ile to
ktoś, cham jeden, przekroczył (w twoich wyliczeniach) prędkość.

Ja się nigdy nie zastanawiam ile ktoś jedzie bo jest to informacja w
ruchu drogowym (pomijając radarowców) całkowicie zbędna - pierwszeństwa
nie możesz wymusić nawet jeśli ktoś znacznie przekracza (w twojej
ocenie) dozwoloną prędkość. Możesz narzekać, możesz złorzeczyć, możesz
donosić - ale wymusić pierwszeństwa nie możesz.

ale ja jezdze 40 lat po 100 tys rocznie.

Ooo! Przedstawiciel handlowy! ;->

Data: 2011-05-17 19:00:00
Autor: MichałG
W dniu 2011-05-16 09:28, Andrzej Ława pisze:
[...]

Nigdy sie nie zastanawiałem 'po co'. Ale ocena róznicy predkości - z dokładnością do 50km/h (tak!- tak było wyżej!)jest mocno trywialna....

[...]

Prosze mnie nie wyzywać ... ;) - kierownik budowy w wąskiej specjalizacji... - roboty od Suwałk do Cieszyna....

michał

Data: 2011-05-16 08:51:28
Autor: szerszen

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqjlsm$glv$2@inews.gazeta.pl...

naprawdę wydaje Ci się, że potrafisz?

ale tak naprawdę to w czym widzisz problem?

Data: 2011-05-12 13:34:56
Autor: Andrzej Ława
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 12.05.2011 00:05, to pisze:
begin masti

Rozumiem, że masz radar w oczach?

Ja potrafię ocenić, czy ktoś jedzie szybciej ode mnie o 50, 100 czy 150 km/h. Dla Ciebie to coś niebywałego?

Zatrudnij się jako bioradar w straży wiejskiej ;->

Data: 2011-05-12 14:29:55
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-05-12 00:05, to pisze:

Ja potrafię ocenić, czy ktoś jedzie szybciej ode mnie o 50, 100 czy 150
km/h. Dla Ciebie to coś niebywałego?

Dla mnie to co piszesz to niebywała bzdura.

KJ

Data: 2011-05-12 16:34:34
Autor: to
[...]

Współczuję i zastanawiam się, jak Ci się udaje jeździć czymkolwiek bez umiejętności choćby zgrubnej oceny prędkości innych uczestników ruchu.

Data: 2011-05-13 08:15:33
Autor: Andrzej Ława
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 12.05.2011 18:34, to pisze:
begin KJ Siła Słów

[...]

Żaden doświadczony kierowca nie będzie próbować oceniać cudzej
prędkości, bo jest to informacja bez znaczenia. Dla kierującego ważne
jest wyczucie czasu, jaki widocznemu obiektowi zajmie dotarcie w miejsce
ewentualnego konfliktu.

Przeliczanie tego na prędkość w km/h jest... bezsensowne.

Data: 2011-05-13 09:26:15
Autor: to
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
begin Andrzej Ława
Żaden doświadczony kierowca nie będzie próbować oceniać cudzej
prędkości, bo jest to informacja bez znaczenia.

Mogę do sygnaturki? :D

Dla kierującego ważne
jest wyczucie czasu, jaki widocznemu obiektowi zajmie dotarcie w miejsce
ewentualnego konfliktu.

To jedno i to samo i raczej ten czas wylicza się podświadomie na podstawie oceny odległości i prędkości, bo niby z czego?

Data: 2011-05-13 18:20:22
Autor: DoQ
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
W dniu 13-05-2011 08:15, Andrzej awa pisze:

aden dowiadczony kierowca nie bdzie prbowa ocenia cudzej
prdkoci, bo jest to informacja bez znaczenia. Dla kierujcego wane
jest wyczucie czasu, jaki widocznemu obiektowi zajmie dotarcie w miejsce
ewentualnego konfliktu.
Przeliczanie tego na prdko w km/h jest... bezsensowne.

A czy odlego podzielona przez czas to nie jest czasem prdko?

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-05-16 09:21:18
Autor: Andrzej awa
W dniu 13.05.2011 18:20, DoQ pisze:
[...]

Jest, ale chyba nie powiesz mi, e jedzisz po drogach ze stoperem i
dalmierzem w rku, hmm?

Bo bez tego wyliczona prdko bdzie wynosi "zd przed nim", "nie
zd przed nim" lub "nie jestem pewien, czy zd przed nim".

Data: 2011-05-13 11:46:36
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-05-12 18:34, to pisze:

Współczuję i zastanawiam się, jak Ci się udaje jeździć czymkolwiek bez
umiejętności choćby zgrubnej oceny prędkości innych uczestników ruchu.

Ja sobie nie współczuję ponieważ widząc motocykl we wstecznym lusterku nie próbuje ocenić jego prędkości "na raz". Wiem że motocykliście zmiana prędkości od 50 do 100 zajmuje... 2 sekundy? Albo mniej.
W czasie który zajęło Ci przeczytanie mojej wypowiedzi to tej "." właśnie przekroczyłem 100 ze stojącego startu, a jak wolno czytasz to może 150.

Wiem, że dojeżdżając do auta mam 3 metry za nim jego prędkość a w momencie kiedy jest 3 metry ale za mną o 30 czasem 40 km/h więcej!
Z czego większość kierowców wyprowadza proste stwierdzenie że dojeżdżając do nich tez miałem te 40 więcej.

Umiejętność oceny prędkości motocykla z samochodu jest zwykłym pierdoleniem głupot.

KJ

Data: 2011-05-14 00:14:48
Autor: to
[...]

Co daje średnią prędkość ok. 75 km/h w ciągu tych dwóch sekund.

[...]

W samochodzie znajduje się takie urządzenie jak lusterko, w którym widać pojazdy nadjeżdżające z tyłu.

Umiejętność oceny prędkości motocykla z samochodu jest zwykłym
pierdoleniem głupot.

To że Ty czegoś nie potrafisz, nie oznacza, że nie jest to możliwe. Zastanawia mnie tylko, jak jesteś w stanie uprawiać te swoje "nienachalne miejskie stunty" bez podstawowej umiejętności oceny prędkości innych pojazdów.

Data: 2011-05-16 14:22:04
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-05-14 02:14, to pisze:

Co daje średnią prędkość ok. 75 km/h w ciągu tych dwóch sekund.

I powoduje że ocena tejże prędkości dokonana na początku daje zupełnie błędną informację nt punktu w którym motocykl będzie za następne 2, 3 czy 4 sekundy.

W samochodzie znajduje się takie urządzenie jak lusterko, w którym widać
pojazdy nadjeżdżające z tyłu.

Acha, no nie wiedziałem.

To że Ty czegoś nie potrafisz, nie oznacza, że nie jest to możliwe.

Niemożliwe jest z natury rzeczy.

Zastanawia

Daruj sobie rozważania dotyczące mojego sposobu jazdy. Z prostego powodu że nigdzie nie napisałem że ja uprawiam nienachalne miejskie stunty, Od założeń że Ziemia jest płaska trudno dojść do sensowych wniosków.

KJ

Data: 2011-05-12 10:10:41
Autor: szerszen

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqejsn$mb7$1@mx1.internetia.pl...

Błędne założenie - zresztą te 200 to gdzie i kiedy? Na Puławskiej
w DC?

na puławskiej niekoniecznie, ale na siekierkowskiej w ciągu dnia poza godzinami szczytu, to bez problemu

Data: 2011-05-13 12:21:51
Autor: Sebastian Kaliszewski
szerszen wrote:

[...]

Na załączonym filmiku widać że da się tak ze 270 :)

pzdr
\SK

Data: 2011-05-13 13:43:10
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-13 12:21, Sebastian Kaliszewski pisze:
szerszen wrote:

[...]

Niniejszym odszczekuję, a po lekturze "KJ Siła Słów":
"Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu"
pozwolę sobie stwierdzić, że spora część z tych "kierowców" nie
mózgu na tyle wykształconego, by  w ogóle się po drogach poruszać.

Data: 2011-05-13 20:14:51
Autor: DoQ
W dniu 13-05-2011 13:43, Artur Malg pisze:

"Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu"
pozwol sobie stwierdzi, e spora cz z tych "kierowcw" nie
mzgu na tyle wyksztaconego, by w ogle si po drogach porusza.

Bo jeste kapeluszem!! :)

Pozdrawiam
Pawe

Nich szlag trafi debili na motorze !!!