Nich szlag trafi debili na motorze !!!

Data: 2011-05-11 22:15:43
Autor: Dysiek
Nich szlag trafi debili na motorze !!!
Sytuacja odwrotna - jade sobie moim Virago 535, kolo 110km/h po dobrej drodze, lekki zakret, a za zakretem TIR wlasnie zaczal wyprzedzanie drugiego. Dalem po hamulcach i udalo mi sie zjechac poza jezdnie. Ale typ nawet nie zareagowal tylko cial prosto na mnie. Debile sa wszedzie.

Dysiek

Data: 2011-05-12 09:09:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-05-11 22:15, Dysiek pisze:
[...]

Kolejna sytuacja - jedziemy pod lekką górkę (samochodem) w długim lewym
łuku ca. 90km/h, z jakimiś dodatkami po prawej stronie. Z drugiej
strony widać jadący autobus i nagle na naszym pasie pojawia/wynurza się
ciągnik siodłowy z naczepą, prowadzony przez dżigita. Dobrze, że było
pobocze - nie widziałem by miał zamiar hamować...

Nich szlag trafi debili na motorze !!!