Nie-AMOLED z super kątami

Data: 2013-10-17 12:26:35
Autor: Latet
Nie-AMOLED z super kątami
Witam,

Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak AMOLED? Bo ogładałem dziś sklepie jakiś model Sony Xperia (nie pamiętam: Z, T, albo S) i sprzedawca twierdził, że to nie jest AMOLED, a na moje oko to nie mógł być LCD. Dodam, dla pewności, że oglądałem telefon włączony, a nie z naklejoną na ekran kolorową naklejką ;-)

latet

Data: 2013-10-17 13:14:20
Autor: Chris
Nie-AMOLED z super kątami
Latet nabazgrał(a):

[...]

Sony ma LCD 1080p + BrawiaEngine do poprawy"" kolorów

Tu masz mały teścik:
http://pclab.pl/art52450-2.html

Data: 2013-10-17 15:35:08
Autor: ToMasz
Nie-AMOLED z super kątami
W dniu 17.10.2013 12:26, Latet pisze:
Witam,

Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak
AMOLED?
jeśli chodzi o konkurencje, mierzenie kątów kątomierzem - nie. Jeśli zaś chodzi o walory użytkowe - ja bym powiedział- ze prawie każdy dobry telefon liczącej się firmy ma użyteczne kąty. O ile chodzi Ci ( wiem znowu) o walory użytkowe to może zwróć uwagę czy widać co telefon wyświetla w słoneczny dzień?
ToMasz

Data: 2013-10-17 15:45:21
Autor: atm
Nie-AMOLED z super kątami
On 2013-10-17 12:26, Latet wrote:
Witam,

[...]

Tragedii oczywiscie nie ma ale fakt faktem, ze wyswietlacze w Z i Z1 sa mocno takie sobie pod wzgledem katow i czerni:
http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/75805-image/Sony-Xperia-Z-screen-comparison-more-camera-samples-emerge.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=B-_9qVNUvds

Data: 2013-10-18 18:01:58
Autor: J.F
Nie-AMOLED z super kątami
Użytkownik "Latet"  napisał w wiadomości grup
[...]

Teoretycznie technologia IPS daje lepsze katy - przyjrzyj sie telewizorom na wystawie, to sie daje z boku ogladac.

Ktory telefon to ma, nie wiem.

Ha, google cos pokazuje
http://blog.gsmarena.com/here-is-how-the-displays-of-the-global-sony-xperia-z-and-its-sibling-for-ntt-docomo-in-japan-fare-side-by-side/

http://www.xperiablog.net/2013/02/11/xperia-z-display-comparison-roundup/
http://www.xperiablog.net/2013/03/04/xperia-z-european-and-japanese-displays-compared/
http://www.xperiablog.net/2013/05/20/jdi-develops-5-inch-fhd-tft-lcd-display-with-integrated-touch-pixel-eyes/
http://www.androidcentral.com/sony-xperia-t-review

J.

Data: 2013-10-19 13:01:12
Autor: Pszemol
Nie-AMOLED z super kątami
"Latet" <latet@latet.pl> wrote in message news:525fbb5e$0$2158$65785112news.neostrada.pl...
Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak AMOLED?

Akurat w telefonach kąty są najmniej istotnym parametrem...
Zastanów się dlaczego :-)

Nie-AMOLED z super kątami