Nie-AMOLED z super kątami

Data: 2013-10-17 13:14:20
Autor: Chris
Nie-AMOLED z super kątami
Latet nabazgrał(a):

Witam,
Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak
AMOLED? Bo  ogładałem dziś sklepie jakiś model Sony Xperia (nie
pamiętam: Z, T, albo S) i  sprzedawca twierdził, że to nie jest AMOLED,
a na moje oko to nie mógł być LCD.  Dodam, dla pewności, że oglądałem
telefon włączony, a nie z naklejoną na ekran  kolorową naklejką ;-)
latet

Sony ma LCD 1080p + BrawiaEngine do poprawy"" kolorów

Tu masz mały teścik:
http://pclab.pl/art52450-2.html

Nie-AMOLED z super kątami