Nie-AMOLED z super kątami

Data: 2013-10-17 15:45:21
Autor: atm
Nie-AMOLED z super kątami
On 2013-10-17 12:26, Latet wrote:
Witam,

Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak
AMOLED? Bo ogładałem dziś sklepie jakiś model Sony Xperia (nie pamiętam:
Z, T, albo S) i sprzedawca twierdził, że to nie jest AMOLED, a na moje
oko to nie mógł być LCD. Dodam, dla pewności, że oglądałem telefon
włączony, a nie z naklejoną na ekran kolorową naklejką ;-)

latet

Tragedii oczywiscie nie ma ale fakt faktem, ze wyswietlacze w Z i Z1 sa mocno takie sobie pod wzgledem katow i czerni:
http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/75805-image/Sony-Xperia-Z-screen-comparison-more-camera-samples-emerge.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=B-_9qVNUvds

Nie-AMOLED z super kątami