Nie-AMOLED z super kątami

Data: 2013-10-18 18:01:58
Autor: J.F
Nie-AMOLED z super kątami
Użytkownik "Latet"  napisał w wiadomości grup
Czy istnieja w telefonach ekrany LCD o kątach równie idealnych jak AMOLED? Bo ogładałem dziś sklepie jakiś model Sony Xperia (nie pamiętam: Z, T, albo S) i sprzedawca twierdził, że to nie jest AMOLED, a na moje oko to nie mógł być LCD.

Teoretycznie technologia IPS daje lepsze katy - przyjrzyj sie telewizorom na wystawie, to sie daje z boku ogladac.

Ktory telefon to ma, nie wiem.

Ha, google cos pokazuje
http://blog.gsmarena.com/here-is-how-the-displays-of-the-global-sony-xperia-z-and-its-sibling-for-ntt-docomo-in-japan-fare-side-by-side/

http://www.xperiablog.net/2013/02/11/xperia-z-display-comparison-roundup/