Nie, żeby mi było jakoś szczególnie ż al...

Data: 2013-09-19 11:46:22
Autor: Olin
Nie, żeby mi było jakoś szczególnie ż al...
Dnia Wed, 18 Sep 2013 07:49:39 +0200, sqlwiel napisał(a):

Informacja - jak to zwykle u pismaków - niepełna, nieskładna.
Takie operacje "na telefon"? Coś-mi tu nie pasi.

Okazuje się, że takie operacje jednak można wykonać "na telefon".
Poniżej potwierdzenie z najbardziej wiarygodnych - nie tylko dla Wolaków -
źródeł, podane wyjątkowo składnie i w całej pełni.
Przy okazji dowiadujemy się, że prawda chwilowo przestała wyzwalać i o
pewnych rzeczach lepiej nie mówić.

http://www.naszdziennik.pl/polska-kraj/54197,walka-z-niezaleznymi-mediami-trwa.html

"W związku z informacjami podawanymi w różnych mediach o rzekomym
zniknięciu ponad pół miliona złotych z kont Radia Maryja i Ojca Tadeusza
Rydzyka oświadczamy:

Konto, o którym mowa, to rachunek inwestycyjny Radia Maryja, a nie Ojca
Tadeusza Rydzyka, w biurze maklerskim, na którym były zdeponowane
świadectwa udziałowe NFI podarowane przez słuchaczy, które zgodnie z
obowiązującymi przepisami później  zostały zamienione na akcje. Pod koniec
ubiegłego tygodnia doszło do popełnienia przestępstwa. Jakaś nieznana osoba
podszyła się pod uprawnioną osobę i dokonała kilku transakcji na tymże
rachunku. W związku z zaistniałą sytuacją została powiadomiona prokuratura
i inne organy państwa.

Dziwi natomiast fakt, że ta sprawa przeciekła do mediów w czasie toczącego
się postępowania. Przestępca czy przestępcy będą mogli zacierać ślady.
Pytanie: gdzie nastąpił przeciek i w jakim celu? Wydaje się również, że
jest to następna próba poderwania zaufania do Radia Maryja i jego
założyciela Ojca Tadeusza Rydzyka. Zaistniałą sytuację uznajemy za kolejną
falę walki z wolnymi, niezależnymi mediami i odbierania dobrego imienia
ludziom Kościoła. Zwracamy uwagę, że to kolejne uderzenie następuje w
czasie zabiegania Telewizji Trwam o miejsce na cyfrowym multipleksie."

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Oprócz tego wykonałem kilkaset godzin lotów odrzutowcami pasażerskimi,
jako pasażer, przyglądając się temu, jak pracują skrzydła i silniki
samolotów w czasie lotu, w związku z tym czuję się dość kompetentny w tym
zakresie."
prof. Jan Obrębski

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2013-09-20 00:05:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie, żeby mi było jakoś szczególnie żal...

"Olin" 1cxirzaftu3nr$.1m923o2fnwx9k$.dlg@40tude.net

ludziom Kościoła. Zwracamy uwagę, że to kolejne uderzenie następuje w
czasie zabiegania Telewizji Trwam o miejsce na cyfrowym multipleksie."

[jest sugestia, że pieniądze wcale nie zniknęły,
ale przepotworzyły się w łapówkę?]

IMO już zabiegli -- od kwietnia 2014 roku mają nadawać, choć płacą
już teraz. Ake od dawna byle smartfon z Androidem odtwarza bez trudu
strumyk z TVTrwam, o odtwarzaczach z SilverLightem nie wspominając.

Nie, żeby mi było jakoś szczególnie ż al...