(Nie)Bezpieczny Rowerzysta

Data: 2009-07-16 14:17:17
Autor: BoDro
(Nie)Bezpieczny Rowerzysta
"Napad na placówkę PZU przy pl. Strzegomskim[Wrocław], wejście zagrodzone,
strzeże ochrona .Dużo policji w środku i na zewnątrz. Nie mogłem wejść żeby
załatwić swoją sprawę!

- Mężczyzna w ciemnych okularach i bejsbolowej czapce wszedł uzbrojony w
przedmiot przypominający broń - powiedział nam rzecznik wrocławskiej
policji. Po zrabowaniu pieniędzy wyszedł i odjechał na rowerze. Nikt nie
został ranny"

Ciekawe, czy miał wykupiony w PZU pakiet "Bezpieczny Rowerzysta" :-)

http://tiny.pl/hht84

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-16 15:22:29
Autor: Tomasz Pyra
(Nie)Bezpieczny Rowerzysta
BoDro pisze:

[...]

Ten przedmiot przypominający broń to mogła być pompka :)

Data: 2009-07-16 15:33:41
Autor: BoDro
(Nie)Bezpieczny Rowerzysta
"Tomasz Pyra" napisał:

> [...]
> został ranny"

Ten przedmiot przypominający broń to mogła być pompka :)

no jakby taką pompkę wypełnić kwasem solnym czy innym paskudztwem to by
mogła być bardzo groźną bronią:
- To jest napad!!! Kasa na ladę albo operacje plastyczne buźki!!!

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-07-16 16:00:18
Autor: pianagol[LUB]
(Nie)Bezpieczny Rowerzysta

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:h3n5mk$sta$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak widać bandzior okazał się inteligentniejszy od większości praworządnych obywateli tkwiących w korkach w swoich puszkach...

--
zdrowya życzę
pianagol

Data: 2009-07-17 07:32:33
Autor: Maveriq
(Nie)Bezpieczny Rowerzysta
W dużym mieście rower rzeczywiście jest skuteczniejszym środkiem ucieczki z miejsca przestępstwa. Wyobraźcie sobie np. policję ścigającą takiego "bandziora" metrem. Bo w centrum Warszawy w godzinach szczytu rzeczywiście ciężko byłoby go ścigać samochodem ;) ;->

Pozdrawiam, M.

Data: 2009-07-16 16:26:46
Autor: Niewe
(Nie)Bezpieczny Rowerzysta
BoDro pisze:
- Mężczyzna w ciemnych okularach i bejsbolowej czapce wszedł uzbrojony w
przedmiot przypominający broń

Powinno mu się wydać przedmiot przypominający pieniądze :-P
Na szczęście ściga go coś co przypomina policję.

(Nie)Bezpieczny Rowerzysta