Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...

Data: 2011-08-25 14:20:51
Autor: Krystek
Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...
2011-08-25 04:03, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:
Patrzę na faceta płacącego przede mną kredytową Citi i myślę
-- Facet!!! Tu płaci się debetówką Dobrego z Mille... Podaję kasjerce
debetówkę (z zaznaczonym na moim czole wyrazem wyższości nad nie-Dobrymi),
po chwili wpisuję PIN a tu ZONK -- zły PIN!!!

Miałem tak w jednej z aptek i w Rossmannie podczas płacenia kartą VISA z chipem. Wystarczyło, że sprzedawczyni/kasjerka po raz drugi włożyła kartę do czytnika, podałem jeszcze raz ten sam PIN i przeszło. Może wystarczyło poprosić, by użyli karty w terminalu raz jeszcze?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-25 16:51:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...

"Krystek" j35en3$u33$1@node2.news.atman.pl

Mia³em tak w jednej z aptek i w Rossmannie podczas p³acenia kart± VISA z chipem. Wystarczy³o, ¿e sprzedawczyni/kasjerka po raz drugi w³o¿y³a kartê do czytnika, poda³em jeszcze raz ten sam PIN i przesz³o. Mo¿e wystarczy³o poprosiæ, by u¿yli karty w terminalu raz jeszcze?

Mia³em dwie próby -- obie zawiod³y.
Zrezygnowa³em z kolejnej, aby nie straciæ karty.

Data: 2011-08-25 16:53:21
Autor: Waldek

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:j35en3$u33$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mialem podobnie w Orlenie - karta byla w czytniku w trakcie laczenia
w miedzyczasie podeszla laseczka z prosba o zrobienie hotdoga
Ekspedientka zaczela napychac bule a ja sie przygladalem jak to robi :D
- po wbiciu pinu - zonk, odmowa
- ponowne wczytanie karty i wsio OK, wiec pewnie czas jest tutaj krytyczny

Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...