[piątkowo] Nie Passat ale mitsubish i w TDI jest najepsze

Data: 2009-04-30 15:09:52
Autor: huri_khan
[piątkowo] Nie Passat ale mitsubish i w TDI jest najepsze

http://motoaukcja.interia.pl/show_item.php?item=614626644

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-04-30 15:19:47
Autor: bartekk
"huri_khan" <ewrwer@wp.pl> wrote in message news:gtc7un$f6e$1inews.gazeta.pl...

http://motoaukcja.interia.pl/show_item.php?item=614626644

No bez kitu ;)))))))))))))))))) Jak to wyglada pod maska :))))))

Data: 2009-04-30 15:51:29
Autor: venioo
bartekk pisze:
"huri_khan" <ewrwer@wp.pl> wrote in message news:gtc7un$f6e$1inews.gazeta.pl...

http://motoaukcja.interia.pl/show_item.php?item=614626644

No bez kitu ;)))))))))))))))))) Jak to wyglada pod maska :))))))

Jakby ktos na opaski zaciskowe poskladal...

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-04-30 16:06:07
Autor: krzysiek82
venioo pisze:
No bez kitu ;)))))))))))))))))) Jak to wyglada pod maska :))))))

Masakra, ktoś chyba po pijaku to składał no i ta cena, już go rdza wpierdziela i jeszcze tyle kasy.

--
krzysiek82

Data: 2009-04-30 16:19:37
Autor: Paweł W.
[piątkowo] Nie Passat ale mitsubishi w TDI jest najepsze

No bez kitu ;)))))))))))))))))) Jak to wyglada pod maska :))))))

Miotłę jeszcze włożyć i jazda do Holandii ;-))))

p.

Data: 2009-04-30 17:20:50
Autor: Artur Maśląg
Paweł W. pisze:
No bez kitu ;)))))))))))))))))) Jak to wyglada pod maska :))))))

Miotłę jeszcze włożyć i jazda do Holandii ;-))))

Nienienie :) Teraz czas na zmianę lokalizacji ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-04-30 16:06:48
Autor: DoQ
huri_khan pisze:

http://motoaukcja.interia.pl/show_item.php?item=614626644

Nie no, killer:))))
Całokształt wygląda jak złożone z 3x 3000GT i domieszka golfa:>

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-30 16:50:52
Autor: szerszen
[piątkowo] Nie Passat ale mitsubishi w TDI jest najepsze

biorac pod uwage ze jest swierzo lakierowany, to pewnie niezla padaka

Data: 2009-04-30 21:05:47
Autor: bratPit
[piątkowo] Nie Passat ale mitsubishi w TDI jest najepsze
biorac pod uwage ze jest swierzo lakierowany, to pewnie niezla padaka

tak, niewątpliwie mgiełka czerwieni na wszystkim pod maską dodaje uroku temu czemuś,
brat

Data: 2009-04-30 21:08:12
Autor: Alex81
[piątkowo] Nie Passat ale mitsubishi w TDI j est najepsze
In article <gtcsqb$o4m$1@inews.gazeta.pl>, krakus28no_spam@op.pl says...
> biorac pod uwage ze jest swierzo lakierowany, to pewnie niezla padaka
tak, niewątpliwie mgiełka czerwieni na wszystkim pod maską dodaje uroku temu czemuś,
Nie znasz się - to jest AURA :P

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-30 22:11:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bratPit pisze:
biorac pod uwage ze jest swierzo lakierowany, to pewnie niezla padaka

tak, niewątpliwie mgiełka czerwieni na wszystkim pod maską dodaje uroku temu czemuś,
brat

Przy tym syfie jaki jest pod maską, pierwsze moje skojarzenie to pożar w tym miejscu.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-04-30 22:29:05
Autor: jack
bratPit pisze:
> brat

Przy tym syfie jaki jest pod maską, pierwsze moje skojarzenie to pożar w tym miejscu.

> [...]

Dokładasz drugie tyle i jeszcze połowe i masz 5latka ze Stanów.
pozdro.jack

--

[piątkowo] Nie Passat ale mitsubish i w TDI jest najepsze