"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz

Data: 2010-08-28 13:23:54
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
Michal pisze:

Przy drzwiach naklejki z Polcardu + informacja "akceptujemy wyłącznie
karty kredytowe, nie płatnicze" (kolejny powód do śmiechu- jakaś
paranoja właściciela o której już rozmawialiśmy kiedyś na grupie)

Facet ma całkiem sporą sieć restauracji i we wszystkich jakieś popaprane regulacje na temat płatności kartą...

Ktoś z grupy jest bywalcem tej restauracji? Polecam płatność kartą
chipową a następnie reklamację w banku- może kupą uda się coś
zdziałać... :)

W warszawskim odpowiedniku udało mi się bez problemu zapłacić wypukłą debetówką Aliora (z chipem), jak również wypukłym obciążeniowym Dinersem. Z kolei płaskiej *kredytowej* Carrefour Visy za nic nie chcieli przyjąć. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-08-28 13:38:12
Autor: Michal
W dniu 28.08.2010 13:23, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

Problem w Krakowie na 99% wynika po prostu z terminala (mają tylko jeden!) z popsutym czytnikiem chipów, ot co. A warunek "kredytowości" tj, według kelnerki, "wypukłości" sprawdzany jest białkowo ;)

Infolonia Aliora potwierdziła, że była próba autoryzacji tej transakcji ale została odrzucona po stronie terminala. Na przestrzeni ostatniego roku płaciłem tam kilkoma różnymi kartami chipowymi i zawsze był ten sam problem- tyle, że kredytówka mbanku oraz Citi miały zablokowany PIN offline (myslałem, że teraz kredytowa Aliora z odblokowanym zadziała spokojnie)...

Irytujące jest to, że zamiast wymienić terminal obsługa nauczyła się już całkiem bez zahamowań wciskać kit, że "nie akceptujemy kart chipowych"...

Michał

Data: 2010-08-28 13:51:53
Autor: malgosia
"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
Problem w Krakowie na 99% wynika po prostu z terminala (majÄ… tylko

uważam że łusznie że nie przyjmujo kredytowych bo nie wiadamo czy własciciel zapłaci kredyt. Debetowa jest obciongana natychmiast
to podstawy....
jk

Data: 2010-08-28 06:59:07
Autor: witek
On 8/28/2010 6:51 AM, malgosia wrote:
Problem w Krakowie na 99% wynika po prostu z terminala (majÄ… tylko

uważam

błędnie zresztę

  że Å‚usznie że nie przyjmujo kredytowych bo nie wiadamo czy
własciciel zapłaci kredyt.

a co to knajpiarza obchodzi

  Debetowa jest obciongana natychmiast
to podstawy....

albo tez natychmiast dostaje odmowe, a zarcie juz w brzuchu.

to juz lepsza kredytowe, o ile facet jeszcze jakis limit dostepny ma.

Na karcie sie "zmiesci", a kto to potem bedzie spłacal, to nie jego problem.

Data: 2010-08-28 06:06:48
Autor: BK
"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
Przeciez dla sprzedawcy rodzaj karty w zakresie rozliczenia na lini
bank-klient jest bez znaczenia (czy to kredyt, czy limit w rachunku,
czy srodki wlasne klienta) moze miec znaczenie jedynie w kontekscie
prowizji  gdy sa rozne za rozne rodzaje kart.

Jednak w przypadku tych konkretnych knajp wiadomo jedno - na 101% jest
to po prostu bzdura i wymysl wlasciciela bez bezposredniego
uzasadnienia ekonomicznego - bo przyjmuja i debetowki, i kredytowki -
byle karta byla wypukla.

Data: 2010-08-28 15:14:38
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BK pisze:
[...]

....a nie przyjmują płaskich, niezależnie czy są debetowe, czy kredytowe... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-08-28 15:44:46
Autor: Hamster
"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz

U¿ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:i5atn8$p39$1inews.gazeta.pl...
On 8/28/2010 6:51 AM, malgosia wrote:
Problem w Krakowie na 99% wynika po prostu z terminala (maj± tylko

uwa¿am

b³êdnie zresztê

[CUT]

Dyskutujesz z kOLIN¡

Data: 2010-08-28 16:56:00
Autor: Kotlet Mielony
"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz

albo tez natychmiast dostaje odmowe, a zarcie juz w brzuchu.

no wlasnie i co oni zrobia, co im da policja skoro nie odmawiasz zaplaty ? (bo jak rozumiem na dzwiach wejsciowych nie bylo napisu nie przyjmemy kart z chipami)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-28 21:09:57
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Kotlet Mielony pisze:

[...]

Jak pisał wątkotwórca - jest napis "akceptujemy wyłącznie karty kredytowe, nie płatnicze". Konia z rzędem temu, kto potrafi to zinterpretować. Wszak wszystkie moje karty kredytowe są kartami płatniczymi... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-08-29 17:01:24
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-08-28 21:09, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Kotlet Mielony pisze:

[...]

mi chodzi o watek odnosnie chipa, bo zalozenie, mam kredytowke z mbanku rybke z chipem. Ich czytnik chipa nie przyjmuje, no to mowie dowidzenia w takim razie skoro nie chca przyjac mojej karty ktora wedle tego co na dzwiach maja napisane spelnia wymagania. No i co oni mi moga zrobic ?

Data: 2010-08-28 13:05:15
Autor: Clegan
On 28 Sie, 13:51, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:

Debetowa jest obciongana natychmiast
Som na ¶wiecie rzeczy które siem fizjologom nie ¶ni³y.

Data: 2010-08-28 13:58:20
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i5at8q$v58$1news.onet.pl...
> [...]

uważam że łusznie że nie przyjmujo kredytowych bo nie wiadamo czy własciciel zapłaci kredyt. Debetowa jest obciongana natychmiast

Siema Kolina
--
Jan WerbiÅ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-08-28 21:33:56
Autor: Jan Strybyszewski
malgosia pisze:
[...]

O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane

Data: 2010-08-30 09:33:45
Autor: Czabu

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i5bob4$30c$1news.onet.pl...

O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane

Mamy przechalapane, dzięki tym, którzy go z szamba innym wyciągają. Ja mam poblokowane wszystkie jego wcielenie i nie widzę tego syfu, dopóki tacy jak Ty mu nie odpowiedzą...

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2010-08-28 23:50:48
Autor: Maciej Bojko
"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz
On Sat, 28 Aug 2010 13:51:53 +0200, "malgosia"
<malgosia_zibro@onet.pl> wrote:

Problem w Krakowie na 99% wynika po prostu z terminala (maj± tylko

uwa¿am ¿e ³usznie ¿e nie przyjmujo kredytowych bo nie wiadamo czy w³asciciel zap³aci kredyt. Debetowa jest obciongana natychmiast
to podstawy....

S³aby troll jest s³aby.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

"Nie akceptujemy kart chipowych" - Jeff's Krakow Galeria Kazimierz