Nie bądźcie pod wpływem borazolu.

Data: 2012-11-21 09:55:52
Autor: stevep
Nie bądźcie pod wpływem borazolu.
# Według prokuratury Brunon K. kierował się "ideologią nacjonalistyczną,  ksenofobiczną i antysemicką". Szczegóły miał podać dopiero podczas  przesłuchań.

  - Uznał, Ĺźe sytuacja w kraju idzie w złym kierunku, bo władzę sprawują  osoby "obce" - mĂłwi prok. Wrona.

  W internecie, gdzie Brunon K. występował pod nickiem "borazol",  znaleĹşliśmy kilkanaście jego wpisĂłw. Wzywa ludzi do organizacji przeciwko  "Rudemu bandycie" [prawdopodobnie chodzi o premiera Tuska] i władzy PO.  Takie apele moĹźna przeczytać głównie pod tekstami o ACTA, o materiałach  wybuchowych, zamachach itd.

  Przykłady (pisownia oryginalna): „Czas najwyĹźszy się organizować bo od  samego gadania jeszcze nic nie zrobiono. Wszystkich ludzi dla ktĂłrych  wartość słowa Âťwolność ÂŤ znaczy coś więcej niĹź dla PO-litykĂłw zapraszam do  kontaktu osobistego”. „Jeszcze rok temu prowadziłem wykłady dla studentĂłw  z roĹźnych krakowskich uczelni z materiałów wybuchowych i inĹźynierii  saperskiej. Niestety Rudy bandyta zakazał mi to ustawą”..

  "Czas najwyĹźszy przestać pieprzyć i zacząć działać. Od samego gadania nic  się nie osiągnie. Jedna jedyna osoba to nic ale grupa osĂłb to juĹź coś.  Polacy jeśli dalej tym złodziejom pozwolimy na wyprzedawanie wszystkiego  to i z nas zrobią niewolnikĂłw. obudĹşcie się TRZEBA Z NIMI ZROBIĆ PORZĄDEK  OBUDĹťMY SIE ZNISZCZMY TE ZŁO NIE MA SIE CZEGO BAĆ 30 POLAKOW NA 1 ĹťYDA I  PO PROBLEMIE".

Zakupy na tony

  Do zamachu na budynek Sejmu Brunon K. zamĂłwił cztery tony saletry  amonowej, najpopularniejszego materiału służącego do produkcji domowych  bomb. W chwili zatrzymania część miał juĹź w domu, część szła do niego w  przesyłkach. Eksplozje saletry miał wywołać heksagon - materiał wybuchowy  uĹźywany w wojsku. Do tego zgromadził parę rodzajĂłw zapalnikĂłw i  detonatorĂłw. Gdyby udało mu się wjechać na teren Sejmu, straty byłyby  ogromne. U Brunona K. i członkĂłw jego grupy znaleziono kilka rodzajĂłw  materiałów wybuchowych, broń krĂłtką i długą, kamizelki kuloodporne, hełmy  i fałszywe tablice rejestracyjne. Oznacza to, Ĺźe zamach na Sejm był tylko  jednym z wariantĂłw, ktĂłre rozwaĹźał terrorysta.

  Według informacji ze śledztwa terrorysta podaje, Ĺźe nie działał sam, lecz  pod wpływem kogoś, kto go inspirował.

  Prokurator 1: - Ten inspirator to nie jest Ĺźaden polityk, osoba  publiczna, ktokolwiek znany szerszemu gronu. Brunon K. podał nam jego imię  i nazwisko. Sprawdzamy, czy to prawda. Na razie ta osoba nie została  jeszcze przesłuchana.

  Prokurator 2: - Inspirator to tylko przyjęta przez zatrzymanego linia  obrony. Z rozpoznania operacyjnego wynika, Ĺźe nie miał kontaktu z Brunonem  K. i do niczego go nie namawiał. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hkltd

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-11-21 10:03:08
Autor: Jusuf

Warto, by ABW poszła tym śledem i zbadała ten wątek. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 10:13:05
Autor: Marek
On 21 Lis, 10:14, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"stevep" <stevep...@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitragnews:op.wn38fec750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

> [...]

> osoby "obce" - mówi prok. Wrona.

Warto, by ABW poszła tym śledem i zbadała ten wątek.

Ty antysemito !

Data: 2012-11-21 19:30:52
Autor: Jusuf
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:aafe2d09-9208-4ff1-9167-4e05b14b1f0bc16g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

> osoby "obce" - mówi prok. Wrona.

Warto, by ABW poszła tym śledem i zbadała ten wątek.

Ale zauważ jedno, jaki spustoszenie w sejmie, żeden obcy nie wychyla się teraz z komentarzem wczorajszego wydarzenia i nie ośmiela się krytykować Brunona K. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-23 11:21:28
Autor: stevep
Dnia 21-11-2012 o 19:30:52 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

> [...]

Ale zauważ jedno, jaki spustoszenie w sejmie, żeden obcy nie wychyla się  teraz z komentarzem wczorajszego wydarzenia i nie ośmiela się krytykować  Brunona K.  -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

A jakie spustoszenia u narodowców- akcja w poszukiwaniu kapusi.
--
stevep

Data: 2012-11-28 10:03:46
Autor: Grzegorz Z.
stevep napisał:

> [...]

A jakie spustoszenia u narodowców- akcja w poszukiwaniu kapusi.

Nawet Urwańskiego kapusia coś dziwnie wcięło.

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-23 11:20:07
Autor: stevep
Dnia 21-11-2012 o 10:03:08 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

[...]

Ale wtedy uważaj bo bez trudu znajdą twoje podobne teksty.
--
stevep

Data: 2012-11-23 15:40:30
Autor: Jusuf
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.wn71ntkr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stefciu, jesteś z ABW? Chcesz spowodować narodową psychozę?

tenare
wczoraj

Oceniono 2 razy 2

Brunon K. ma teraz władzę.
Kogo wskaże za inspiratora, ten ma przesrane.
A inspiratorem np. duchowym może być każdy: Kaczyński, Kwaśniewski, Pawlak
czy nawet Tusk albo Komorowski.
Albo teściowa Brunona...
Czas zacząć grę, zabawę w polowanie na czarownice...

moyokoyani
wczoraj

Oceniono 7 razy 1

Kogo by tu zgarnąć...? Ene, due... Stachu kogo tam masz? Jakaś bibliotekarka
ze Szczebrzeszyna! Pisała komentarze...Jakie? No zakazane...pisała, że jej
się nie podoba...że źle jest....takie tam. Nie to ta nie daj mi jakiegoś
faceta z mocniejszym tekstem. Czekaj...o mam...rok temu słuchaj Jarosław...a
nie ten odpada... No dawaj Staszek bo na mecz nie zdążymy! Może ten...Anatol
Brzęczyszczykiewicz z... Stachu kudwa Brzęczyszczykiewicz?! Jak to będzie
wyglądało w mediach?! Dobra mam! Jeremiasz B....i ładnie się kojarzy. No
dobra może być jak nie masz żadnego Sobieskiego albo Dekutowskiego a co on
pisał? Pisał osiem miesięcy temu, że PO to "niekompetentni
karierowicze"..."trzeba ich usunąć..." O! Świetnie! Nie, nie czekaj "trzeba
ich usunąć ze stołków głosując..." To się wytnie! Dawaj!

Nie bądźcie pod wpływem borazolu.