Nie bądźcie pod wpływem borazolu.

Data: 2012-11-21 10:03:08
Autor: Jusuf
Nie bądźcie pod wpływem borazolu.
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.wn38fec750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Według prokuratury Brunon K. kierował się "ideologią nacjonalistyczną, ksenofobiczną i antysemicką". Szczegóły miał podać dopiero podczas przesłuchań.

 - UznaĹ‚, ĹĽe sytuacja w kraju idzie w zĹ‚ym kierunku, bo wĹ‚adzÄ™ sprawujÄ… osoby "obce" - mĂłwi prok. Wrona.

Warto, by ABW poszła tym śledem i zbadała ten wątek. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 10:13:05
Autor: Marek
Nie b±dĽcie pod wpływem borazolu.
On 21 Lis, 10:14, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"stevep" <stevep...@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitragnews:op.wn38fec750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

> # Według prokuratury Brunon K. kierował się "ideologi± nacjonalistyczn±,
> ksenofobiczn± i antysemick±". Szczegóły miał podać dopiero podczas
> przesłuchań.

>  - Uznał, że sytuacja w kraju idzie w złym kierunku, bo władzę sprawuj±
> osoby "obce" - mówi prok. Wrona.

Warto, by ABW poszła tym ¶ledem i zbadała ten w±tek.

Ty antysemito !

Data: 2012-11-21 19:30:52
Autor: Jusuf
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:aafe2d09-9208-4ff1-9167-4e05b14b1f0bc16g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

> osoby "obce" - mówi prok. Wrona.

Warto, by ABW poszła tym ¶ledem i zbadała ten w±tek.

Ale zauważ jedno, jaki spustoszenie w sejmie, żeden obcy nie wychyla się teraz z komentarzem wczorajszego wydarzenia i nie o¶miela się krytykować Brunona K. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-23 11:21:28
Autor: stevep
Dnia 21-11-2012 o 19:30:52 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

> [...]

Ale zauważ jedno, jaki spustoszenie w sejmie, żeden obcy nie wychyla się  teraz z komentarzem wczorajszego wydarzenia i nie o¶miela się krytykować  Brunona K.  -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

A jakie spustoszenia u narodowców- akcja w poszukiwaniu kapusi.
--
stevep

Data: 2012-11-28 10:03:46
Autor: Grzegorz Z.
stevep napisał:

> [...]

A jakie spustoszenia u narodowców- akcja w poszukiwaniu kapusi.

Nawet Urwańskiego kapusia co¶ dziwnie wcięło.

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-23 11:20:07
Autor: stevep
Dnia 21-11-2012 o 10:03:08 Jusuf <jusuf@qmail.com> napisał(a):

[...]

Warto, by ABW poszła tym ¶ledem i zbadała ten w±tek.  -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Ale wtedy uważaj bo bez trudu znajd± twoje podobne teksty.
--
stevep

Data: 2012-11-23 15:40:30
Autor: Jusuf
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.wn71ntkr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stefciu, jeste¶ z ABW? Chcesz spowodować narodow± psychozę?

tenare
wczoraj

Oceniono 2 razy 2

Brunon K. ma teraz władzę.
Kogo wskaże za inspiratora, ten ma przesrane.
A inspiratorem np. duchowym może być każdy: Kaczyński, Kwa¶niewski, Pawlak
czy nawet Tusk albo Komorowski.
Albo te¶ciowa Brunona...
Czas zacz±ć grę, zabawę w polowanie na czarownice...

moyokoyani
wczoraj

Oceniono 7 razy 1

Kogo by tu zgarn±ć...? Ene, due... Stachu kogo tam masz? Jaka¶ bibliotekarka
ze Szczebrzeszyna! Pisała komentarze...Jakie? No zakazane...pisała, że jej
się nie podoba...że Ľle jest....takie tam. Nie to ta nie daj mi jakiego¶
faceta z mocniejszym tekstem. Czekaj...o mam...rok temu słuchaj Jarosław...a
nie ten odpada... No dawaj Staszek bo na mecz nie zd±żymy! Może ten...Anatol
Brzęczyszczykiewicz z... Stachu kudwa Brzęczyszczykiewicz?! Jak to będzie
wygl±dało w mediach?! Dobra mam! Jeremiasz B....i ładnie się kojarzy. No
dobra może być jak nie masz żadnego Sobieskiego albo Dekutowskiego a co on
pisał? Pisał osiem miesięcy temu, że PO to "niekompetentni
karierowicze"..."trzeba ich usun±ć..." O! ¦wietnie! Nie, nie czekaj "trzeba
ich usun±ć ze stołków głosuj±c..." To się wytnie! Dawaj!

Nie bądźcie pod wpływem borazolu.