Nie będzie pospólstwo jeździć windą z lepszym s ortem!

Data: 2019-04-12 09:32:37
Autor: Bruno Brunowski
Nie będzie pospólstwo jeździć windą z lepszym s ortem!
"Panie sprzątające Senat nie mogą jeździć windą z wybrańcami narodu - odkrył komitet Lewica Razem. Na dodatek zatrudnione są na umowach śmieciowych, dostają 1634 złote pensji na rękę. Jak się okazuje, senatorowie kompletnie nie reagują na łamanie prawa dobrych obyczajów w miejscu swojej pracy."
https://innpoland.pl/151675,sprzataczka-nie-pojedzie-winda-z-senatorem-senat-zatrudnia-na-smieciowkach

Całe 1634 złoty!? A to mendy! Powinny pracować dla idei! Jak marszałek!

--
Bruno

Data: 2019-04-12 13:40:56
Autor: Bytomir Nitroaromatyczny
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 18:32:38 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

na podstawie prawa z 2004r? To chyba prawo uchwalone za SLD czyli lewicę:) He he he.

cyt.
19 lipca 2018 r.
działając na podstawie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawą", zamierza udzielić zamówienia publicznego o wartości powyżej 144 tys. euro - w trybie przetargu nieograniczonego na:
świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Kancelarii Senatu.

Nu i nie napisali na jaki etat:)  Jak My przeglądali za
czasów Donka i Bronka GWno i niusłiki to aż żyć się chciało, średnia krajowa
5-6kpln, cud miód i orzeszki. cyt.
 Do Goldberga czytającego na ulicy "Der Sturmer" podchodzi Silberstein i mówi z niesmakiem:
-- Izaak! Dziwię się, że czytasz tę szmatę!?!
Na co Golberg:
-- Bo jak czytam nasze czasopisma, to tylko: tu pogrom, tam antysemityzm, tu zbezcześcili synagogę... A jak czytam to - to od razu: Żydzi opanowali banki! Żydzi rządzą na rynku budowlanym! Żydzi rządzą światem! Aż przyjemnie się to czyta...!

Data: 2019-04-12 18:39:02
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 18:32, Br Br pisze:
Całe 1634 złoty!? A to mendy! Powinny pracować dla idei! Jak marszałek!

durnyś, u mnie w Suwałkach tyle zarabia początkujący urzędnik państwowy, obudź się, to jest Bolanda, płace w korpusie służby cywilnej rosną dzięki Peace, w czasach PO-PSL były zamrożone:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 09:52:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 18:39:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

durnyś, u mnie w Suwałkach tyle zarabia początkujący urzędnik państwowy, obudź się, to jest Bolanda, płace w korpusie służby cywilnej rosną dzięki Peace, w czasach PO-PSL były zamrożone:)

Karczewskiemu rosną z całą pewnością, ideowość jest w cenie.
A sprzątaczki są z firmy zewnętrznej. Na śmieciówkach, które to śmieciówki PiS miał podobno zlikwidować. --
Bruno

Data: 2019-04-12 19:20:48
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 18:52, Br Br pisze:
[...]

założę się, że sprząta firma zewnętrzna, marszałek nie powinien się zajmować sprzątaniem, od tego ma kompetentnych urzędników:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 10:37:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 19:21:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> założę się, że sprząta firma zewnętrzna, marszałek nie powinien się zajmować sprzątaniem, od tego ma kompetentnych urzędników:)

A co napisałem ciut wyżej? A poza tym nie zakładaj się Kukuryźniczku, tylko zapoznaj z tekstem źródłowym.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 19:45:41
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 19:37, Br Br pisze:
[...]

nie klikam w podejrzane linki, ty robisz burzę w szklance wody, w dodatku przy okazji atakujesz marszałka, tak was wytresowali w tej pełomafii ?:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 10:53:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 19:45:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

nie klikam w podejrzane linki, ty robisz burzę w szklance wody, w dodatku przy okazji atakujesz marszałka, tak was wytresowali w tej pełomafii ?:)))))))))))

Jako szef odpowiada za całokształt działania firmy. --
Bruno

Data: 2019-04-12 19:57:24
Autor: u2
W dniu 12.04.2019 o 19:53, Br Br pisze:
[...]

może nie pamiętasz Huberta Wagnera, bo byłeś za młody, ale Wagner jako sekretarz PZPN przejmował się losem nawet sprzątaczek, które nawiasem pisząc nie zarabiają źle jak na suwalskie warunki, w końcu legendarny Hubert zmarł na zawał serca, choć w wypadku drogowym

--
George Orwell :

Data: 2019-04-12 11:10:55
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 19:57:25 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

może nie pamiętasz Huberta Wagnera, bo byłeś za młody, ale Wagner jako sekretarz PZPN przejmował się losem nawet sprzątaczek, które nawiasem pisząc nie zarabiają źle jak na suwalskie warunki, w końcu legendarny Hubert zmarł na zawał serca, choć w wypadku drogowym

Jednak jesteś debilem. Hubert Wagner przez całe życie nie miał nic wspólnego z PZPN. Po za tym w związkach sportowych żądzą prezesi, a nie sekretarze. Musi być z twoim ukochanym PZPR ci się pomyliło, ale i tam próżno było szukać Wagnera.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 20:13:42
Autor: u2
[...]

oj tam, od razu wyzwiska, PZPS, zwykła literówka, najwyraźniej tak was wytresowali w tej pełomafii

chańba ! chańba ! chańba !

--
George Orwell :

Nie będzie pospólstwo jeździć windą z lepszym s ortem!