Nie bardzo rozumiem

Data: 2013-10-15 11:26:55
Autor: leszek niewiadomski
Nie bardzo rozumiem
Zwracam sie do lokalsow w sprawie pani HGW: kiedys w zamierzchlych czasach zarzucano tej pani konszachty z tzw. duchem swietym, popieraly ja rozne organizacje i partie konfesyjne (stoi o tym w http://pl.wikipedia.org/wiki/Hanna_Gronkiewicz-Waltz). Nagle dawni sojusznicy ja opuscili. Czy biedaczka stracila wiare, wstapila do SLD, bluzni na Kosciol, wzywa do mordowania biskupow, palenia domow bozych, knuje cos potajemnie z Putinem i Lukaszenka?
Podobnie zreszta z Niesiolowskim. Kiedys dostawalem dreszczy jak czytalem jego pobozne uniesienia bodajze w "Niedzieli". Teraz wyglada na to, ze jest naczelnym ateuszem RP3? Co z tych ludzi zrobilo ZChN!
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-10-15 02:59:49
Autor: Pomian
Nie bardzo rozumiem
W dniu wtorek, 15 października 2013 11:26:55 UTC+2 użytkownik leszek niewiadomski napisał:
[...]

HGW, Niesiołowski to są ludzie,którzy zasmakowali władzy. Nie chcą jej oddać, więc się ślizgają, płyną z prądem, zmieniają dowolnie poglądy, relatywizują moralnie. Większość polityków tak robi, a właściwie wszyscy.

tp

Data: 2013-10-15 12:21:30
Autor: leszek niewiadomski
Nie bardzo rozumiem
Am 15.10.2013 11:59, schrieb Pomian:
[...]

Jesli poplyneli w moim kierunku, to bym ich moze polubil, ale mimo wszystko w najblizszym czasie nie zjawie sie miedzy Odra/Nysa i Bugiem. Z wiekiem ciagnie mnie bardziej do cieplejszych klimatow. Demoludow tez juz w mlodosci zasmakowalem, wiec chyba wystarczy.
ln.

Data: 2013-10-16 21:26:57
Autor: Towarzysz Gnój
Nie bardzo rozumiem

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:l3j4va$rhv$1online.de...

| Jesli poplyneli w moim kierunku

W waszym?
Nie za duże macie o sobie mniemanie towarzyszu Niewiadomski?
gru.pl

Data: 2013-10-16 21:24:48
Autor: Towarzysz Gnój
Nie bardzo rozumiem

Użytkownik "Pomian" <pomian07@gmail.com> napisał w wiadomości news:37e2857f-f5d7-488e-a90b-4ee92be8551agooglegroups.com...
[...]

Zapominacie towarzyszu, że ludzie ci nie mają pogladów, tylko określone zadania, z których prędzej czy później się wywiązują.
gru.pl

Data: 2013-10-16 21:22:12
Autor: Towarzysz Gnój
Nie bardzo rozumiem

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:l3j1ov$nt5$1online.de...
> [...]
| czytalem jego pobozne uniesienia bodajze w "Niedzieli". Teraz wyglada na
| to, ze jest naczelnym ateuszem RP3? Co z tych ludzi zrobilo ZChN!

Zrobilo, co mialo zrobic, czyli wytresowac na 'katolików'. Zreszta nie tylko ZChN, bo na przyklad towarzysz Mazowiecki, tez dobry katolik... A towarzysz Walesa do dzis nosi Matke Boska w klapie!
Buuuu-ha-ha!
gru.pl

Nie bardzo rozumiem