Nie będą karać za trawkę

Data: 2010-08-25 18:27:23
Autor: awe
Nie będą karać za trawkę
Data: 2010-08-25 09:26:03
Autor: Pistacjusz
Nie będą karać za trawkę
On 25 Sie, 18:27, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75478,8291013,Nie_beda_karac_za_trawke.html

W ogóle powinna być legalna. To najsłabszy i najmniej uzelażniający
narkotyk. Nikotyna która jest ciężkim narkotykiem jest legalna.

Data: 2010-08-25 14:55:36
Autor: Rabin ZEC
Nie będą karać za trawkę
On 25 Sie, 18:26, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

W ogóle powinna być legalna. To najsłabszy i najmniej uzelażniający
narkotyk. Nikotyna która jest ciężkim narkotykiem jest legalna.

Pieprzysz jak potłuczony, nie mam nic przeciwko lekom tworzonym na
bazie konopi (jeżeli faktycznie takie istnieją i działają) ale trucie
się dymem oraz odurzanie się narkotykami uważam za czysty debilizm.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-25 19:37:38
Autor: awe
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac07ffa9-8d28-42c8-8fa2-d7a418691e65a36g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
nie sadze zeby to byl narkotyk, a nikotyna i owszem
awe

Data: 2010-08-25 21:03:06
Autor: Krzysztof
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i53k60$e88$1news.onet.pl...

[...]

Widac po was obojgu, ze palicie to gówno. Te brednie co piszecie po trzeźwemu nie są do stworzenia.

K.

Data: 2010-08-25 21:18:54
Autor: awe
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i53pda$4ju$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
a zdziwilby sie bo ja nawet nie pale papierosow. uzywam e-papierosa
awe

Data: 2010-08-25 17:01:17
Autor: Pistacjusz
Nie bed? karaa za trawke

-- -- -- -- -- -- -
a zdziwilby sie bo ja nawet nie pale papierosow. uzywam e-papierosa
awe

To witam w klubie :)
Nie wiem czy wiesz ale są luiquidy z THC.

Data: 2010-08-26 09:09:31
Autor: awe
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:496576aa-9c82-4a73-bb3d-25e5890134ccj18g2000yqd.googlegroups.com...

-- -- -- -- -- -- -
a zdziwilby sie bo ja nawet nie pale papierosow. uzywam e-papierosa
awe

To witam w klubie :)
Nie wiem czy wiesz ale są luiquidy z THC.
-- -- -- -- -- -
slyszalem o tym ze w PL robiono przymiarke ale w smaku M, ale ze sa z THC to nie wiedzialem. Mozna to kupic gdzies?
co uzywasz? ja mam aktualnie cos w typie tzw ego2 czyli Volisha. Jakie plyny uzywasz? Ja glownie robie sam, choc smakuja mi Remkina - z Boge sprowadza
awe

Data: 2010-08-26 09:21:55
Autor: PesTYcyD
Nie bed? karaa za trawke
W dniu 2010-08-26 09:09, awe pisze:
[...]

Widzisz nie paliłbyś tego gówna to może mózgu byś sobie nie uszkodził. A teraz to już za późno tępaku.

Data: 2010-08-26 09:42:56
Autor: awe
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:i554ml$fu6$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
ty bys sobie uszkodzil, ja mam leb jak sklep
awe

Data: 2010-08-26 11:55:01
Autor: Miglanc
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i555j7$irh$1news.onet.pl...

[...]

Za czasów PRL czyli brudny, smrodliwy i PUSTY! Hiihihihihiiiiihahahhaa!

--

Zahir

Data: 2010-08-26 12:07:43
Autor: awe
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7639f3$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz z tym na pl.soc.brednie
awe

Data: 2010-08-25 20:59:18
Autor: ~heÂŽsk~
Nie będ± karać za trawkę
On Wed, 25 Aug 2010 09:26:03 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

W ogóle powinna być legalna. To najsłabszy i najmniej uzelażniający
narkotyk. Nikotyna która jest ciężkim narkotykiem jest legalna.

 juz widze jak wasza pisowska kompania po takim cpaniu bedzie
 szalec na psp. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 21:19:35
Autor: awe
Nie będ? karać za trawkę

<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

narkotyk. Nikotyna która jest ciężkim narkotykiem jest legalna.

juz widze jak wasza pisowska kompania po takim cpaniu bedzie

ty lepiej nie pal glupa bo po maryscie to za duzo bodzcow jak na taki mialki twoj mozg
awe

Data: 2010-08-26 00:20:58
Autor: Kaczysta
Nie bed? karaa za trawke

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nieprawda - poczytaj sobie, jak substancja chemiczna z trawki działa na człowieka i w jakie ślady pozostawia w mózgu. Nikotyna zaś nie narusza struktur mózgowych.
AZ

Data: 2010-08-25 15:50:10
Autor: Rabin ZEC
Nie bed? karaa za trawke
On 26 Sie, 00:20, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:

Nieprawda - poczytaj sobie, jak substancja chemiczna z trawki działa na
człowieka i w jakie ślady pozostawia w mózgu. Nikotyna zaś nie narusza
struktur mózgowych.
AZ

Ale płuca sobie rujnujesz i jednym i drugim. Nikotyna może nie narusza
struktur mózgowych ale tlenki i owszem, dlatego jedyny dym który
toleruję to z grilla.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-25 17:05:52
Autor: Pistacjusz
Nie bed? karaa za trawke
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:ac07ffa9-8d28-42c8-8fa2-d7a418691e65a36g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Nieprawda - poczytaj sobie, jak substancja chemiczna z trawki działa na
człowieka i w jakie ślady pozostawia w mózgu. Nikotyna zaś nie narusza

Nikotyna i kokaina to dwa najśilniejsze narkotyki. Oba uszadzają tę
samą część mózgu czyli pęczek tyłozgięty.
Nikotyna trwale uszkadza receptory dopaminy.
A teraz proszę o przykład (najlepiej kliniczny) uszkodzenia
czegokolwiek w mózgu przez trawkę.

Data: 2010-08-26 08:24:16
Autor: Chiron
Nie bed? karaa za trawke

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8d434312-59b4-42c0-8395-66d7a562e671@m1g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

samą część mózgu czyli pęczek tyłozgięty.
Nikotyna trwale uszkadza receptory dopaminy.
A teraz proszę o przykład (najlepiej kliniczny) uszkodzenia
To nie tak: nie ma czystej trawki. To, co się kupuje w Holandii czy od dilera- to trawka wzmocniona chemią.  Chyba, że sam sobie wysiejesz.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Nie będą karać za trawkę