"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"

Data: 2011-01-30 14:16:37
Autor: wasabi
"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"
Czy jest możliwe aby tak Prawy i Sprawiedliwy człowiek jak prezes tej partii mógł tak .....(odpowiednie wstawić)

I idąc dalej, czy jeśli ktoś coś zrobi, czego obiecał nie robić, może być dalej wiarygodny ? Czy zasady moralne są zależne od "widzi mi się'.

Data: 2011-01-30 06:54:00
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to mają we krwi
On 30 Sty, 15:16, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:
Czy jest mo liwe aby tak Prawy i Sprawiedliwy cz owiek jak prezes tej
partii m g tak .....(odpowiednie wstawi )

 Niemożliwe, nie mógł tak powiedzieć  zatem nie powiedział tak ergo
łżesz jak pies.
 Zaproponuję ci zakład  zakład o tysiąc nowych złotych polskich. Po
raz kolejny.
J-23

Data: 2011-01-30 10:22:02
Autor: Bruner

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:6046bb5d-129e-4917-9969-6d3733d24238i39g2000prd.googlegroups.com...

[...]

dawaj cwoku forse, jak zwykle duzo tu pierdolisz o sprawach o ktorych nie masz zielonego pojecia, nie pierwszy raz wychodzisz tu na idote

http://wiadomosci.wp.pl/gid,11824128,title,Robia-sobie-z-Polakow-jaja,gpage,9,img,11825161,galeria.html?ticaid=1bb19

http://www.pardon.pl/artykul/9736/top_10_najwieksze_zlamane_obietnice_politykow

Data: 2011-01-30 07:35:01
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 16:22, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

, nie pierwszy raz wychodzisz tu na idote

Przyjmujesz zakład psi chuju? To stawiaj kasę i się okaże kto miał
rację.
Powtarzam: ewierdzę iż Jarosław Kaczyński nigdy nie powiedział "Nie
będę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"

Przyjmujesz zakład pokurwiony gnoju czy zaczniesz się wykręcać i
zmieniać wersje jak to u platfonskich śmieci we zwyczaju?
J-23

Data: 2011-01-30 10:44:26
Autor: Bruner
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to mają we krwi
no i co kretynie z toba bede dyskutowac pojdziemy do kaczora spytac sie czy to prawda

i tak forsy nie dasz bo bys sie musial przyznac do swojego debilizmu

Data: 2011-01-30 07:52:15
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to mają we krwi
On 30 Sty, 16:44, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:
z toba bede dyskutowac
Wymiękasz gnoju, ogon pod siebie i w nogi ;) Jak ja was lubie
platfonskie bydełko, jesteście kurwy kłamliwe od jednej sztancy.
pojdziemy do kaczora spytac sie czy to prawda
 Już cię widzę jak idziesz, na miękkich nogach ze strachem ze cię
spuszczą kopem ze schodów ;)
i tak forsy nie dasz bo bys sie musial przyznac

Nie muszę tylko chętnie się przyznam- tak, rzeczywiście tak było że
debila brunnera próbowałem naciąć na gotówkę ;).  Zgodnie zresztą z
serialową tradycja gdzie brunner w konfrontacji z moim imiennikiem co
i raz to wychodził na wała, matoła i platfonsa ;)
J-23

Data: 2011-01-30 15:57:31
Autor: obserwator
Kolejne k?amstwo platfonsa oni to maj? we krwi
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Wymiękasz gnoju, ogon pod siebie i w nogi ;) Jak ja was lubie
platfonskie bydełko, jesteście kurwy kłamliwe od jednej sztancy.

to fakt, tak zaklamanych zwolennikow tego gnoju pt. PO i to w sposob
niesamowicie infantylnie - chyba nawet w trzecim swiecie sie nie znajdzie.

Niestety strach przed lustracja i dekomunizacja, jak widac jest silniejszy
anizeli strach przed ruina gospodarcza panstwa w ktorym zyja. PO przypomina Talibow:))))

Data: 2011-01-30 16:53:34
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Zaraz zaraz, to może i Jarek z platfonsów tak samo chciał zrobić matołów
tymi obietnicami o trzech milionach mieszkań?

Data: 2011-01-30 09:38:33
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 16:53, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Zaraz zaraz, to może i Jarek z platfonsów tak samo chciał zrobić matołów
tymi obietnicami o trzech milionach mieszkań?

I udało mu się! Nigdy nie obiecał żadnych 3 milionów mieszkań a mimo
to platfonsy do dziś ich łakną jak manny z nieba ;)
J-23

Data: 2011-01-30 15:59:56
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Zaraz zaraz, to może i Jarek z platfonsów tak samo chciał zrobić matołów
tymi obietnicami o trzech milionach mieszkań?

zalosnym matolem i mulem, to jestes ale ewidentnie ty. Kto to jest jarek cymbale antypolski?

Data: 2011-01-30 17:00:38
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Według naszego programu mieszkaniowego Rodzina na swoim, każda rodzina
powinna dysponować samodzielnym mieszkaniem. W ciągu najbliższych
8 lat należy wybudować od 3 do 4 milionów mieszkań.

http://www.pis.org.pl/download.php?g=mmedia&f=program_2005_skrot.pdf

Data: 2011-01-30 11:05:04
Autor: Bruner

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1ile9293b5iwg$.a3z1pjj3iso0$.dlg40tude.net...

[...]

matoly to matoly zawsze beda swoje twierdzic szkoda czasu na jakies klosy i obserwatorow

prezez im placi za wypisywanie debilizow tutaj to pisza, za brak aktywnosci usuna ich z parti takze widzisz matoly nie mja wyjscia musza pisac to co pisza

Data: 2011-01-30 16:15:59
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
matoly to matoly zawsze beda swoje twierdzic szkoda czasu na jakies klosy i obserwatorow
 tak czytajac te wasze brednie i oszczerstwa, jestem pewien, ze w ten spsosob
odreagowujecie swoje kopleksy w stosunku do ludzi lepszych od siebie.

Zaloze sie, ze w szkole nalezeliscie do tych matolow ktorzy z ledwoscia troje
wyciagali. Internet pozwal wam na jakies tam odreagowywanie tych wlasnych
kompleksow ktorych zrodlem jest tepota genetyczna.

Nic na to nie poradzicie, Intelekt niektorych ludzi genetycznie niestety jest
na poziomie barana lub mula.

Takim istotom czlekoksztaltnym mozna wspolczuc lu tez nie wspolczuc.

Mnie osobiscie bawicie:)

prezez im placi za wypisywanie debilizow tutaj to pisza, za brak aktywnosci usuna ich z parti takze widzisz matoly nie mja wyjscia musza pisac to co pisza

taaaa ...prezes placi:))) Napisz cos wiecej, bedzie wiecej dowodow na to jaki
rodzaj ludzi popiera to gowno pt.PO.

Data: 2011-01-30 17:21:25
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
matoly to matoly zawsze beda swoje twierdzic szkoda czasu na jakies klosy i obserwatorow
 tak czytajac te wasze brednie i oszczerstwa

Cały czas czekam na te moje "wyjątki" w kwestii likwidacji religii.

Tu masz linka z google:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b2aef70f28ff64c0

a teraz odpowiedz.

Data: 2011-01-30 16:28:21
Autor: obserwator
Kolejne k?amstwo platfonsa oni to maj? we krwi
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
a teraz odpowiedz.

a ty odpowiedz, czy jestesz poszukiwany za propagowanie pedofilii w sieci?

Data: 2011-01-30 16:07:47
Autor: obserwator
[...]

bylo tlumaczone dokladnie w poteznym watku o mieszkaniach gierkowskich.

W szkole siedziales  w oslej lawce a nauczyciel targal cie za uszy, dlatego ciagle nie mozesz wyjsc z traumy, biedaku?

Data: 2011-01-30 17:10:22
Autor: Grzegorz Z.
Kolejne k?amstwo platfonsa oni to maj? we krwi
obserwator napisaů:

Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisaů(a):

Wedůug naszego programu mieszkaniowego Rodzina na swoim, kaýda rodzina
powinna dysponowaă samodzielnym mieszkaniem. W ciŕgu najbliýszych
8 lat naleýy wybudowaă od 3 do 4 milionów mieszkań.

http://www.pis.org.pl/download.php?g=mmedia&f=program_2005_skrot.pdf

bylo tlumaczone dokladnie w poteznym watku o mieszkaniach gierkowskich.

nasz

1. Ťzaimek oznaczajŕcy, ýe to, co jest wyraýone przez rzeczownik, którego
dotyczy, naleýy lub odnosi sić do zespoůu osób, z których jednŕ jest
mówiŕcyť
2. Ťzaimek oznaczajŕcy, ýe to, co wyraýa rzeczownik, któremu towarzyszy,
stanowi przedmiot szczególnego zainteresowania osób mówiŕcych, np. Nasz
podróýnik ruszyů dalej.ť

W szkole siedziales  w oslej lawce a nauczyciel targal cie za uszy, dlatego ciagle nie mozesz wyjsc z traumy, biedaku?

Caůy czas czekam na te moje "wyjŕtki" w kwestii likwidacji religii.

Data: 2011-01-30 15:53:01
Autor: obsewator
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to mają we krwi
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
no i co kretynie z toba bede dyskutowac pojdziemy do kaczora spytac sie czy to prawda

ale ty nie dyskutujesz, tylko caly czas szkalujesz Kaczynskich.

i tak forsy nie dasz bo bys sie musial przyznac do swojego debilizmu

bo on wie, ze bys z cala pewnoscia przegral. W tej sytuacji  mozna komus kto ewidentnie zmysla, zaproponowac wygrana nawet i milona doplarow:))

Data: 2011-01-30 09:42:22
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 16:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
W ciągu najbliższych
8 lat należy wybudować od 3 do 4 milionów mieszkań.
 W Polsce NALEŻYrozmieścić atomowe głowice międzykontynentalne. Tak
sądzę ale chyba tylko ciężko zbolały platfons moze z tego wyciągnąć
wniosek że ja komukolwiek jakiekolwiek głowice OBIECAŁEM. Tak, baranku
boży, stwierdzono że należy, zaproponowano rozwiązanie w postaci
gwarantowanych prez rząd niskooprocentowanych kredytów- I TO WSZYSTKO!
Jedynie jakieś kompletne splatfonsienie mózgu umożliwia ci
dostrzeżenie tu jakiejkolwiek obietnicy wybudowania 3 milionów
mieszkań. Ot co.
J-23

Data: 2011-01-30 10:38:03
Autor: DJ MC Donald Musk
On 30 Sty, 18:42, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jedynie jakieś kompletne splatfonsienie mózgu umożliwia ci
dostrzeżenie tu jakiejkolwiek obietnicy wybudowania 3 milionów

tego splatfonsialego kretyna Grzesia NALEZY ignorowac ale czasami jak
palnie jakas glupote to tez NALEZY ja zdementowac - nie po to by
Grzesia obrazac ale by pokazac jak tempacki jest elektorat Platfonsji,
ktora NALEZY zwalczac..

Data: 2011-01-30 19:58:52
Autor: Grzegorz Z.
DJ MC Donald Musk napisał:

[...]

Ej? Tylko mnie do PO z łaski swojej nie zapisuj, dobrze?

Kolejny który myśli "zerojedynkowo" ?

Data: 2011-01-30 19:11:20
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 30 Sty, 16:58, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
W ciągu najbliższych
8 lat należy wybudować od 3 do 4 milionów mieszkań.
 W Polsce NALEŻYrozmieścić atomowe głowice międzykontynentalne.

Wg waszego programu?

Data: 2011-01-30 16:03:25
Autor: obserwator
[...]

Ciekawe, ze jak jest cos o pedalstwie, pedofilstwie i rzucaniu oszczerstw na
K.K, to ty wszystko pojmujesz w try miga?

Data: 2011-01-30 17:06:13
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

A kto był w 2005 prezesem PiSu? "Ten z wąsami" ?

A może "Donek" ? A na pierwszej stronie tego PDF-a to czyje zdjęcie jest?

Anieli Merkel?

Data: 2011-01-30 16:37:36
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> [...]

A kto był w 2005 prezesem PiSu? "Ten z wąsami" ?

A może "Donek" ? A na pierwszej stronie tego PDF-a to czyje zdjęcie jest?

nie zadawaj glupich pytan, tylko odpowiedz czy jestes poszukiwany za
propagowanie pedofilstwa w sieci. Niech wszyscy wreszcie sie dowiedza kim
naprawde jestes. --

Data: 2011-01-30 16:41:52
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 30 Sty, 16:22, "Bruner" <bru...@bruner.bruner> wrote:

, nie pierwszy raz wychodzisz tu na idote

Przyjmujesz zakład psi chuju?

Licz się ze słowami.

Data: 2011-01-30 16:44:22
Autor: heÂŽsk
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to maj± we krwi
On Sun, 30 Jan 2011 10:22:02 -0500, "Bruner" <bruner@bruner.bruner>
wrote:

> [...]

dawaj cwoku forse, jak zwykle duzo tu pierdolisz o sprawach o ktorych nie masz zielonego pojecia, nie pierwszy raz wychodzisz tu na idote

 coz, hans jest fanatykiem prezesa i zadne, nawet racjonalne argumenty
 do niego nie trafiaja. kiedy nie ma argumentow "na obrone" staje sie
 wulgarny i jest to dowod, ze prawda jednak do niego dociera ;o).

Data: 2011-01-30 17:30:14
Autor: wasabi
On Sun, 30 Jan 2011 06:54:00 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

nikt ci nie wmówi ze biale jest białe, prawda (nawet sam JK sie nie zapierał ze tak powiedział) ?

 Zaproponuję ci zakład  zakład o tysiąc nowych złotych polskich. Po
raz kolejny.

Gdzie się umawiamy aby spisac umowę na ową kwotę ?

Data: 2011-01-30 10:19:20
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to mają we krwi
On 30 Sty, 18:30, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

Gdzie si umawiamy aby spisac umow na ow kwot ?
Wrocław albo tu na miejscu na grupie. Potwierdzeniem może być
(chyba?)  skan dowodu wpłaty na konto.
Warunki zakładu: Ja twierdzę ze w żadnych źródłach o niewątpliwej
wiarygodności nie znajdziesz dowodu na to że Jarosław Kaczyński
kiedykolwiek powiedział, cytuję: "Nie będę premierem jak mój brat
zostanie prezydentem."  z kropką na końcu, koniec cytatu. Ty
twierdzisz odwrotnie.
Za źródła o niewątpliwej wiarygodności uznajmy: oficjalne dokumenty
partyjne PiS, autoryzowane wywiady Jarosława Kaczyńskiego, nie poddane
manipulacjom (wycinanie fragmentów, składanie pojedynczych słów
wypowiedzianych przy różnych okazjach w nigdy niewypowiedziane zdania
itp)  pliki audio lub wideo  z których jednoznacznie wynika że
Jarosław Kaczyński takie słowa wypowiedział. Z uwagi na znane wyczyny
tzw. "dziennikarzy" polegające na bezczelnym manipulowaniu słów
Jarosława Kaczyńskiego,(ot choćby niedawna sprawa z rzekomą
wypowiedzią o  "prawdziwych Polakach")  nie będą brane od uwagę cytaty
z artykułów prasowych, felietonów, blogów itditp których autorzy takie
słowa samodzielnie i samowolnie w usta Jarosława Kaczyńskiego włożyli.
Innymi słowy- chodzi o przedstawienie niepodważalnego dowodu że
Jarosław Kaczyński wypowiedział dokładnie takie zdanie   jakie
zamieściłeś w tytule niniejszego wątku i taką właśnie myśl. Czyli że
nie był to np. przycięty fragment dłuższego zdania w rodzaju "Nie będę
premierem jak mój brat zostanie prezydentem,[nożyce] no chyba że
[...]" itd itp.  ani nie przycięte zdanie Nie [nożyce: "łudźmy się"
nożyce] będę premierem jak mój brat zostanie prezydentem."
Proponowaną stawką zakładu jest tysiąc nowych polskich złotych. Teraz
piłka po twojej stronie.
J-23

Data: 2011-01-30 19:52:57
Autor: pluton
Kolejne kłamstwo platfonsa oni to mają we krwi

 Niemożliwe, nie mógł tak powiedzieć  zatem nie powiedział tak ergo
łżesz jak pies.
J-23

Jestes klamca, poniewaz niemozliwe zebys mogl powiedziec prawde, zetem nie
mozesz powiedziec prawdy ergo łżesz jak pies.

Nullification

Data: 2011-01-30 10:30:30
Autor: DJ MC Donald Musk
[...]

I id c dalej, czy je li kto co zrobi, czego obieca nie robi , mo e by
dalej wiarygodny ?

Czy zasady moralne s zale ne od "widzi mi si '.

"Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.

Data: 2011-01-30 20:02:33
Autor: u2
W dniu 2011-01-30 19:30, DJ MC Donald Musk pisze:
"Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.

Słowny jak pełowiec :)

Data: 2011-01-30 20:08:25
Autor: pluton
> [...]
> "Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
> podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.

uczyl sie od wariata.

Nullification

Data: 2011-01-30 15:28:59
Autor: Grzegorz Z.
wasabi napisał:

[...]

Ależ skąd, tego nigdy nie powiedział Wielki Pan Prezes Jarosław Kaczyński
tak samo jak PiS nigdy nie obiecywał w programie wyborczym trzech milionów
mieszkań hehehe

Zagadka dla zwolenników PiS - kto na dzień dzisiejszy jest autorem powyżej
zacytowanych słów o "nie byciu premierem"

a) Premier Włodzimierz Putin
b) Premier Donald Tusk
c) "Ten z wąsami"

Data: 2011-01-30 06:57:11
Autor: Hans Kloss
On 30 Sty, 15:28, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

tak samo jak PiS nigdy nie obiecywał w programie wyborczym trzech milionów
mieszkań hehehe

Oho, już nie "Kaczyński powiedział" tylko "Pis proponował w programie"
czyli jakiś postęp jest.
Jak ci proponowałem zakład o tysiąc złotych że to bzdura to podkuliłeś
ogon pod siebie i uciekłeś jak zbity pies.
A mimo to nadal łżesz.
J-23

Data: 2011-01-30 16:06:16
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Zatem poprawiam się - "Kaczyński obiecał że sam osobiście wybuduje 3
miliony mieszkań".

Jak ci proponowałem zakład o tysiąc złotych że to bzdura to podkuliłeś
ogon pod siebie i uciekłeś jak zbity pies.
A mimo to nadal łżesz.

Mam dobrego adwokata. Jak nie przestaniesz mnie publicznie obrażać to
wyciągnie od ciebie 30 x tyle na wskazaną przeze mnie organizację pożytku
publicznego. (np. Kampanię Przeciw Homofobii)

Data: 2011-01-30 16:10:11
Autor: u2
"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"
W dniu 2011-01-30 16:06, Grzegorz Z. pisze:
Mam dobrego adwokata.

Ściemniasz.

Poza tym nikt takiego gnojka jak ty nie obraża.

Data: 2011-01-30 16:11:13
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-01-30 16:06, Grzegorz Z. pisze:
Mam dobrego adwokata.

Ściemniasz.

Poza tym nikt takiego gnojka jak ty nie obraża.

Następny.

Gdyby tylko mi się chciało hehehe

Data: 2011-01-30 16:13:40
Autor: u2
W dniu 2011-01-30 16:11, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

No widzisz, jesteś żałosnym małym gnojkiem :)

Data: 2011-01-30 16:15:23
Autor: Grzegorz Z.

u2 napisał:

[...]

"Wysoki Sądzie skąd ja wezmę tyle pieniędzy? Ja tyle nie mam! buuuubuuuu!
Mogę prosić o rozłożenie na raty? Buuuu buuuu"

Data: 2011-01-30 20:00:32
Autor: u2
W dniu 2011-01-30 16:15, Grzegorz Z. pisze:
"Wysoki Sądzie skąd ja wezmę tyle pieniędzy? Ja tyle nie mam! buuuubuuuu!
Mogę prosić o rozłożenie na raty? Buuuu buuuu"

No to współczuję, ale gnojek taki jak ty powinien uważać na swoje
gwniane słowa na psp. :)

Data: 2011-01-30 20:15:27
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

GWnianie to ty się wyrażasz, nie ja.

Data: 2011-01-30 18:10:10
Autor: Marek Czaplicki
wasabi pisze na pl.soc.polityka, w niedziela, 30 stycznia 2011 15:16 :

[...]

nie tylko możliwe ale i wskazane. przecież chodziło o władzę, więc ludzie
owej partii pokazywali do czego są zdolni by tę władzę posiąść. dobrze nie
pamiętam, ale chyba tak to szło: "żeby objąć władze należy popisac się
małością, ale żeby ją utrzymać trzeba wykazać się wieklkością". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"