"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"

Data: 2011-01-30 18:10:10
Autor: Marek Czaplicki
"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"
wasabi pisze na pl.soc.polityka, w niedziela, 30 stycznia 2011 15:16 :

Czy jest możliwe aby tak Prawy i Sprawiedliwy człowiek jak prezes tej
partii mógł tak .....(odpowiednie wstawić)

I idąc dalej, czy jeśli ktoś coś zrobi, czego obiecał nie robić, może być
dalej wiarygodny ?

Czy zasady moralne są zależne od "widzi mi się'.

nie tylko możliwe ale i wskazane. przecież chodziło o władzę, więc ludzie
owej partii pokazywali do czego są zdolni by tę władzę posiąść. dobrze nie
pamiętam, ale chyba tak to szło: "żeby objąć władze należy popisac się
małością, ale żeby ją utrzymać trzeba wykazać się wieklkością". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"