"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"

Data: 2011-01-30 10:30:30
Autor: DJ MC Donald Musk
"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"
On 30 Sty, 15:16, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:
Czy jest mo liwe aby tak Prawy i Sprawiedliwy cz owiek jak prezes tej
partii m g tak .....(odpowiednie wstawi )

I id c dalej, czy je li kto co zrobi, czego obieca nie robi , mo e by
dalej wiarygodny ?

Czy zasady moralne s zale ne od "widzi mi si '.

"Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.

Data: 2011-01-30 20:02:33
Autor: u2
W dniu 2011-01-30 19:30, DJ MC Donald Musk pisze:
"Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.

Słowny jak pełowiec :)

Data: 2011-01-30 20:08:25
Autor: pluton
> [...]
> "Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
> podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.

uczyl sie od wariata.

Nullification

"Nie bedę premierem jak mój brat zostanie prezydentem"