Nie będzie Teleranka BEZ MACIEREWICZA! ;-)

Data: 2017-02-27 23:07:42
Autor: A. Filip
Nie będzie Teleranka BEZ MACIEREWICZA! ;-)
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/minister-obrony-antoni-macierewicz-w-teleranku/45kt15j
Minister obrony narodowej Antoni Macierewicz sprawdzi się w nowej
roli. 5 marca szef resortu obrony pojawi się w programie dla dzieci na
antenie TVP ABC! W popularnym Teleranku polityk opowie młodym widzom
kim byli i jaką rolę w historii Polski odegrali żołnierze
antykomunistycznego i niepodległościowego podziemia.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-27 23:20:24
Autor: u2
W dniu 2017-02-27 o 23:07, A. Filip pisze:
W popularnym Teleranku polityk opowie młodym widzom
kim byli i jaką rolę w historii Polski odegrali żołnierze
antykomunistycznego i niepodległościowego podziemia.

trzeba promować prawdziwą historię, a nie waszą ubecką.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-02-27 23:43:06
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Mi o czym ma mówić Macierewicz jest niemal obojętne.
Podziwiam tylko jego "parcie na szkło".

Data: 2017-02-27 16:26:15
Autor: V.L.Pinkley
W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 23:43:08 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:

> trzeba promować prawdziwą historię, a nie waszą ubecką.

Mi o czym ma mówić Macierewicz jest niemal obojętne.
Podziwiam tylko jego "parcie na szkło".

E tam parcie, to tefaueny go ciągną za jęzor by zrobić niusa.
Pawłowiczowej coś ostatnio nie puszczają, widocznie obraziła się
na tefaueny po ostatnim wkręceniu w obniżony mikrofon.

Data: 2017-02-27 23:45:33
Autor: u2
W dniu 2017-02-27 o 23:43, A. Filip pisze:
trzeba promować prawdziwą historię, a nie waszą ubecką.
Mi o czym ma mówić Macierewicz jest niemal obojętne.
Podziwiam tylko jego "parcie na szkło".

sądzisz innych po sobie ubeku z GWna.