Nie będzie karpia po żydowsku

Data: 2009-12-23 11:33:04
Autor: Woland
Nie będzie karpia po żydowsku
boukun napisał(a):

Jutro po raz pierwszy nie b�dzie u mnie w domu karpia w galarecie po �ydowsku.

Skoro już tak radykalnie zrywasz z żydostwem, to zrób sobie operację
plastyczną i zmień kolor oczu na jaśniejsze... Będziesz jak połączenie
rabina Rosenberga z drem Mengele... No i nie zapomnij o imieniu syna,
które nie przynosi chwały twojej aryjskiej tożsamości..

Data: 2009-12-23 21:54:42
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:d562a54a-8c64-4c07-943f-93edebb2cf11u25g2000prh.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Co chcesz od imienia, ma piekne międzynarodowe imię, lepsze jak Adaś czy Piotruś, he, he, Piotruś...
Imion poza tym sie nie zmienia, bo to dyskwalifikuje potem człowieka w oczach polskich narodowców (patriotów).

boukun

Nie będzie karpia po żydowsku