Nie będzie krzyża u mnie w domu

Data: 2009-12-20 12:07:59
Autor: Woland
Nie będzie krzyża u mnie w domu
boukun napisał(a):

i kto tu w końcu nosi spodnie...

Obowiązkami podzieliście się po połam - żona zarabia na rodzinę u
Fryca, a ty w miarę możliwości odżydzasz dom, postępowo przymykając
oko na plakat Zaca Efrona w pokoju twojej córki....

Data: 2009-12-20 21:16:45
Autor: boukun

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ed51df59-437e-41b4-94e9-1947dfb85276o9g2000prg.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- --
Tego już też dawno nie ma...

boukun

Data: 2009-12-20 12:22:15
Autor: Woland
Nie będzie krzyża u mnie w domu
boukun napisał(a):

Tego już też dawno nie ma...

Nie rób se jaj, jakiś Żyd musi zdobić twój dom, ewentualnie Żydówka...
Co to za dom bez Żyda?...

Nie będzie krzyża u mnie w domu