Nie będzie krzyża u mnie w domu

Data: 2009-12-20 22:05:05
Autor: Adam
Nie będzie krzyża u mnie w domu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hgm0j3$k7j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Moja żona pogodziła się chyba z tym, że zdjąłem krzyż z Żydem Jezusem ze ściany i zaakceptowała ten fakt i nowy zwyczaj ostatecznie. Mój dom tym samym stał się całkowice wolnym od jakichkolwiek symboli żydowskich, z jakiejkolwiek epoki., symbolizujących dominację narodu dobranego do panowania nad resztą świata... Ha i kto tu w końcu nosi spodnie...
Nieźle jestes porąbany, skoro uważasz krzyż za żydowski symbol.
Ciekawe jest to, że podobnie jak Żydzi i Ty nienawidzisz Chrystusa. Łączy was przedziwnie ta niechęć do tego symbolu.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4704 (20091220) __________

Data: 2009-12-20 21:12:30
Autor: Hans Kloss
Adam <bluesman1952@poczta.fm> napisał(a):
Ciekawe jest to, że podobnie jak Żydzi i Ty nienawidzisz Chrystusa.

Przecież bekon to żyd ewidentny i niewątpliwy. Oprócz nienawiści do
chrześcijaństwa przejawia tez typowo żydowską niechęć do pracy i skłonność do
życia na cudzy koszt. No i to jego panieńskie nazwisko Barenbauch ...
J-23

Data: 2009-12-20 22:41:19
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgm46l$mav$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Abstrahując od mojej osoby, to część Żydów nienawidziła Żyda Chrystusa, a część jemu zaufała i została jego uczniami... A ta pierwsza część może tylko nawet udawała i nadal udaje, że nienawidzi Chrystusa, żebys właśnie ty i tobie podobni, w nigo uwierzyli... i zarzucili na moherów sidła...
 W ten sposób stałeś się niewolnikiem żydowskiej wiary, w specjalnym wykonaniu...

boukun

Data: 2009-12-21 00:15:21
Autor: Adam
[...]
Jak pamiętam - to właśnie Żydzi domagali się usunięcia krzyża w pobliżu obozu Auschwitz, bo rzuca on "haniebny cień na ziemię zlaną żydowską krwią".

AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4704 (20091220) __________

Data: 2009-12-21 09:01:11
Autor: boukun

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgmbav$fkh$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

I pewno po to tylko, żeby tacy jak ty, mogli to postrzegać, jako niepasujące wszystkim Żydom. Wędka zarzucona bez spławika, tylko z przynętą, a ty zadziobałeś... Na przekór Żydom, odmroziłeś sobie uszy...

boukun

Nie będzie krzyża u mnie w domu