Nie będzie krzyża u mnie w domu

Data: 2009-12-21 03:30:31
Autor: Krzysiek
Nie będzie krzyża u mnie w domu
Hallo,

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hgm0j3$k7j$1nemesis.news.neostrada.pl...
Moja żona pogodziła się chyba z tym, że zdjąłem krzyż z Żydem Jezusem ze ściany i zaakceptowała ten fakt i nowy zwyczaj ostatecznie. Mój dom tym samym stał się całkowice wolnym od jakichkolwiek symboli żydowskich, z jakiejkolwiek epoki., symbolizujących dominację narodu dobranego do panowania nad resztą świata... Ha i kto tu w końcu nosi spodnie...

boukun

dom calkowicie wolny od symboli??

A sciany stoja do prawego winkla?? Sufit i podloga tez??
Noooooo... ladnie, ladnie... zupelnie jak masonska nora...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski

[...]