Nie będzie legalnej aborcji dla osiemnastolatek? [GW uporczywie donosi]

Data: 2016-11-06 07:30:59
Autor: A. Filip
Nie będzie legalnej aborcji dla osiemnastolatek? [GW uporczywie donosi]
https://news.google.com/news/story?ncl=dEBf6nUyR0rN0KMz20hJ59qHO9tTM&ned=pl_pl&topic=h

Gazeta Wybiórcza uporczywie donosi (nawet po zaprzeczeniu ministerstwa)
że ministerstwo złego Ziobry miało pracować nad prawnym zakazem seksu do
lat osiemnastu.  Ten projekt dawałby prawo nawet osiemnastolatkom
_legalnie_ usuwać ciąże jako pochodzące z "czynu zabronionego".

Obrona życia poczętego wymaga _obniżenia_ wieku prawa do legalnego seksu!
AFAIR "Obrońca Życia" Palikot chciał obniżyć do 12 lat ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Nie będzie legalnej aborcji dla osiemnastolatek? [GW uporczywie donosi]