Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym

Data: 2010-10-10 13:35:36
Autor: u2
Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym
Data: 2010-10-10 13:39:17
Autor: Marek Czaplicki
Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym
u2 dnia nie październik 10 2010 13:35 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8470090,Nie_bedzie_pieniedzy_na_pomoc_niepelnosprawnym_.html
znam jednego niepełnosprawnego, który nie ogląda się za tym, że ktoś mu da,
ale założył własną firmę i sam stał się kowalem własnego losu.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 14:08:16
Autor: u2
Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym
znam jednego niepełnosprawnego, który nie ogląda się za tym, że ktoś mu da,
ale założył własną firmę i sam stał się kowalem własnego losu.

A ja znam niepełnosprawnych, którzy wymagają stałej opieki. Im właśnie
się zabiera środki na życie.

Data: 2010-10-10 09:09:33
Autor: Brooks
On Oct 10, 1:08 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> ale założył własną firmę i sam stał się kowalem własnego losu.

A ja znam niepełnosprawnych, którzy wymagają stałej opieki. Im właśnie

Czy to aby nie chodzi o dofinansowanie z PFRON? Sprawa jest powazna
poniewaz organizacje planujac wydatki ze swoich budzetów wydala czesc
pieniedzy na sprzet i dobra trwale ale po odebraniu dofinansowania nie
starczy pieniedzy na zabiegi, rehabilitacje i oplacenie kard.

Przynajmniej taki wlasnie problem powstal w organizcji, która ja znam.

Brooks

Data: 2010-10-10 14:19:12
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie październik 10 2010 14:08 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

,-- -- [  ]
| Marek Miesztalski, skarbnik województwa mazowieckiego, lakonicznie
odpisał: "W przyszłym roku budżetowym nie przewiduje się zabezpieczenia
środków na zlecanie zadań publicznych organizacjom pozarządowym".
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8470090,Nie_bedzie_pieniedzy_na_pomoc_niepelnosprawnym_.html#ixzz11xQlD5J6
`-- --
w artykule napisano, że nie przyznaje się publicznych pieniędzy dla
organizacji pozarządowych. organizacje owe mogą przecież korzystać z
pieniędzy różnych sponsorów, 1% podatku. może niepełnosprawni mający własne
firmy też mogliby zbierać wsród siebie pieniądze? jest wiele dróg
otrzymania pomocy, kasa publiczna nie jest jedyną.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 14:24:26
Autor: u2
Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym
w artykule napisano, że nie przyznaje się publicznych pieniędzy dla
organizacji pozarządowych.

"- To pokazuje, jak urzędnicy marszałka traktują ludzi, którym te
organizacje pomagają. My jesteśmy malutkimi petencikami, a osoby
niepełnosprawne na pewno nie są priorytetem - komentuje Piotr Todys,
szef federacji Mazowia skupiającej kilkadziesiąt organizacji
pozarządowych zajmujących się m.in. niewidomymi, dziećmi z porażeniem
mózgowym, osobami z niepełnosprawnością fizyczną."

Data: 2010-10-10 14:37:45
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie październik 10 2010 14:24 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

to trochę refleksji. artykuł wyraźnie opisuje starania ORGANIZACJI
POZARZĄDOWYCH o pieniądze na finansowanie swojej działalności. nic w nim
nie ma o tym, żeby państwo przestało finansować pomoc dla niepełnosprawnych
realizowaną przez swoich pracowników. tytuł natomiast artykułu jest mylacy
ponieważ brzmi jakby państwo przestało sie zajmować niepełnosprawnymi w
ogóle. organizacje pozarządowe korzystają przecież z pomocy państwa podczas
zbierania pieniędzy np w wypadku 1%, z której to formy pomocy obywatele
korzystają w coraz szerszym zakresie. teraz wystarczy tylko wskazać US
nazwę i nr KRS organizacji i państwo samo przeleje pieniądze na rachunek
wskazanej organizacji.
jak wiem czasami można myśleć, że jak państwo przestaje przyznawać pomoc to
już nikt jej nie przyzna.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 15:36:11
Autor: u2
Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym
państwo przestało sie zajmować niepełnosprawnymi w
ogóle.

Nie tak dawno temu oglądałem program na TVN o zaprzestaniu
dofinansowania domu Sue Ryder dla chorych na schorzenia reumatologiczne.
Dla większości pacjentów oznacza to wyrzucenie na bruk.

Data: 2010-10-10 16:14:48
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie październik 10 2010 15:36 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]
mnie też nie zawsze się podoba, że dla niektórych ludzi np w Polsce dla
przywódców związkowych oraz najbardziej hałaśliwych grup społecznych,
zawsze się znajdą środki i finansowanie najbardziej egzotycznych zamiarów.
czy na grupie zastanawialiśmy się ile finansow publicznych
pochłonęła "manifestacja" przed Pałacem Prezydenckim? jej zabezpieczenie,
ochrona jednej grupy przed drugą? czy tych środków nie można by było
przeznaczyć dla naprawdę bardziej potrzebujących?
w poście poniżej piszesz o tym, żeby stery nawy państwowej objęli
ekonomiści. czy gdyby we wszystkich organizacjach siedzieli ekonomiści to
pula środków zwiększyłaby się?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 17:28:39
Autor: u2
[...]

Zauważ, że akcja pod pałacem namiestnikowskim zaistniała z podpuszczenia
Pana Prezydenta po wywiadzie w GW. Gdyby od razu przeniesiono krzyż to
nie byłoby akcji typu "jest krzyż jest impreza".

w poście poniżej piszesz o tym, żeby stery nawy państwowej objęli
ekonomiści. czy gdyby we wszystkich organizacjach siedzieli ekonomiści to
pula środków zwiększyłaby się?

Przeczytaj dokładnie opinię profesora Gomułki. W finansach nie chodzi o
zwiększenie puli środków tylko o racjonalne nimi gospodarowanie, aby
przeciwdziałać rekordowemu długowi publicznemu i deficytowi budżetowemu.

Data: 2010-10-10 18:09:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie październik 10 2010 17:28 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Zauważ, że akcja pod pałacem namiestnikowskim zaistniała z podpuszczenia
Pana Prezydenta po wywiadzie w GW. Gdyby od razu przeniesiono krzyż to
nie byłoby akcji typu "jest krzyż jest impreza".
nie mnie osądzać po czym i po jakich podpuszczeniach zaistaniała taka a nie
inna sytuacja. równie dobrze o "akcję pod Płacem" można oskarżac
przedstawicieli Kościoła i harcerstwa podpisująceych porozumienie w sprawie
krzyża tam umieszczonego w dniach żałoby narodowe, a nie potrafiących
odsunąć na bok kilkunaścioro ludzi. pisałeś o tym, że są ludzie w Polsce
wymagający naszej pomocy. więc czy nie trzeba minimalizowac wszelkie
niepotrzebne wydatki po to, żeby osiągnąć maksimum korzyści gdzie indziej.
[...]

skoro w finansach nie chodzi o zwiększenie środków, to dlaczego należy się
przejmowac jakimś "racjonalnym ich gospodarowaniem", przecież wg Twoich
słów nic to nie przyniesie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-10 20:23:22
Autor: u2
[...]

Jasne, teraz to modne w twoim środowisku.

skoro w finansach nie chodzi o zwiększenie środków, to dlaczego należy się
przejmowac jakimś "racjonalnym ich gospodarowaniem", przecież wg Twoich
słów nic to nie przyniesie?

Ściemniasz, swoje słowa mi przypisujesz. Typowa projekcja.

Data: 2010-10-10 16:37:29
Autor: cyc
Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym

u2 dnia nie październik 10 2010 13:35 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Sa rozne metody walki z opozycja .
Tusk wybral dwie .
Jedna to spisek i mord na prezydenie , drugi to odebranie dotacji niepelnosprawnym , czyli Kaczynskiemu i jego oblakanczej armii !.
W tym stanie rzeczy nalezy spodziewac sie , ze Krakowskie Przedmiescie bedzie od tej pory wolne od "obroncow krzyza " .

cyc

Data: 2010-10-11 08:47:59
Autor: jadrys
[...]

Więc widać że ten Twój znajomy nie jest tak do końca _niepełnosprawny_..

Nie będzie pieniędzy na pomoc niepełnosprawnym