Nie będzie porozumienia między Watykanem a sektą lefebrystów

Data: 2012-07-18 19:25:10
Autor: Grzegorz Z.
Nie będzie porozumienia między Watykanem a sektą lefebrystów
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/lefebrysci:_nie_chcemy_tworzyc_kosciola_paralelnego_22634/

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-18 19:27:52
Autor: Trybun
Nie będzie porozumienia między Watykanem a sektą lefebrystów

No i..? Gdzie komentarz?

Data: 2012-07-18 19:35:10
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-18 19:31, Grzegorz Z. pisze:
Trybun napisał:

W dniu 2012-07-18 19:25, Grzegorz Z. pisze:
No i..? Gdzie komentarz?
Gdzie odnośnik?

Żadne linki mnie nie interesują! Tu jest grupa dyskusyjna a nie informowania czytelnika linkami do stron. A więc nie proszę - ja żądam komentarza w zamieszczonym poście..

Data: 2012-07-18 19:40:50
Autor: Grzegorz Z.

Trybun napisał:

W dniu 2012-07-18 19:25, Grzegorz Z. pisze:
No i..? Gdzie komentarz?
Gdzie odnośnik?

Żadne linki mnie nie interesują!

To spierdalaj.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-18 19:49:22
Autor: Trybun
Nie będzie porozumienia między Watykanem a sektą lefebrystów
W dniu 2012-07-18 19:40, Grzegorz Z. pisze:

To spierdalaj.

Dyskutant.. Inteligentny facet.. . Kto to napisał. Bodajże Chiron. Nie zamierzam więcej zaśmiecać czytnika twórczością kogoś kto nie potrafi sklecić zdania z sensem Pa.

Data: 2012-07-18 20:04:31
Autor: Grzegorz Z.
Trybun napisał:

W dniu 2012-07-18 19:40, Grzegorz Z. pisze:

To spierdalaj.

Dyskutant.. Inteligentny facet..

No i bez odchyłek w stronę pedofilii.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-19 08:06:44
Autor: Chiron

Trybun napisał:

W dniu 2012-07-18 19:25, Grzegorz Z. pisze:
No i..? Gdzie komentarz?
Gdzie odnośnik?

Żadne linki mnie nie interesują!

To spierdalaj.

To ja też spierdalam.
:-(

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-19 08:05:47
Autor: Chiron
Trybun napisał:

[...]

Ja sam mu to już kilka razy pisałem. No cóż- może w końcu...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-19 08:04:47
Autor: Chiron
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:1hexfb4nqnu1.3pkovsmbduex$.dlg40tude.net...
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/lefebrysci:_nie_chcemy_tworzyc_kosciola_paralelnego_22634/

--

Oczywiście- jak już pisałeś- obowiązku nie masz po podaniu linku wyrażenia swojej opinii. Jednak czyni to z Ciebie zwykłego paściarza. A szkoda- bo po Tobie akurat można by się spodziewać ciekawej dyskusji

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Nie będzie porozumienia między Watykanem a sektą lefebrystów