Nie będziemy walczyć z Rosj±, poddamy się bez walki

Data: 2015-03-06 20:57:04
Autor: boukun
Nie będziemy walczyć z Rosj±, poddamy się bez walki
Palikot: Lepiej się poddać, niż prowadzić wojnę

Kandydat na prezydenta Janusz Palikot w rozmowie z Wirtualn± Polsk± opowiada o tym, że w razie wojny wolałby się poddać niż walczyć o ojczyznę.

Co by pan zrobił gdyby teraz wybuchła wojna? Uciekłby pan za granicę?

Nie. Zostaję i wzywam do czynnego oporu. Ale nie walczę za kraj, nie pozwalam na rozlew krwi.

Czyli synów też nie pu¶ciłby pan na wojnę?

Nie. Lepiej się poddać, niż prowadzić wojnę. Nie można przelać ani jednej kropli polskiej krwi. Nie można pozwolić zburzyć ani jednego miasta. Za wszelk± cenę trzeba utrzymać pokój.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,130496,title,Palikot-w-razie-wojny-nie-bronilbym-ojczyzny-Lepiej-sie-poddac,wid,17315772,wiadomosc.html?

I prawidłowo, syjonistów podżegaczy wydamy Rosjanom, tylko głupi będzie za skurwysynów podżegaczy walczył i nadstawiał za nich głowy...

boukun

 jonny4700 (16:50)

Przynajmniej mówi prawdę. Inni by bez walki uciekli jak 1939 r

 ~Polak Katolik (12:42)

Pozdrawiam Janusza on zawsze ma racje a na wojne niech ida piso-mochery i pokolenie jp2 ale nie my polacy nastawieni bratersko do ludzi swiata a przede wszystkim do braci krwi Rosjan.Co powiedział by nasz dziadek ktory walczył ramie w ramie z Cerwono Armistami.??????

Data: 2015-03-06 13:07:49
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 6 marca 2015 20:57:08 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Zydzi przekonywali, ze to Polacy sa winni zniszczeniom wojennym, bo, gdyby nie walczyli, tylko sie poddali, toby zydowskie kamienice nie ulegly zniszczeniom.
Dlatego teraz Polacy powinni zaplacic za te straty !!!

Data: 2015-03-06 22:20:32
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1192f461-fec4-4c7e-aa9c-7f52ca6b05d6googlegroups.com...
[...]

Gdyby to nawet było prawd±..., to proszę bardzo, niech każdy spadkobierca udowodni, że jego przodkowie nabyli maj±tki legalnie i maj± do nich prawo... Nie ma domu, można dziedziczyć ewentualnie przynajmniej grunt, ale musz± być spadkobiercy i udokumentowany legalnie posiadany przez przodków maj±tek...

boukun

Data: 2015-03-06 13:35:07
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 6 marca 2015 22:20:35 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Gdyby to nawet było prawd±..., to proszę bardzo, niech każdy spadkobierca udowodni, że jego przodkowie nabyli maj±tki legalnie i maj± do nich prawo... Nie ma domu, można dziedziczyć ewentualnie przynajmniej grunt, ale musz± być spadkobiercy i udokumentowany legalnie posiadany przez przodków maj±tek...

Nie odwracaj kota ( Pali-kota) ogonem.
Nie chodzi o udokumentowanie wlasnosci, tylko o to czy bronic sie przed najezdzca, czy sie poddac ?
Nie udawaj glupka wiekszego niz Palikot.

Data: 2015-03-06 22:43:13
Autor: boukun
> [...]

Nie chodzi o udokumentowanie wlasnosci, tylko o to czy bronic sie przed najezdzca, czy sie poddac ?
Nie udawaj glupka wiekszego niz Palikot.

Najpierw zaczynasz co¶ o Żydach, a potem walisz paligłupa i wyjeżdżasz o pali-kocie...
Oczywi¶cie, że tylko dureń da się skoszarować i pójdzie do okopów za polskich syjonistów podżegaczy, którzy doprowadz± do wojny swoj± podżegack± i rozrabiack± polityk±...
Przecież to nie trzeba być jasnowidzem, żeby widzieć, do czego te skurwysyny prowadz±... Niech się kurwy potem sami broni±...

boukun

Data: 2015-03-06 21:53:06
Autor: andal

W dniu piątek, 6 marca 2015 22:20:35 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]
> ulegly zniszczeniom.
> Dlatego teraz Polacy powinni zaplacic za te straty !!!

Gdyby to nawet było prawdą..., to proszę bardzo, niech każdy
spadkobierca udowodni, ĹĽe jego przodkowie nabyli majÄ…tki legalnie i
majÄ… do nich prawo...
Nie ma domu, można dziedziczyć ewentualnie przynajmniej grunt, ale
muszą być spadkobiercy i udokumentowany legalnie posiadany przez
przodkĂłw majÄ…tek...

[...]

Najpierw zaczynasz coś o Żydach, a potem walisz paligłupa i wyjeżdżasz o
pali-kocie...
Oczywiście, że tylko dureń da się skoszarować i pójdzie do okopów za
polskich syjonistĂłw podĹĽegaczy, ktĂłrzy doprowadzÄ… do wojny swojÄ…
podĹĽegackÄ… i rozrabiackÄ… politykÄ…...
Przecież to nie trzeba być jasnowidzem, żeby widzieć, do czego te
skurwysyny prowadzÄ…... Niech siÄ™ kurwy potem sami broniÄ…...

boukun

"narĂłd polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie..."
                              Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...
"
                              Jaroslaw Niedzwiecki

Data: 2015-03-06 22:56:31
Autor: boukun
Nie będziemy walczyć z Rosją, poddamy się bez walki
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd7k2$u09$7speranza.aioe.org...
> [...]

                             Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...

Wycięte z kontekstu analu, i wszystko prawda...

boukun

Data: 2015-03-06 21:26:58
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 20:57:04 +0100, boukun wrote:

I prawidłowo, syjonistów podżegaczy wydamy Rosjanom, tylko głupi będzie
za skurwysynów podżegaczy walczył i nadstawiał za nich głowy...

boukun

ty skurwysynu pierwszy stracisz leb jak ruscy przyjda

Data: 2015-03-06 22:31:42
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd632$sod$1speranza.aioe.org...
[...]

Jar Ruscy przyjdą, to już pół Polski nie będzie, i twoi analu pobratymcy syjoniści podżegacze pojadą na Sybir!

boukun

Data: 2015-03-07 12:38:49
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-06 o 20:57, boukun pisze:
Palikot: Lepiej się poddać, niż prowadzić wojnę

Same debile i sprsedwawczyki, a to "USA popieramy bezwarunkowo", a to "z Rosj± nie będziemy walczyć".. Kto takie szumowiny może w ogóle brać pod uwagę przy głosowaniu?

Data: 2015-03-07 17:41:46
Autor: Wiesiaczek
W dniu 07.03.2015 o 12:38, Patriota pisze:
W dniu 2015-03-06 o 20:57, boukun pisze:
Palikot: Lepiej się poddać, niż prowadzić wojnę

Same debile i sprsedwawczyki, a to "USA popieramy bezwarunkowo", a to "z
Rosją nie będziemy walczyć".. Kto takie szumowiny może w ogóle brać pod
uwagę przy głosowaniu?

Chciałbyś walczyć z Rosją?
O co?
Mamy brać przykład z Ukrainy i dokończyć zaorywanie tego naszego bałaganu?

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-07 18:55:58
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-07 o 17:41, Wiesiaczek pisze:
[...]

Nie chciałbym, i nie będę walczył dla jakichś bandytów bo to oni mnie poszczują na Rosję. Ale w razie tego gdy to ona napadnie na spokojną Polskę to jak najbardziej się zaciągnę do wojska. Warunkiem jest to że ta Polska ma być spokojna, a nie w prowokacyjny sposób dawać ruskim pretekst do ataku.

Data: 2015-03-07 20:05:08
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mdfe3b$e9q$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nawet gdyby Rosjanie napadli na Polskę, to tylko z powodu jątrzenia naszych włodarzy i plucia na Rosję. Będziesz walczył za tych syjonistów podżegaczy, jeśli oni sprowokują wojnę, bo jak na razie wszystko zmierza w tym kierunku i nasi włodarze prą już jawnie do wojny...

boukun

Data: 2015-03-07 19:20:06
Autor: andal
On Sat, 07 Mar 2015 20:05:08 +0100, boukun wrote:

[...]

"z Rosją nie będziemy walczyć".. Kto takie szumowiny może w ogóle
[...]

poszczujÄ… na RosjÄ™. Ale w razie tego gdy to ona napadnie na spokojnÄ…
PolskÄ™ to jak najbardziej siÄ™ zaciÄ…gnÄ™ do wojska. Warunkiem jest to ĹĽe
ta Polska ma być spokojna, a nie w prowokacyjny sposób dawać ruskim
pretekst do ataku.

Nawet gdyby Rosjanie napadli na PolskÄ™, to tylko z powodu jÄ…trzenia
naszych włodarzy i plucia na Rosję. Będziesz walczył za tych syjonistów
podĹĽegaczy,

Data: 2015-03-08 09:40:25
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-07 o 20:05, boukun pisze:

[...]

Jedyna groĹşba ataku Rosji na PolskÄ™ to obce, wrogie Rosji wojska na naszym terytorium.

"Włodarze prą"? Ci "włodarze" robią tylko to co im się każe.

Data: 2015-03-08 12:23:36
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mdh1ta$i2q$1node2.news.atman.pl...
[...]

I tym samym sÄ… PolakĂłw wrogami...

boukun

Data: 2015-03-10 09:13:21
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-08 o 12:23, boukun pisze:

[...]

No jakby na to nie patrzeć, swoja służalczością sprowadzają na nas Polaków wielkie zagrożenie.

Data: 2015-03-07 18:53:28
Autor: babel77
W dniu 2015-03-07 o 12:38, Patriota pisze:
[...]

I ma rację. Ja po tym jak zostałem potraktowany przez "państwo polskie" mam na nich wyje...ne i przy pierwszej okazji znikam st±d na zawsze (juz niedługo na szczę¶cie). O!

Data: 2015-03-07 18:59:14
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-07 o 18:53, babel77 pisze:
[...]

Polska to nie tylko ta banda sprzedajnych szumowin która ma się za panów i władców.

Data: 2015-03-07 19:24:10
Autor: babel77
W dniu 2015-03-07 o 18:59, Patriota pisze:
[...]

Ja zdaję sobie z tego doskonale sprawę, ale już postanowiłem. Kontakty w kraju będę miał, nie zerwę ich na pewno.

Data: 2015-03-08 09:40:31
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-07 o 19:24, babel77 pisze:

[...]

No cóż, czasem nie można inaczej,wyrazy współczucia z powodu konieczno¶ci opuszczenia Ojczyzny.

Data: 2015-03-08 10:43:14
Autor: babel77
W dniu 2015-03-08 o 09:40, Patriota pisze:
[...]

W sumie to nie konieczno¶ć, a wybór. Potraktowano mnie niegodnie, więc nie mam chęci podatków płacić na sitwę w PL. tyle i aż tyle.

Data: 2015-03-10 09:14:23
Autor: Patriota
W dniu 2015-03-08 o 10:43, babel77 pisze:
[...]

A więc cofam poparcie. Powiedz kurwa kto z Polaków jest lepiej traktowany przez te szumowiny które się każ± nazywać władz±, niż Ty, ale jako¶ mało kto opuszcza z tego powodu kraj. Swołocz gnębi nas i upokarza na każdym kroku, jak jaki¶ zaborca, ale to nie powód aby porzucać Ojczyznę.

Data: 2015-03-07 20:06:26
Autor: boukun
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mdfe99$e9q$2node1.news.atman.pl...
[...]

To jak kurwy rozrabiaj±, to niech id± sami potem walczyć...

boukun

Data: 2015-03-07 19:22:07
Autor: andal
On Sat, 07 Mar 2015 20:06:26 +0100, kurwa boukun wrote:

[...]

mam na nich wyje...ne i przy pierwszej okazji znikam stÄ…d na zawsze
(juz niedługo na szczęście). O!

Polska to nie tylko ta banda sprzedajnych szumowin ktĂłra ma siÄ™ za
panów i władców.

To jak kurwy rozrabiają, to niech idą sami potem walczyć...

boukun

nie-kurwa(?) boukun :

Data: 2015-03-08 11:06:54
Autor: MarkWoydak
Nie będziemy walczyć z Rosj±, poddamy się bez walki

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomo¶ci news:mdenva$7ai$1node2.news.atman.pl...
[...]

Was komuchy boli najbardziej, że Polacy wypeili się i olewaj± waszych rosyjskich towarzyszy. Takie szumowuny jak ty proponuj±ce na prezydenta kastrata s± zakał± polskiej ziemi.

MW

Data: 2015-03-08 12:56:38
Autor: the_foe
[...]

idiota.
Nawet jesli takie ma pogl±dy nie nalezy o tym mówić. To tak jakby kto¶ przechodził przez "trojk±t" z kartk± "nie bede sie bronił, mozecie zabrac mi portfel". Raczej kazdy rozsadny człowiek, nawet jesli nie zamierza sie bronic, to chce sprawiac odwrotne wrazenie.
Nie bez powodu Rosja bezprawnie przekracza granice powietrzn± wiekszosci sasiadów, ale nie POlski! Oni wiedz±, ze np. Szwecja, Finlandia nic nie zrobi± bo maja tam masę pożytecznych idiotów z pozycj± polityczn± co gło¶no namawiaj± do "nie draznienia niedzwiedzia". Co do Polski nie sa pewni, ze po prostu takiego samolotu im nie zestrzelimy.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-08 18:18:53
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mdhens$h6c$1mx1.internetia.pl...
[...]

A niby jakie wrażenie? Idioci s± ci z polskiego rz±du, co pchaj± nas do wojny, zamiast zbratać się z braćmi Rosjanami...
Polska racja stanu wymaga, aby zbliżyć się do Rosji i stworzyć panslawię..., a nie pchać nas do wojny z Rosj±... w interesie USraela...

boukun

Data: 2015-03-08 18:00:00
Autor: Budzik
Nie będziemy walczyć z Rosj±, poddamy się bez walki
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

A niby jakie wrażenie? Idioci s± ci z polskiego rz±du, co pchaj± nas do wojny, zamiast zbratać się z braćmi Rosjanami...

Znaczy tez mamy sobie odci±c kawałek Ukrainy?

Data: 2015-03-08 19:18:08
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA457BEC73761Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

A niby jakie wrażenie? Idioci s± ci z polskiego rz±du, co pchaj± nas do
wojny, zamiast zbratać się z braćmi Rosjanami...

Znaczy tez mamy sobie odci±c kawałek Ukrainy?

Kto wie, czy nie taki był cel długoterminowy polskich syjonistów podżegaczy, a już na pewno organizuj±c Majdan, polscy podżegacze syjoni¶ci zaplanowali Ukrainę rozkra¶ć i wyprzedać, jak to zrobili ze zniewolon± Polsk±...

Za czasów pokojowo nastawionego PRLu i istniała republika ukraińska  i dobros±siedzkie stosunki zRosj±...

Komu to przeszkadzało w Polsce, że wepchnęli nas w łapy syjonistów z USraela i skłócaj± z Rosj±?

boukun

Data: 2015-03-08 20:11:32
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-08 o 18:18, boukun pisze:
[...]

Panslawia z Mongołami? Oszalałe¶? Tylko 32% Rosjan sa Słowianami po lini męskiej. I tylko 43% nalezy do ludów indoeuropejskich. DLa Polski jest to odpowiednio 64 i 85%.
Wiec zastanów sie o czym mówisz

--
@foe_pl

Data: 2015-03-08 21:48:00
Autor: boukun
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mdi87b$6rv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mongołowie doszli do Polski, dzisiaj Słowianie nieodł±cznie s± powi±zani z mongołami...

boukun

Nie będziemy walczyć z Rosj±, poddamy się bez walki