Nie bêdziemy walczyæ z Rosj±, poddamy siê bez walki

Data: 2015-03-06 21:26:58
Autor: andal
Nie bêdziemy walczyæ z Rosj±, poddamy siê bez walki
On Fri, 06 Mar 2015 20:57:04 +0100, boukun wrote:

I prawidłowo, syjonistów podżegaczy wydamy Rosjanom, tylko głupi będzie
za skurwysynów podżegaczy walczył i nadstawiał za nich głowy...

boukun

ty skurwysynu pierwszy stracisz leb jak ruscy przyjda

Data: 2015-03-06 22:31:42
Autor: boukun
Nie będziemy walczyć z Rosją, poddamy się bez walki
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd632$sod$1speranza.aioe.org...
[...]

Jar Ruscy przyjdą, to już pół Polski nie będzie, i twoi analu pobratymcy syjoniści podżegacze pojadą na Sybir!

boukun

Data: 2015-03-06 21:53:51
Autor: andal
On Fri, 06 Mar 2015 22:31:42 +0100, boukun wrote:

[...]

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie..."
                              Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...
"
                              Jaroslaw Niedzwiecki

Data: 2015-03-06 22:56:45
Autor: boukun
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd7lf$u09$8speranza.aioe.org...
[...]

Wycięte z kontekstu analu, i wszystko prawda...

boukun

Nie bêdziemy walczyæ z Rosj±, poddamy siê bez walki