Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu

Data: 2009-07-13 11:52:48
Autor: Czekista
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Policja będzie mogła zmusić sprawcę przemocy domowej do opuszczenia
mieszkania. Taki
zapis zamierzają wprowadzić do projektu ustawy o przeciwdziałaniu przemocy
posłowie
z Sejmowej Komisji Rodziny.
- Ministerstwo Pracy co prawda zawarło w przygotowanym przez siebie
projekcie zapisy
o odseparowaniu sprawcy od ofiary, ale są one zbyt miękkie. My chcemy te
propozycje
zaostrzyć - mówi "Polsce" Magdalena Kochan, posłanka PO i wiceprzewodnicząca
komisji.
Za rozszerzeniem uprawnień policjantów w tym zakresie opowiedziały się
wszystkie
kluby parlamentarne.
Posłowie chcą, aby
policja
 w czasie interwencji mogła wydać sprawcy przemocy w rodzinie nakaz
opuszczenia domu.
- Ten nakaz w ciągu 24 godzin będzie musiał rozpatrzeć sąd rodzinny. Jeśli
sędzia
stwierdzi, że był on uzasadniony, to go przedłoży - tłumaczy Kochan. W
zależności
od sytuacji kolejny nakaz wydawany byłby na 14, 21 lub 60 dni. W tym czasie
zapadłaby
decyzja, czy sprawca może wrócić do domu. Byłoby to jednak możliwe tylko
wtedy, gdy
zdecyduje się rozpocząć leczenie.
Polska nie jest jedynym krajem, w którym policjanci będą mogli wydawać takie
nakazy.
Podobne przepisy już od kilku lat z powodzeniem funkcjonują w Austrii. Tam
policjant
ma prawo wydać nakaz opuszczenia domu wtedy, gdy istnieje uzasadnione
podejrzenie
zagrożenia dla życia lub zdrowia ofiary, a w przeszłości dochodziło do aktów
przemocy.
No to teraz chłopy strach się bać!

Data: 2009-07-13 10:54:26
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 11:52, "Czekista" <czekistaWYTNI...@autograf.pl> wrote:
Policja będzie mogła zmusić sprawcę przemocy domowej do opuszczenia
mieszkania.

No i co w tym złego? Żona to nie worek treningowy.

Data: 2009-07-13 12:17:27
Autor: mkarwan

Użytkownik "Czekista" <czekistaWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości news:1886.000000cb.4a5b03f0newsgate.onet.pl...
No to teraz chłopy strach się bać!

Podpadniesz żonie, ta wezwie policję i oskarży ecie o bicie (mimo, że jej nie tknął) i wylecisz z chałupy na zbity pysk.
Wyobrażacie sobie sejm gdzie byłaby połowa kobiet?

Data: 2009-07-13 12:26:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
mkarwan wrote:

[...]

Oskarżyłyby męską połowę Sejmu o bicie, wezwałyby straż sejmową i
wylecieliby z Sejmu na zbity pysk. Byłoby o 230 darmozjadów mniej. :)

Jaka szkoda, że nie o to chodziło? ;(
--
Pit

Data: 2009-07-13 12:36:19
Autor: mkarwan
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h3f233$684$1news.onet.pl...
[...]

Ostatnio słyszy sie o prawie nakazującym umieszczania 50% kobiet na listach wyborczych.
Taki w połowie kobiecy sejm mógłby ustanowić prawa, przy których to o czym była mowa to pikuś.

Data: 2009-07-13 12:51:02
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
mkarwan wrote:

[...]

Dobrze, że jeszcze nie nakazują głosowania na połowę kobiet. ;)
Mogłoby być np. tak, że każdy musiałby wybrać dwie osoby - jedną babę
i jednego chłopa...
--
Pit

Data: 2009-07-13 13:01:17
Autor: Piotr
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Dnia Mon, 13 Jul 2009 12:51:02 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
napisał(a):

Dobrze, że jeszcze nie nakazują głosowania na połowę kobiet. ;)
Mogłoby być np. tak, że każdy musiałby wybrać dwie osoby - jedną babę
i jednego chłopa...

Wszystko po kolei, teraz zmutowany socjalizm jest zajęty prawami
mniejszości seksualnych.
Piotr

Data: 2009-07-13 10:54:59
Autor: Grzegorz Z.
napisał(a):

> [...]
> i jednego chłopa...

Wszystko po kolei, teraz zmutowany socjalizm jest zajęty prawami

Po raz kolejny słowo "kobieta" skojarzyło ci się Piotrze z
"mniejszością seksualną"!

Data: 2009-07-13 20:30:31
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 10:54:59 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Po raz kolejny słowo "kobieta" skojarzyło ci się Piotrze z
"mniejszością seksualną"!

Jejku, biedaku... Mnie?
Kontekst jest jasny, zgrzesiu. Piotr

Data: 2009-07-13 12:04:05
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 20:30, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 13 Jul 2009 10:54:59 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

> Po raz kolejny słowo "kobieta" skojarzyło ci się Piotrze z
> "mniejszością seksualną"!

Jejku, biedaku... Mnie?

Nie, Warzywnemu.

Data: 2009-07-13 21:09:02
Autor: Piotr
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Dnia Mon, 13 Jul 2009 12:04:05 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Nie, Warzywnemu.

I tobie troszeczkę, he, he... Tylko, że ty lubisz to zwekslować na innych.
Piotr

Data: 2009-07-13 13:21:18
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 21:09, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 13 Jul 2009 12:04:05 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

> Nie, Warzywnemu.

I tobie troszeczkę, he, he... Tylko, że ty lubisz to zwekslować na innych.

Nadal nie rozumiem dlaczego tobie kobieta kojarzy się z "mniejszością
seksualną".

Data: 2009-07-13 22:46:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:21:18 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Nadal nie rozumiem dlaczego tobie kobieta kojarzy się z "mniejszością
seksualną".

He, he, no ja tez nie rozumiem co ci się tam we łbie kitłasi zgrzesiu.
Czytanie ze zrozumieniem to nie jest twoja mocna strona.
Piotr

Data: 2009-07-13 13:55:42
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:46, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> seksualną".

He, he, no ja tez nie rozumiem co ci się tam we łbie kitłasi zgrzesiu.

Ja też nie rozumiem dlaczego zszedłeś na temat mniejszości seksualnych
akurat wtedy gdy dyskusja toczyła się na temat kobiet.

Data: 2009-07-13 22:58:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:55:42 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Ja myślę, że jednak powinienś czytać posty z kimś dorosłym, zgrzesiu.
Głupio mi cię tak poprostu olać, bo fajny z ciebie głuptak, ale naprawdę
nie chce mi się tłumaczyć ci podstaw. Pogadaj a mamusią, co?
Piotr

Data: 2009-07-13 14:05:37
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:58, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

Głupio mi cię tak poprostu olać, bo fajny z ciebie głuptak, ale naprawdę
nie chce mi się tłumaczyć ci podstaw. Pogadaj a mamusią, co?

Niestety, pomarła.

Ale za to mogę z tobą tutaj "pogadać" - i obiecuję że następnym razem
gdy pojawi się jakiś wątek o kobietach - wówczas to ja zejdę z tematu
kobiet na temat pedałów.

Data: 2009-07-13 13:13:25
Autor: jadrys
napisał(a):

[...]

Ten "zmutowany socjalizm" nazywa się demokracja..

Data: 2009-07-13 13:20:21
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:13:25 +0200, jadrys napisał(a):

Ten "zmutowany socjalizm" nazywa się demokracja..

Nie "się nazywa", tylko tak na toto wołają zmutowani socjaliści.
Piotr

Data: 2009-07-13 14:00:55
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1l7zuz7gzyv4x.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:13:25 +0200, jadrys napisał(a):

Ten "zmutowany socjalizm" nazywa się demokracja..

Nie "się nazywa", tylko tak na toto wołają zmutowani socjaliści.
Piotr
-- -- -- -- -- -- -
czyli posytmpowi jewropejczycy
awe

Data: 2009-07-13 13:20:31
Autor: mkarwan
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3f4sm$c58$3news.onet.pl...
Ten "zmutowany socjalizm" nazywa się demokracja..

Podstawą demokracji jest wolność wyboru, wolność poglądów.
Rzecz w tym, ze ta wolność jest ograniczana w eurokołchozie.

Data: 2009-07-13 10:56:13
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 13:20, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:h3f4sm$c58$3news.onet.pl...

> Ten "zmutowany socjalizm" nazywa się demokracja..

Podstawą demokracji jest wolność wyboru, wolność poglądów.
Rzecz w tym, ze ta wolność jest ograniczana w eurokołchozie.

No właśnie! Ja na ten przykład chciałbym oddać stolec w ołtarzu
bocznym, a eurokołchoz mi nie pozwala...

Data: 2009-07-13 20:33:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 10:56:13 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

No właśnie! Ja na ten przykład chciałbym oddać stolec w ołtarzu
bocznym, a eurokołchoz mi nie pozwala...

Dlatego srasz gdzie popadnie, a co uchylisz dzioba, to staje się jasne,
gdzie najczęsciej.
Piotr

Data: 2009-07-13 21:55:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1l476kf08mdhx.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Po co rozmawiasz z tym śmieciem.

Data: 2009-07-13 13:22:23
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 21:55, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1l476kf08mdhx.dlgmasz.facet.luzik...

> Dlatego srasz gdzie popadnie, a co uchylisz dzioba, to staje się jasne,
> gdzie najczęsciej.

Po co rozmawiasz z tym śmieciem.

A wy Urwan przestaliście już bić żonę?

Data: 2009-07-13 21:59:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:55:22 +0200, mkarwan napisał(a):

Po co rozmawiasz z tym śmieciem.

Lubię zgrzesia, pedziowaty nieco, ale zabawny.
Piotr

Data: 2009-07-13 13:21:55
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 21:59, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:55:22 +0200, mkarwan napisał(a):

> Po co rozmawiasz z tym śmieciem.

Lubię zgrzesia, pedziowaty nieco, ale zabawny.
Piotr

....ale za mało pedziowaty by mógł z twojej strony liczyć na coś więcej?

Data: 2009-07-13 22:25:27
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
[...]

Oho, Piotrek, on sie zaleca.

R.

Data: 2009-07-13 13:27:50
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:25, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Grzegorz Z. pisze:

> ...ale za mało pedziowaty by mógł z twojej strony liczyć na coś więcej?

Oho, Piotrek, on sie zaleca.

Przecież to on stwierdził o mnie cyt. "pedziowaty nieco"!

Data: 2009-07-13 22:41:32
Autor: raff
[...]

Ale z ciebie to jest bida, Grzesiu. Kobiety to chyba ciebie olewaja cieplym moczem.

R.

Data: 2009-07-13 13:53:19
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:41, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Przecież to on stwierdził o mnie cyt. "pedziowaty nieco"!

Ale z ciebie to jest bida, Grzesiu. Kobiety to chyba ciebie olewaja
cieplym moczem.

W języku niekatolickim to się chyba nazywa "złoty deszczyk" ?

Data: 2009-07-13 22:54:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:53:19 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

W języku niekatolickim to się chyba nazywa "złoty deszczyk" ?

Jak zwał, tak zwał. I pal sześć kobiety, he, he, ale faceci pewnie też...
Piotr

Data: 2009-07-13 13:57:35
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:54, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:53:19 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

> W języku niekatolickim to się chyba nazywa "złoty deszczyk" ?

Jak zwał, tak zwał. I pal sześć kobiety, he, he, ale faceci pewnie też...

Podsumowywując - raffcio uważa się za eksperta od kobiet, ty Piotrze -
od facetów.

Data: 2009-07-13 23:01:26
Autor: raff
[...]

Nie, nie uwazam.

Ale szary urzedniczyna, po studiach zaocznych, nudny jak flaki z olejem i pozbawiony poczucia humoru chyba z kobietami nie ida w parze ?

R.

Data: 2009-07-13 14:07:39
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 23:01, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]

Ale szary urzedniczyna, po studiach zaocznych, nudny jak flaki z olejem
i pozbawiony poczucia humoru chyba z kobietami nie ida w parze ?

Co to znaczy "z kobietami w parze"? Skąd ta liczba mnoga u ciebie?

Wypowiadasz się w tym momencie jako katolik czy jako lewacki libertyn?

Data: 2009-07-13 23:08:36
Autor: raff
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Co to znaczy "z kobietami w parze"? Skąd ta liczba mnoga u ciebie?

Wypowiadasz się w tym momencie jako katolik czy jako lewacki libertyn?

Nie zadawaj tyle pytan, Grzesio, nyny.

Bo sie pogubisz.

R.

Data: 2009-07-13 17:18:38
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 23:08, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
> Co to znaczy "z kobietami w parze"? Skąd ta liczba mnoga u ciebie?

> Wypowiadasz się w tym momencie jako katolik czy jako lewacki libertyn?

Nie zadawaj tyle pytan, Grzesio, nyny.

Bo sie pogubisz.

I będę się smażył w sekcijańskim piekle przez kwintyliony lat?

Data: 2009-07-14 03:54:58
Autor:

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e15b2853-fdd1-4f7d-b9d8-eeb2b29f7354o36g2000vbl.googlegroups.com...
> [...]

Nie zadawaj tyle pytan, Grzesio, nyny.

Bo sie pogubisz.

I będę się smażył w sekcijańskim piekle przez kwintyliony lat?

nie calkiem.  bedziesz gnil.

ar

Data: 2009-07-13 22:56:26
Autor: raff
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Ale z ciebie to jest bida, Grzesiu. Kobiety to chyba ciebie olewaja
cieplym moczem.

W języku niekatolickim to się chyba nazywa "złoty deszczyk" ?

No i widzisz, Grzesio, normalny facet to by sie za taki tekst obrazil, a ty wszystko lykasz.

R.

Data: 2009-07-13 13:58:45
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:56, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> W języku niekatolickim to się chyba nazywa "złoty deszczyk" ?

No i widzisz, Grzesio, normalny facet to by sie za taki tekst obrazil, a
ty wszystko lykasz.

"Złoty deszcz" niekoniecznie musi się łączyć z łykaniem - ale co kto
lubi.

Data: 2009-07-13 14:27:45
Autor: Antenka
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Ale fajnie! Takiego  facia, który już ci się znudził (najgorsi
nudziarze są w przedziale wiekowym 40-55 lat, wiadomo kryzys wieku
średniego) wystarczy wrobić. W tym celu  obijasz się o ściany, by
przedstawić ślady rzekomego pobicia. Następnie wskakujesz w 15 cm
szpileczki i biegniesz po schodach z X piętra. Kontuzja gwarantowana -
połamane ręce nogi, no i ślady potłuczenia.  Przy wielkiej zdolności
mozesz nawet dwie jedynki zgubić...:DDD. Aha nie zapomnij o komorce.
Zanim wczolgasz sie do windy, by wrocic do domku, dzwon pod nr
blekitnej linii ...Powodzenia! ;D

Antenka

Data: 2009-07-13 23:58:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
poniedziałek, 13 lipca 2009 23:27. carbon entity 'Antenka'
<sweet.blue_eyes@wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

A ja "sprzedaję" mieszkanie kumplowi, który w miesiącach letnich wyrabia
nakaz eksmisji takiej babki na bruk... po czym odsprzedaje mi je powtórnie.
Ale do tego trzeba mieć umowę przedmałżeńską o rozdzielności majątkowej ;)
Znajdzie się bat i na taką oszustkę...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-13 22:44:21
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:27:50 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Przecież to on stwierdził o mnie cyt. "pedziowaty nieco"!

Uhm, nie było to jednak ani trochę "zalotne"...
Jak ty masz zgrzesiu takiego "nosa", to nic dziwnego, żeś sam.
Piotr

Data: 2009-07-13 13:54:01
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 22:44, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Uhm, nie było to jednak ani trochę "zalotne"...
Jak ty masz zgrzesiu takiego "nosa", to nic dziwnego, żeś sam.

Ale to nie ja twierdziłem "że się do mnie zalecasz" czy też "że to ja
się do ciebie zalecam"

Data: 2009-07-13 22:56:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 13:54:01 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Ale to nie ja twierdziłem "że się do mnie zalecasz" czy też "że to ja
się do ciebie zalecam"

He, he, ty to niezły idota jesteś zgrzesiu... Oczywiście bez urazy...
Piotr

Data: 2009-07-13 22:53:27
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Sam jest bo sie zakochal w jakims pedale, to juz przyznal.

R.

Data: 2009-07-13 20:38:47
Autor: raff
[...]

Grzesiu, a ja chcialbym ci nasrac na srodku dywanu, a eurokolchoz mi nie pozwala.

R.

Data: 2009-07-13 12:03:08
Autor: Grzegorz Z.
On 13 Lip, 20:38, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> No właśnie! Ja na ten przykład chciałbym oddać stolec w ołtarzu
> bocznym, a eurokołchoz mi nie pozwala...

Grzesiu, a ja chcialbym ci nasrac na srodku dywanu, a eurokolchoz mi nie
pozwala.

A widzisz!

Data: 2009-07-13 14:04:13
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

Ograniczona w mniejszym lub większym stopniu jest wszędzie.. Myślisz że Australijczycy mają jakąś alternatywę dla pieska Waszyngtonu Howarda i jego kliki?

Data: 2009-07-13 14:14:02
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3f7s4$m27$1news.onet.pl...
mkarwan pisze:
[...]

więc to nie jest demokracja.
Przed rokiem 89 tez były kraje demokracje ludowej.
Jak ta demokracja wyglądała, wiem.
Eurokołchoz staję sie podobny do tamtego kołchozu.

Data: 2009-07-13 14:00:30
Autor: awe
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
To ja stawiam na Kena i Barbie
awe

Data: 2009-07-13 14:13:28
Autor: Piotr
napisał(a):

Dobrze, że jeszcze nie nakazują głosowania na połowę kobiet. ;)
Mogłoby być np. tak, że każdy musiałby wybrać dwie osoby - jedną babę
i jednego chłopa...

Jeżeli by to miały być kobiety, a nie kobietony (jak Szenyszyn,
Szczujka czy Środa), to ja nie mam nic przeciwko. Ma być jakiś natestosteronowany jełop z Biłgoraja, to już lepiej jakaś
kobitka, choćby i bez inteligencji.
Piotr

Data: 2009-07-13 14:24:02
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:e8hip00sa560.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przecież założyły babską partię.
Niech zabiegają o wyborców.
Będą mogły wystawić 100% kobiet na swoich listach wyborczych.

Data: 2009-07-13 14:22:30
Autor: Vic
Pit Kowalski albo Nowak wrote:
Dobrze, że jeszcze nie nakazują głosowania na połowę kobiet. ;)
Mogłoby być np. tak, że każdy musiałby wybrać dwie osoby - jedną babę
i jednego chłopa...

I tak dobrze, ze w Polsce nie naklada sie na to jeszcze problem "dyskryminacji rasowej" (jak np. w Stanach). Wyobraz sobie, ze jestes pracodawca i w wyniku rekrutacji wybrales sobie idealnego kandydata na pracownika, ale nie mozesz go zatrudnic, bo jest bialy, a tobie sie wlasnie limit na bialych skonczyl

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-13 14:55:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Vic wrote:

[...]

Vicu wypluj zaraz, bo...
W Stanach przynajmniej mają w czym wybierać, a u nas czarnych jak na
lekarstwo, więc byłby problem. Kameruńczyk nie Kameruńczyk, z hivem nie z
hivem, pedał nie pedał, wałkuń nie wałkuń...
Musielibyśmy brać jak leci Vicu, jak leci. ;)
--
Pit

Data: 2009-07-13 13:59:51
Autor: awe
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
No jesli dotyczy to zon - wniosek taki - nie zen sie
awe

Data: 2009-07-13 14:14:43
Autor: mkarwan

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3f7ij$lao$1news.onet.pl...
No jesli dotyczy to zon - wniosek taki - nie zen sie

A pedały i lesby chcą związków partnerskich

Data: 2009-07-13 14:18:45
Autor: Vic
mkarwan wrote:
Podpadniesz żonie, ta wezwie policję i oskarży ecie o bicie

Mozna nie zenic sie z idiotkami :)

Data: 2009-07-13 14:25:06
Autor: mkarwan
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3f9c6$t1p$3mx1.internetia.pl...
Podpadniesz żonie, ta wezwie policję i oskarży ecie o bicie
Mozna nie zenic sie z idiotkami :)

Idiotka na to nie wpadnie.
To będa stosować cwane baby.

Data: 2009-07-13 14:33:02
Autor: Vic
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
mkarwan wrote:
Idiotka na to nie wpadnie.
To będa stosować cwane baby.

A moze cwanych bab trzeba unikac...?

Data: 2009-07-13 15:03:01
Autor: mkarwan

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3fa70$hdr$2mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
Idiotka na to nie wpadnie.
To będa stosować cwane baby.

A moze cwanych bab trzeba unikac...?

Trzeba unikać idiotycznego prawa.
Przecież można do KK i KR wprowadzić pojęcie zakazu zbliżania się do określonej osoby na odległość ....
Takie cos stosowane jest w innych krajach.
Rzecz polega na tym aby kobiety zechciały z niego korzystać.
Ale one naiwnie liczą, że mąż przestanie pić.
Tak jak naiwnie liczyły, że narzeczony gdy sie ożeni to pić nie będzie.
Naiwność niektórych kobiet nie zna granic.
Cwaniactwo niektórych z nich także.

Data: 2009-07-13 13:13:37
Autor: jadrys
Czekista pisze:
[...]

I baby, przecież zdarza się również że to baby tłuką facetów..

Data: 2009-07-13 14:13:55
Autor: Panslavista
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu

Użytkownik "Czekista" <czekistaWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości

Chujoza osiąga rozmiary pandemii.

Chazarakteryzuje się smrodliwym POtuskiem...

Data: 2009-07-13 14:17:49
Autor: Vic
Czekista wrote:
No to teraz chłopy strach się bać!

A moze by tak po prostu zon nie bic?

Data: 2009-07-13 14:25:43
Autor: mkarwan
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3f9af$t1p$2mx1.internetia.pl...
No to teraz chłopy strach się bać!
A moze by tak po prostu zon nie bic?

Weż to powiedz damskim bokserom.

Data: 2009-07-13 14:33:57
Autor: Vic
mkarwan wrote:
A moze by tak po prostu zon nie bic?

Weż to powiedz damskim bokserom.

Boli cie, ze takiego dupka wywala z domu? Mnie nie. :)

Data: 2009-07-13 14:56:46
Autor: mkarwan

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3fa8m$hdr$3mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
A moze by tak po prostu zon nie bic?

Weż to powiedz damskim bokserom.

Boli cie, ze takiego dupka wywala z domu? Mnie nie. :)

Wiesz kto to jest "damski bokser"?

Data: 2009-07-13 15:39:22
Autor: Panslavista

Czekista wrote:
> No to teraz chłopy strach się bać!

A moze by tak po prostu zon nie bic?

Nie da się. Sa takie, które to lubią, a wśród nich takie, które potrafią
każdego zmusić do tego...

Data: 2009-07-13 15:56:46
Autor: Alex
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Zatem baby beda mialy to na co zasluguja.
Bóg jest wielki, po arabsku zdaje sie Allach akbar.

Nie chca kretynki rodzic dzieci, bo im ktos w kurze mozdzki nawtykal glupot o wolnosci wyboru i samorealizacji.
Nie uznaja bezwzglednej wladzy ojca, a potem meza, bo mysla, ze jak ja odrzuca to beda wolne - chyba jak przez prace w Oswiecimiu albo ruskich lagrach.
Maja swoich mezow za wrogow, gdy nie ma nikogo, dla kogo bylyby tak cenne i kochane jak dla nich.
Roja sobie w pysze swojej, ze sa rowne mezczyznie i za nic maja ostrzezenia niemal wszelkich sensownych religii i cywilizacji o koniecznosci posluszenistwa meżowi i nakazie rodzenia dzieci oraz trzymania sie z dala od spraw publicznych.

Przyjda muzulmanie, zaloza kalifat, wprowadza szariat i wtedy durne baby naucza sie gdzie ich miejsce.

Sprawiedliwosc oddajac, wina jest nie tylko bab, zwlaszcza w Polsce, ktora jest juz nie jedynym krajem, gdzie rzadza kobiety, a kobietami dzieci.
To zbabiali mezczyzni zglupieli do tego stopnia, ze boja sie powiedziec babom jakie powinny byc i czego sie od nich wymaga.
Zbabiali i gnusni mezczyzni pozwalaja na zabieranie coraz wiekszych obszarow wolnosci i czynieniu z nas niewolnikow poczynajac od przymusu petania sie sznurkami we wlasnym samochodzie do placenia niebotycznych podatkow wlacznie.

Alex

Data: 2009-07-13 17:27:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
poniedziałek, 13 lipca 2009 15:56. carbon entity 'Alex'
<parus@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Na szczęście istneije możliwość podpisana klauzuli przedmałżeńskiej o
rozdzielności części lub całości majątku. Nie podoba się? - to won do
mamusi, do tatusia pańska skórko! Tego nam kobity nie odbiorą.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-13 12:08:31
Autor: Marek
On 13 Lip, 17:27, "Jakub A. Krzewicki" <ebre...@poczta.onet.pl> wrote:
poniedziałek, 13 lipca 2009 15:56. carbon entity 'Alex'
<pa...@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

> [...]

rozdzielności części lub całości majątku. Nie podoba się? - to won do
mamusi, do tatusia pańska skórko! Tego nam kobity nie odbiorą.

Nie wiem, czy to byloby rozwiazanie...
Mozesz byc wlascicielem budynku, ale miec zakaz mieszkania z zona.
Zebys jeszcze nie musial oplacac rachunkow !

Data: 2009-07-13 23:00:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
poniedziałek, 13 lipca 2009 21:08. carbon entity 'Marek'
<mwisniewski2008@googlemail.com> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

Nie wiem, czy to byloby rozwiazanie...
Mozesz byc wlascicielem budynku, ale miec zakaz mieszkania z zona.
Zebys jeszcze nie musial oplacac rachunkow !

W miesiącach letnich, gdyby żona taki numer zrobiła, postarałbym się w takim
wypadku w ramach odwetu o nakaz wyeksmitowania jej na bruk. Jako właściciel
budynku byłbym na prawie także do komornika ;)

PS. Jeśli nie ja, to sprzedałbym to podstawionej osobie... albo lepiej,
wymieniłbym się w tym celu na chałupy. Ze skutkiem eksmisji żony.

PS^2. Najlepiej w ogóle bym żony nie bił tylko groził, że mieszkanie
zamienię.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-14 05:03:40
Autor: Marek
On 13 Lip, 23:00, "Jakub A. Krzewicki" <ebre...@poczta.onet.pl> wrote:
poniedziałek, 13 lipca 2009 21:08. carbon entity 'Marek'
<mwisniewski2...@googlemail.com> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

> [...]

wymieniłbym się w tym celu na chałupy. Ze skutkiem eksmisji żony.

PS^2. Najlepiej w ogóle bym żony nie bił tylko groził, że mieszkanie

Nie wiem, jak to niektore robia, ale niedawno odwiedzalem stara
znajoma , ktora mieszka w duzej willi z corka, choc wyszla z biednego
domu. Maz
 "sie wyprowadzil"...
Wiecej pytan nie zadawalem.

Data: 2009-07-14 17:43:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
wtorek, 14 lipca 2009 14:03. carbon entity 'Marek'
[...]

Bo mogły zajść 2 okoliczności:
1) był idiotą i nie podstawił swojej ślubnej umowy przedmałżeńskiej w
momencie zawarcia związku
2) może opłacało mu się zostawić dom babie i wyjechać na popłatne saksy

PS. Pomijając 3) za jakiś przekręt wylądował w pierdlu jak pewien mój
wpływowy znajomy

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-14 18:10:04
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Jul 2009 17:43:13 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Bo mogły zajść 2 okoliczności:

Mogło zajść więcej okoliczności.
Piotr

Data: 2009-07-15 08:24:19
Autor: Vic
Nie bij Âżony, bo policja wyrzuci ciĂŞ z domu
Alex wrote:
Roja sobie w pysze swojej, ze sa rowne mezczyznie i za nic maja ostrzezenia niemal wszelkich sensownych religii i cywilizacji o koniecznosci posluszenistwa meÂżowi i nakazie rodzenia dzieci oraz trzymania sie z dala od spraw publicznych.

Ha, ha, myslenie typowe dla jelopow, dla ktorych wlasna baba jest jedyna szansa na to, ze w spoleczenstwie bedzie ktos nizej od nich, ktos bedzie glupszy i mniej wyksztalcony, komus bedzie mozna bez konsekwencji przypierdolic... Od spelnienia tych marzen dzieli ich tylko wzgledna niezaleznosc kobiet...