Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu

Data: 2009-07-13 14:17:49
Autor: Vic
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Czekista wrote:
No to teraz chłopy strach się bać!

A moze by tak po prostu zon nie bic?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-13 14:25:43
Autor: mkarwan
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3f9af$t1p$2mx1.internetia.pl...
No to teraz chłopy strach się bać!
A moze by tak po prostu zon nie bic?

Weż to powiedz damskim bokserom.

Data: 2009-07-13 14:33:57
Autor: Vic
mkarwan wrote:
A moze by tak po prostu zon nie bic?

Weż to powiedz damskim bokserom.

Boli cie, ze takiego dupka wywala z domu? Mnie nie. :)

Data: 2009-07-13 14:56:46
Autor: mkarwan

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3fa8m$hdr$3mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
A moze by tak po prostu zon nie bic?

Weż to powiedz damskim bokserom.

Boli cie, ze takiego dupka wywala z domu? Mnie nie. :)

Wiesz kto to jest "damski bokser"?

Data: 2009-07-13 15:39:22
Autor: Panslavista

Czekista wrote:
> No to teraz chłopy strach się bać!

A moze by tak po prostu zon nie bic?

Nie da się. Sa takie, które to lubią, a wśród nich takie, które potrafią
każdego zmusić do tego...

Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu