Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu

Data: 2009-07-13 15:56:46
Autor: Alex
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
Zatem baby beda mialy to na co zasluguja.
Bóg jest wielki, po arabsku zdaje sie Allach akbar.

Nie chca kretynki rodzic dzieci, bo im ktos w kurze mozdzki nawtykal glupot o wolnosci wyboru i samorealizacji.
Nie uznaja bezwzglednej wladzy ojca, a potem meza, bo mysla, ze jak ja odrzuca to beda wolne - chyba jak przez prace w Oswiecimiu albo ruskich lagrach.
Maja swoich mezow za wrogow, gdy nie ma nikogo, dla kogo bylyby tak cenne i kochane jak dla nich.
Roja sobie w pysze swojej, ze sa rowne mezczyznie i za nic maja ostrzezenia niemal wszelkich sensownych religii i cywilizacji o koniecznosci posluszenistwa meżowi i nakazie rodzenia dzieci oraz trzymania sie z dala od spraw publicznych.

Przyjda muzulmanie, zaloza kalifat, wprowadza szariat i wtedy durne baby naucza sie gdzie ich miejsce.

Sprawiedliwosc oddajac, wina jest nie tylko bab, zwlaszcza w Polsce, ktora jest juz nie jedynym krajem, gdzie rzadza kobiety, a kobietami dzieci.
To zbabiali mezczyzni zglupieli do tego stopnia, ze boja sie powiedziec babom jakie powinny byc i czego sie od nich wymaga.
Zbabiali i gnusni mezczyzni pozwalaja na zabieranie coraz wiekszych obszarow wolnosci i czynieniu z nas niewolnikow poczynajac od przymusu petania sie sznurkami we wlasnym samochodzie do placenia niebotycznych podatkow wlacznie.

Alex

Użytkownik "Czekista" <czekistaWYTNIJTO@autograf.pl> napisał w wiadomości news:1886.000000cb.4a5b03f0newsgate.onet.pl...
Policja będzie mogła zmusić sprawcę przemocy domowej do opuszczenia
mieszkania. Taki
zapis zamierzają wprowadzić do projektu ustawy o przeciwdziałaniu przemocy
posłowie
z Sejmowej Komisji Rodziny.
- Ministerstwo Pracy co prawda zawarło w przygotowanym przez siebie
projekcie zapisy
o odseparowaniu sprawcy od ofiary, ale są one zbyt miękkie. My chcemy te
propozycje
zaostrzyć - mówi "Polsce" Magdalena Kochan, posłanka PO i wiceprzewodnicząca
komisji.
Za rozszerzeniem uprawnień policjantów w tym zakresie opowiedziały się
wszystkie
kluby parlamentarne.
Posłowie chcą, aby
policja
w czasie interwencji mogła wydać sprawcy przemocy w rodzinie nakaz
opuszczenia domu.
- Ten nakaz w ciągu 24 godzin będzie musiał rozpatrzeć sąd rodzinny. Jeśli
sędzia
stwierdzi, że był on uzasadniony, to go przedłoży - tłumaczy Kochan. W
zależności
od sytuacji kolejny nakaz wydawany byłby na 14, 21 lub 60 dni. W tym czasie
zapadłaby
decyzja, czy sprawca może wrócić do domu. Byłoby to jednak możliwe tylko
wtedy, gdy
zdecyduje się rozpocząć leczenie.
Polska nie jest jedynym krajem, w którym policjanci będą mogli wydawać takie
nakazy.
Podobne przepisy już od kilku lat z powodzeniem funkcjonują w Austrii. Tam
policjant
ma prawo wydać nakaz opuszczenia domu wtedy, gdy istnieje uzasadnione
podejrzenie
zagrożenia dla życia lub zdrowia ofiary, a w przeszłości dochodziło do aktów
przemocy.
No to teraz chłopy strach się bać!

Data: 2009-07-13 17:27:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
poniedziałek, 13 lipca 2009 15:56. carbon entity 'Alex'
<parus@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Na szczęście istneije możliwość podpisana klauzuli przedmałżeńskiej o
rozdzielności części lub całości majątku. Nie podoba się? - to won do
mamusi, do tatusia pańska skórko! Tego nam kobity nie odbiorą.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-13 12:08:31
Autor: Marek
On 13 Lip, 17:27, "Jakub A. Krzewicki" <ebre...@poczta.onet.pl> wrote:
poniedziałek, 13 lipca 2009 15:56. carbon entity 'Alex'
<pa...@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

> [...]

rozdzielności części lub całości majątku. Nie podoba się? - to won do
mamusi, do tatusia pańska skórko! Tego nam kobity nie odbiorą.

Nie wiem, czy to byloby rozwiazanie...
Mozesz byc wlascicielem budynku, ale miec zakaz mieszkania z zona.
Zebys jeszcze nie musial oplacac rachunkow !

Data: 2009-07-13 23:00:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
poniedziałek, 13 lipca 2009 21:08. carbon entity 'Marek'
<mwisniewski2008@googlemail.com> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

Nie wiem, czy to byloby rozwiazanie...
Mozesz byc wlascicielem budynku, ale miec zakaz mieszkania z zona.
Zebys jeszcze nie musial oplacac rachunkow !

W miesiącach letnich, gdyby żona taki numer zrobiła, postarałbym się w takim
wypadku w ramach odwetu o nakaz wyeksmitowania jej na bruk. Jako właściciel
budynku byłbym na prawie także do komornika ;)

PS. Jeśli nie ja, to sprzedałbym to podstawionej osobie... albo lepiej,
wymieniłbym się w tym celu na chałupy. Ze skutkiem eksmisji żony.

PS^2. Najlepiej w ogóle bym żony nie bił tylko groził, że mieszkanie
zamienię.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-14 05:03:40
Autor: Marek
On 13 Lip, 23:00, "Jakub A. Krzewicki" <ebre...@poczta.onet.pl> wrote:
poniedziałek, 13 lipca 2009 21:08. carbon entity 'Marek'
<mwisniewski2...@googlemail.com> contaminated pl.soc.polityka with the
following letter:

> [...]

wymieniłbym się w tym celu na chałupy. Ze skutkiem eksmisji żony.

PS^2. Najlepiej w ogóle bym żony nie bił tylko groził, że mieszkanie

Nie wiem, jak to niektore robia, ale niedawno odwiedzalem stara
znajoma , ktora mieszka w duzej willi z corka, choc wyszla z biednego
domu. Maz
 "sie wyprowadzil"...
Wiecej pytan nie zadawalem.

Data: 2009-07-14 17:43:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu
wtorek, 14 lipca 2009 14:03. carbon entity 'Marek'
[...]

Bo mogły zajść 2 okoliczności:
1) był idiotą i nie podstawił swojej ślubnej umowy przedmałżeńskiej w
momencie zawarcia związku
2) może opłacało mu się zostawić dom babie i wyjechać na popłatne saksy

PS. Pomijając 3) za jakiś przekręt wylądował w pierdlu jak pewien mój
wpływowy znajomy

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-14 18:10:04
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Jul 2009 17:43:13 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Bo mogły zajść 2 okoliczności:

Mogło zajść więcej okoliczności.
Piotr

Data: 2009-07-15 08:24:19
Autor: Vic
Nie bij Âżony, bo policja wyrzuci ciĂŞ z domu
Alex wrote:
Roja sobie w pysze swojej, ze sa rowne mezczyznie i za nic maja ostrzezenia niemal wszelkich sensownych religii i cywilizacji o koniecznosci posluszenistwa meÂżowi i nakazie rodzenia dzieci oraz trzymania sie z dala od spraw publicznych.

Ha, ha, myslenie typowe dla jelopow, dla ktorych wlasna baba jest jedyna szansa na to, ze w spoleczenstwie bedzie ktos nizej od nich, ktos bedzie glupszy i mniej wyksztalcony, komus bedzie mozna bez konsekwencji przypierdolic... Od spelnienia tych marzen dzieli ich tylko wzgledna niezaleznosc kobiet...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Nie bij żony, bo policja wyrzuci cię z domu