Nie boją się?

Data: 2010-06-06 00:19:36
Autor: Ikselka
Nie boją się?
Data: 2010-06-06 00:28:37
Autor: awe
Nie boją się?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:94ujq4nokhlc.h7m9lvl5ffa0$.dlg40tude.net...
http://www.rp.pl/artykul/16,489407_Prawie_caly_rzad_jedzie_do_Brukseli.html

:->
-- -- -- -- -- -- --
lakomy kasek, uh ze my tez nie mamy tam w Brukseli naszego Putina. rachu chiachu i do piachu
awe

Data: 2010-06-06 00:32:16
Autor: Ikselka
Nie boją się?
Dnia Sun, 6 Jun 2010 00:28:37 +0200, awe napisał(a):

[...]

Mamy tam na pewno paru innych putinów.

Data: 2010-06-06 00:36:40
Autor: awe
Nie boją się?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fphs9k3irtet$.1t0mrtkiu6rev.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -
ale czy naszego
awe

Data: 2010-06-06 00:37:21
Autor: Ikselka
Nie boją się?
Dnia Sun, 6 Jun 2010 00:36:40 +0200, awe napisał(a):

[...]

A to ważne, czyjego? Islamiści też potrafią.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,106090,title,Zamach-terrorystyczny-w-Europie-to-kwestia-czasu,wid,12249090,wiadomosc.html?ticaid=1a4b8

Data: 2010-06-06 00:49:32
Autor: awe
Nie boją się?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ecfazhb1lc2t$.1fq2xhnk1jr7q$.dlg40tude.net...
[...]

tylko ze islamisci nie maja zadnego interesu zeby odstrzelic polski rzad, a putin w smolensku zrobil calkiem dobry deal - a ze mu w koncu pewnie nie wyjdzie to juz druga sprawa. jednakze jakies cele zostaly osiagniete. mamy dupowaty i nieautonomiczny rzad. To juz prawie 17 republika ZSRR
awe

Data: 2010-06-06 01:05:21
Autor: Ikselka
Nie boją się?
Dnia Sun, 6 Jun 2010 00:49:32 +0200, awe napisał(a):

tylko ze islamisci nie maja zadnego interesu zeby odstrzelic polski rzad

Naprawdę? http://atplatoon.w.interia.pl/polezam5.html
"Roman Giertych uważa, że Polska poprzez swój udział w Iraku ma wrogów w
całym świecie arabskim.  Zdaniem Bronisława Komorowskiego, przebieg zamachu
wskazuje, że nie było to przypadkowe wykorzystanie samochodu pułapki. Były
minister MON i wiceszef PO oraz autor chybionej polskiej polityki w
przemyśle strategicznym uważa, że zawiodła kontrwywiadowcza ochrona
ambasadora i monitoring zagrożeń. Ostatnią linią obrony są ochroniarze i
pojazdy.

"To stawiałoby pod wielkim znakiem zapytania skuteczność osłony
kontrwywiadowczej, bo przejazdy polskiego ambasadora są chronione jako
tajemnica, w sposób szczególny. To stawia pytanie o skuteczność polskiej
operacji osłonowej, (..) Z taką możliwością trzeba się liczyć. Jest bardzo
prawdopodobne, że ze względu na wybory w Polsce, opinię publiczną, która
nie chce udziału żołnierzy polskich w tej misji, mogliśmy się stać
dodatkowo atrakcyjnym celem ataku dla niektórych ugrupowań w Iraku - ocenił
wiceszef PO i były wielokrotny szef polskiego ministerstwa Obrony
Narodowej. Komorowski był też pytany, czy zamach może oznaczać, że
rozpoczęło się "świadome atakowanie polskich placówek".

 Według Komorowskiego Polska jednak "nie może pod wpływem jednostkowych
wydarzeń podejmować decyzji politycznej, natomiast - jak mówił - powinna
świadomie podjąć decyzję polityczną w spokoju, nie nerwowo, nie tyle o
wyjeździe z Iraku, tylko o nieprzedłużaniu polskich zobowiązań".

Były szef MON i zwolennik proamerykańskiej polityki naszego kraju
przekonywał, że "Polska musi bardzo uważać na swoją wiarygodność, musi
wywiązać się w stu procentach z zobowiązań przyjętych zarówno przez władzę
lewicową jak i prawicową".

Cimoszewicz zapowiadał, że żołnierze polscy jadą do Iraku na rok, a są już
parę lat. Myśmy wykonali nasze zobowiązania już na poziomie 400% normy, to
lepiej niż w czasach stalinowskich stachanowcy - dodał pan Komorowski.

Były wojskowy i ekspert w dziedzinie strategii gen. Stanisław Koziej uważa,
że zamach  był  z góry wymierzony w polski konwój - ocenia strateg, były
wiceminister obrony, gen. Stanisław Koziej. Jego zdaniem, ruch oporu chce w
ten sposób wymusić decyzję o wyjściu Polski z Iraku. "

Poza tym od dawna mamy obiecane.

Data: 2010-06-06 10:16:11
Autor: awe
Nie boją się?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:nzwva37bkm7i$.1ausgilx3olhd.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ja bym nie bral na powaznie wszystkiego tego co mowi Roman Giertych. To bardoz dziwny czlowiek i dziwnie sie zachowuje, mozna powiedziec dwuznacznie i to dwuznaacznie w sytuacjach ktore praktycznie demaskuja to kim jest.
awe

Data: 2010-06-06 10:53:08
Autor: Ikselka
Nie boją się?
Dnia Sun, 6 Jun 2010 10:16:11 +0200, awe napisał(a):

[...]

Roman Giertych reprezentuje akurat tutaj to, co i tak wie KAŻDY myślący
człowiek - czegoś się akurat nazwiska czepił? Czep się merytoryki, słucham.

Uważasz inaczej niż on, bo to on? - śmieszny jesteś. Czekam na merytoryczne
kontrargumenty z Twojej strony.

Data: 2010-06-06 11:06:59
Autor: awe
Nie boją się?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pcwo56lskjss.1j8n5b3etl5x0.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie zawracaj mi dupy. polska ma wsrod krajow Arabskich bardzo dobra opinie. Tysiace a moze setki arabow w latach 70 tych spedzilo w Polsce fantastyczny czas, rznac od czasu do czasu blond slowianki. Duza czesc z nich mowi po Polsku. Mimo ze jezyk trudny to oni mieli jakas genetyczna zdolnosc do szybkiego lapania ą i ę. Dzis opowiadaja o tym wnukom.
Jednostki polskie bardzo duzo czasu i wysilku poswiecaja na utrzymanie dobrych relacji z ludnoscia arabska. Potrafia sie w tym znalezc lepiej niz inni sojusznicy. Wynika to z umijetnosci adaptacyjnych Polakow ktore nabyli w socjalizmie.
To ze gdzies sie zdarzy ze jakis wiesniak arabski gdzies podlozy bombe - w sumie to bez wiekszego znaczenia. On nawet nie wie gdzie lezy Polska
awe

Data: 2010-06-06 23:00:01
Autor: Jaksa
Nie boją się?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hufoa0$i6t$1news.onet.pl...

> [...]
To ze gdzies sie zdarzy ze jakis wiesniak arabski gdzies podlozy bombe - w
sumie to bez wiekszego znaczenia. On nawet nie wie gdzie lezy Polska

Niestety Awe, nie masz racji. Często bywam na Bliskim Wschodzie
i ze smutkiem musze przyznać że dobra opinia Polski należy już do
przeszłości.

A żeby już całkiem było jasne, teraz nie przyznaje się tam do bycia
Polakiem i podaje się za Niemca. Tak łatwiej.

Niestety, osiągnięcia III RP w zakresie polityki międzynarodowej
są zaiste niebywałe. Zasługa wszystkich kurew ze środowisk tak
post solidarnościowych jak i post pzprowskich. Jedno gówno,
na dobrą sprawę.

Jaksa

Data: 2010-06-07 04:00:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie boją się?
On 6 Cze, 23:00, "Jaksa" <Ja...@litwa.pl> wrote:
U ytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:hufoa0$i6t$1news.onet.pl...

> [...]

> To ze gdzies sie zdarzy ze jakis wiesniak arabski gdzies podlozy bombe - w
> sumie to bez wiekszego znaczenia. On nawet nie wie gdzie lezy Polska

Niestety Awe, nie masz racji. Cz sto bywam na Bliskim Wschodzie
i ze smutkiem musze przyzna e dobra opinia Polski nale y ju do
przesz o ci.

A eby ju ca kiem by o jasne, teraz nie przyznaje si tam do bycia
Polakiem i podaje si za Niemca. Tak atwiej.

Niestety, osi gni cia III RP w zakresie polityki mi dzynarodowej
s zaiste niebywa e. Zas uga wszystkich kurew ze rodowisk tak
post solidarno ciowych jak i post pzprowskich. Jedno g wno,
na dobr spraw .

Jaksa

oj to sie musieliscie nielicho natrudzic by nam tam opinie zepsuc...
chociaz placa wam za to?

Data: 2010-06-07 23:51:33
Autor: Jaksa
Nie boja sie?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci
> [...]

na dobr spraw .

Jaksa

oj to sie musieliscie nielicho natrudzic by nam tam opinie zepsuc...
-- -
Szanowny Panie gupku, dla Arabów konfikt polsko-żydowski jest
zupełnie nieistotny i zupełnie tamże nie dostrzegany, a to że Ty
osobiście Żydów byś łyżeczką do herbaty mordował (nie potępiam),
też im zasadniczo powiewa.

Co jest dla nich ważne, to to że Polska wzieła udział w okupacji
Iraku oraz, że ma stosunkowo znaczące oddziały w Afganistanie.

To jest ważne, a nie moje czy Twoje zaopatrywania na to czy tamto.
Bo polska niechciana interwencja militarna to są dla nich nagie fakty.

To prawda, że niegdyś Polska miała dobrą opinie w tamtym rejonie
świata. To przeszłość, już w dużej mierze zapomniania. Ludzie, którzy
mogliby pamiętać Polskę z czasów przyjaźni obozu socjalistycznego z
Libią, Irakiem, czy Egiptem, są już po pięćdziesiątce. A u Arabów
zegar biologiczny tyka inaczej, żyją krócej, osób sędziwych jest u
nich niewiele, a gros społeczeństwa stanowią osoby przed 30-ką.

Arabowie mający związki z Polską mogą mieć inną opinię, ale
nie jest ona miarodajna.

Mam nadzieję, że naświetliłem trochę Tobie ten pusty czerep
wiedzą polityczną o świecie i układzikach w nim tu i tam panujących?

Z poważaniem,
Jaksa

Data: 2010-06-07 12:08:27
Autor: awe
Nie boją się?

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:huh4l3$cig$5news.eternal-september.org...

> [...]

są zaiste niebywałe. Zasługa wszystkich kurew ze środowisk tak
post solidarnościowych jak i post pzprowskich. Jedno gówno,

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jakbym byl zydem tez bym sie nie przyznawal. Nie bede sie wychwalal jak bardzo dobrze znam arabow, ale w przeciwienstwie do ciebie nie poznalem ich mentalnosci na wycieczkach na Bliski Wschod. Sam fakt ze tam bywasz i nawet nie wiedza ze jestes Polakiem swiadczy o twoich "glebokich relacjach".
Nie kompromituj sie
awe

Data: 2010-06-07 23:29:59
Autor: Jaksa
Nie boją się?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huig8d$7l2$1news.onet.pl...

> [...]
> są zaiste niebywałe. Zasługa wszystkich kurew ze środowisk tak
> post solidarnościowych jak i post pzprowskich. Jedno gówno,

-- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Miałeś w akademiku śniadego sąsiada piętro wyżej? A jeśli tak,
to kłaniam się uniżenie, gdzieżby mi tam do znajmości Orientu jak
u waszeci.

A na poważnie, jak już poznasz Bliski Wschód, przeżyjesz przynajmniej
ze dwa razy obrzucanie kamieniami przez arabskich wyrostków, zetkniesz
się z odmową świadczenia usług przy okazaniu polskiego paszportu itp itd
to wtedy może uznam, że masz coś do powiedzenia w tym temacie.

Póki co awe, to w dupie byłeś, gówno widziałeś, więc na twoim miejscu
siedziałbym cicho, zamiast pyskować od rzeczy.

Jaksa

Nie boją się?